Prezentacja 27 sezonu w Diablo III. PTR 2.7.4

Blizzard zaprezentował nowości jakie zobaczymy w 27 sezonie w Diablo III wraz z aktualizacją na serwerach PTR 2.7.4.

Diablo III PTR Patch Notes 2.7.4

Już 12 lipca uruchomiony zostanie serwer PTR Diablo III, na który zostanie zaprezentowany 27 sezon rozgrywek rankingowych. Patch oznaczony numerem 2.7.4 zaprezentuje nowy temat sezonowy powiązany z nowym przedmiotem i mocami klasowymi oraz wiele innych.

Najważniejszą rzeczą w aktualizacji 2.7.4 na PTR będzie temat sezonowy, w którym gracze będą mieli okazję zdobyć przedmioty o nazwie Anielskie Tygle. Może on posłużyć do wzmocnienia przedmiotów legendarnych do mocy przedmiotów starożytnych.

Temat 27 sezonu Diablo III

Poniżej prezentuję szczegóły motywu sezonowego:

  • Anielskie Tygle i Uświęcone przedmioty można zdobyć tylko w grze sezonowej i nie zostaną one przeniesione na twoją postać niesezonową po zakończeniu sezonu.
  • Anielskie Tygle mogą wypaść w dowolnym miejscu Sanktuarium na poziomie 70. Gracze mogą zdobyć tyle przedmiotów Uświęconych, ile chcą, jednak jednocześnie można założyć tylko jeden przedmiot Uświęcony. Uświęcone przedmioty można ponownie Uświęcić, używając innego Anielskiego Tygla.
  • Żadne statystyki nie są zachowywane podczas Uświęcania przedmiotu.
  • Tylko przedmioty poziomu 70, które można wyposażyć, mogą zostać uświęcone – przedmioty wytworzone nie mogą być uświęcone. Wyznawcy nie mogą zakładać uświęconych przedmiotów.

Poniżej zaś prezentuję moce klasowe uświęconych przedmiotów:

  • Barbarzyńca
    • Whirlwind przyciąga i zatrzymuje wszystkich wrogów w promieniu 25 jardów.
    • Młot Starożytnych uderza we wszystkich kierunkach wokół Barbarzyńcy.
    • Co siódme użycie Młota Starożytnych wyzwala potężną falę uderzeniową.
    • Trafianie wrogów generuje kumulacje Tempest Rhythm. Aktywacja Wrath of the Berserker zużywa 50 kumulacji Tempest Rhythm i zaskakuje wrogów w promieniu 16 metrów, powodując, że przez 10 sekund otrzymują obrażenia zwiększone o 0,5% na kumulację. Stackuje się maksymalnie do 100 razy.
  • Krzyżowiec
    • Błogosławiony Młot emanuje teraz energią, zadając obrażenia wrogom znajdującym się w promieniu 15 metrów. Wszystkie runy oprócz Dominium rzucają teraz młot prosto przed krzyżowca.
    • Co dwie sekundy przyzywa Fist of the Heavens na losowego wroga znajdującego się w pobliżu.
    • Po rzuceniu Falling Sword schodzisz z nieba z dwoma Archaniołami, którzy dzierżą święte umiejętności i korzystają z modyfikatorów umiejętności.
  • Łowca demonów
    • Ostrzał wyzwala teraz ostatnią rzuconą umiejętność wykorzystującą esencję Nienawiści.
    • Użycie Zemsty wystrzeliwuje zaporę pocisków, które zadają obrażenia równe procentowi aktualnych punktów wytrzymałości wroga. Procent na pocisk jest zmniejszony, jeśli wróg jest elitą lub bossem. Ten efekt nie może wystąpić częściej niż raz na 60 sekund.
    • Fire Cluster Arrow koncentruje swoją wybuchową siłę w przebijaniu.
  • Mnich
    • Użycie Wave of Light przywołuje teraz dzwon w wybranym miejscu, który zadaje obrażenia, gdy rzucający zaatakuje dzwon. Jednocześnie może być aktywnych do siedmiu dzwonów.
    • Wszystkie ciosy All Way of the Hundred Fists wykorzystują uderzenia drugiego stopnia umiejętności.
    • Cel twojego Seven-Sided Strike jest atakowany duchowymi ciosami przez 15 sekund. Może to wpłynąć tylko na jednego wroga jednocześnie.
  • Nekromanta
    • Twój Golem podnosi teraz zwłoki w promieniu 20 jardów. Użycie umiejętności wykorzystującej zwłoki pozwala użyć wszystkie zebrane przez golema truchła na raz. Golem może przechowywać do 30 zwłok.
    • Wrogowie w promieniu 50 jardów są stale atakowani przez Army of the Dead – Unconventional Warfare, gdy uświęcony przedmiot jest na wyposażeniu.
    • Uderzenie wrogów Death Nova pięć razy z rzędu dodaje ducha, który dotyka wroga co każde piąte użycie Death Nova. Jednocześnie można przyzwać do trzech duchów.
  • Szaman
    • Pięć sekund po rzuceniu Haunt, wszyscy nawiedzeni wrogowie w promieniu 50 metrów zostają przyciągnięci do Szamana.
    • Horrify staje się aurą, która sprawia, że ​​wrogowie otrzymują o 15% więcej obrażeń i zadają 15% mniej obrażeń oprócz innych efektów.
    • Twój Gargantuan rozprzestrzenia rój szarańczy na każdego wroga w promieniu 16 metrów i co jakiś czas przywołuje psy zombie. Psy Zombie zyskują teraz każdą runę po przyzwaniu.
  • Czarodziej
    • Użycie Storm Armor wysyła z nieba potężny piorun, który natychmiast zabija losowego wroga w promieniu 30 metrów. Bossowie nie giną, ale otrzymują znaczne obrażenia. Ten efekt nie może wystąpić częściej niż raz na 60 sekund.
    • Arcane Orb od teraz co jakiś czas tworzy do czterech orbitujących ładunków, które po rzuceniu generują dodatkową kulę. Wszystkie ładunki runy Arcane Orbit detonują się teraz w tym samym czasie.
    • Magic Missile wystrzeliwuje 20 pocisków i zyskuje efekt runy Seeker.

