Jeden z fanów postanowił nie czekać na Blizzarda i stworzył własną grę będącą klonem Diablo.

Narzędzia do programowania gier dostępne aktualnie na rynku pozwalają w krótkim czasie stworzyć podstawowy schemat rozgrywki wymyślonej przez siebie gry. Jeden z fanów gier Diablo, nie mogąc doczekać się na kontynuację postanowił w 7 dni stworzyć własną grę RPG, która jest niejako klonem naszej ulubionej produkcji.

Wszystko dzięki narzędziom zawartym w silniku Unreal Engine i dostępnym bezpłatnym assetom potworów czy lokacji, które znamy chociażby z wyłączonej już gry Paragon.

Rzecz jasna nie jest to efekt idealny. Brakuje całkiem sporo elementów, nie pokazano jak tworzy się misje etc. Natomiast to co warto zapamiętać z powyższej lekcji to fakt, że mając dostęp do tak potężnego narzędzia jak silnik gry można stworzyć naprawdę ciekawe produkcje.

Mamy wśród naszych czytelników projektantów gier?

Tagi: , ,