Blizzard poinformował w oficjalnym wpisie o zupełnie nowych słowach runicznych i starcie laddera w Diablo 2 Resurrected wraz z premierą patcha 2.4!

Blizzard oficjalnie zakomunikował informacje związane ze startem laddera w Diablo 2 Resurrected. Po ciężkich miesiącach usprawniania infrastruktury serwerowej deweloperzy poinformowali, że gry rankingowe w Diablo 2 pojawią się już na początku przyszłego roku! Wraz z nowym ladderem pojawią się również zupełnie nowe słowa runiczne.

Po raz pierwszy od lat gracze będą mogli odblokować całą masę nowych słów runicznych w systemie rankingowym! Podkreślamy, że te słowa runiczne nie występowały wcześniej w grze i nie będą one dostępne w trybie pozarankingowym – tak jak poprzedni zestaw rankingowych słów w oryginalnym Diablo II. Po zakończeniu sezonu rankingowego gracze, którym udało się złożyć te słowa runiczne, zostaną przeniesieni do pozarankingowej wersji gry.

Główne szczegóły nowego trybu rankingowego obejmą:

  • Ranking standardowy – Standardowa wersja gry rankingowej, która obejmuje 4 Akty.
  • Ranking hardkorowy – Wersja hardkorowa (tylko 1 życie) gry rankingowej, która obejmuje 4 Akty.
  • Ranking standardowy dodatku – Standardowa wersja gry rankingowej, która obejmuje 5 Aktów, czyli także zawartość dodatku Lord of Destruction.
  • Ranking hardkorowy dodatku – Wersja hardkorowa (tylko 1 życie) gry rankingowej, która obejmuje 5 Aktów, czyli także zawartość dodatku Lord of Destruction.
  • Zupełnie nowe słowa runiczne.
  • Czas trwania sezonu: 4 miesiące.

Nowe zmiany balansu bohaterów w Diablo 2 Resurrected

Po raz pierwszy od niemal 11 lat deweloperzy wprowadzą do gry zmiany balansowe bohaterów Diablo 2 Resurrected! Zmianom ulegną wszyscy bohaterowie, a wśród najważniejszych zmian znajdą się:

  • Amazonka otrzyma buff w walce w zwarciu. Zyska przy tym build Javazon, szczególnie Nabijanie i Rozpędzenie. Dodatkowo zmniejszą się wymagania dot. synergii umiejętności w walce w zwarciu. Zmianom ulegną też niektóre umiejętności drzewka Łuku i Kuszy.
  • Zabójczyni – zmianie ulegną umiejętności Sztuk Walki, poprawione zostanie ich generowanie i wydawanie punktów w tej konfiguracji. Zmianom ulegnie również drzewko pułapek aby gracze chętniej wybierali mało popularne umiejętności
  • Barbarzyńca – zmianie ulegnie liczba opcji dla jego Zdolności Bojowych takich jak Atak z Wyskoku czy Ponury Totem jak i jego synergie umiejętności. Zbuffowany zostanie również Throw build
  • Druid – buff umiejętności Ognia, buff obrażeń fizycznych i synergii, buff mało używanych umiejętności Żywiołów. Zyskają również umiejętności Przyzwania, które są praktycznie nieużywane w endgame, szczególnie jeśli chodzi o Kruki, Wilki czy Winorośla. Dodatkowe zmiany dotyczyć będą Niedźwiedziołaka i jego synergii.
  • Nekromanta – doczeka się ulepszeń konkretnych Przywołań, zrównoważy się obrażenia od żywiołów Szkieletowych Magów i zwiększy się skuteczność rzadko wybieranych golemów. Dodatkowo poprawiona zostanie synergia umiejętności Kości.
  • Paladyn – otrzyma buff do umiejętności Walki, które są rzadko wybierane przez graczy. Buff otrzymają również aury ofensywne zadające obrażenia obszarowe oraz Ciernie, które mają się lepiej skalować i zadawać sensowne obrażenia na wysokich poziomach.
  • Czarodziejka – Zmianom ulegną umiejętności pancerza (Lodowata Zbroja, Zbroja Mrozu i Zmrażająca Zbroja). Zwiększy się liczba synergii w drzewku Błyskawic oraz poprawi się jakość rzadko wybieranych umiejętności z drzewka Ognia jak np Hydry.

Usprawnienia najemników i nowe przepisy Kostki Horadrimów

Deweloperzy planują również zmiany u najemników. Zmianom ulegną głównie najemnicy z aktów innych niż II. Zmodyfikowane zostaną ich umiejętności i współczynniki aby byli jeszcze bardziej konkurencyjni.

Pojawią się również nowe receptury do Kostki Horadrimów, zmiany w przedmiotach z zestawów oraz wspomniane wyżej nowe słowa runiczne.

Wszystkie omawiane wyżej zmiany mają pojawić się w grze na początku przyszłego roku.

Tagi: , , , , , ,