Ogólne usprawnienia

  • Tryb przygodowy jest teraz domyślnie odblokowany dla wszystkich kont. Gracze nie muszą już ukończyć kampanii, aby uzyskać dostęp do trybu przygody.
  • Domyślny wybór trudności został zaktualizowany, aby był spójny dla wszystkich graczy i platform. Wszyscy gracze mają teraz domyślnie dostęp do poziomów Normalny-Udręka 6, a po osiągnięciu poziomu 70 postacią gracze uzyskują dostęp do Udręka 7–Udręka 16.
  • Uber Boss Realms teraz automatycznie zamykają się 60 sekund po pokonaniu Uber Bossów. Dodatkowe portale do tego samego Uber Boss Realm można teraz otwierać w jednej sesji gry.
  • Doświadczenie przyznawane po ukończeniu Echa Koszmaru zostało zmniejszone o 83%.

Zmiany w przedmiotach

General

  • Guardian’s Jeopardy (2-piece bonus): Twój bazowy atrybut Witalności z noszonego przedmiotu zostaje zwiększony o 50%
  • Guardian’s Jeopardy (3-piece bonus): Twój bazowy atrybut Siły, Zręczności i Inteligencji z noszonego przedmiotu zostaje zwiększony o 50%.

Crusader

  • Armor of Akkhan (2-piece bonus): Judgment nie ma czasu odnowienia i zyskuje efekt każdej runy.
  • Armor of Akkhan (4-piece bonus): Ataki Phalanx Avatars skracają czas odnowienia Akarat’s Champion o 0,5 sek., a także nakładają Condemn podczas atakowania wrogów objętych umiejętnością Judgement.
  • Eternal Union: Wydłuża czas trwania przywołanych Phalanx Bowmen i Bodyguard na czas nieokreślony.

Necromancer

  • Trag’Oul’s Avatar (2-piece bonus): Blood Rush i Siphon Blood otrzytmuje efekt każdej runy. Umiejętności wykorzystujące życie nie ponoszą już kosztu Esencji.
  • Trag’Oul’s Avatar (4-piece bonus): Gdy masz pełne życie, twoje leczenie z umiejętności zwiększa maksimum życia na 45 sekund do 300%.
  • Trag’Oul’s Avatar (6-piece bonus): Twoje umiejętności zużywające życie zadają 10,000% więcej obrażeń, a leczenie z umiejętności zostaje zwiększone o 100%.
  • Iron Rose: Atak Siphon Blood ma 100% szans na rzucenie Blood Nova. Po utracie 10% Twojego maksymalnego życia Death Nova zadaje 40% więcej obrażeń przez 60 seconds. Efekt ten stackuje się do 10x.
  • Funerary Pick: Siphon Blood z 2 dodatkowych celów. Każdy cel otrzymuje 300% więcej obrażeń. Bonus a Siphon Blood – Power Shift wynosi teraz 20% na stack i zapewnia korzyści wszystkim umiejętnościom.

Wizard

  • Delsere’s Magnum Opus (2-piece bonus): Rzucanie Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile, Shock Pulse, Spectral Blade, Electrocute, Meteor, or Arcane Torrent dodatkowo rzuca Slow Time na jeden cel. Efekt ten nie zostanie użyty jeśli cel już znajduje się w działaniu bańki Slow Time. Czas odnowienia Teleportu resetuje się gdy znajdujesz się wewnątrz bańki utworzonej przez ten set lub rzuconej przez Ciebie.
  • Delsere’s Magnum Opus (4-piece bonus): Otrzymujesz o 75% mniej obrażeń podczas aktywnej umiejętności Slow Time. Sojusznicy znajdujący się w bańce otrzymują połowę tego co Ty.
  • Crown of the Primus: Slow Time otrzymuje efekt każdej runy i podąża permanentnie za Tobą.
  • Tal Rasha’s Elements (2-piece bonus): Zadawanie obrażeń za pomocą Arcane, Cold, Fire lub Lightning gwarantuje nietykalność na dany żywioł i wyzwala Meteor zadający obrażenia tego samego typu. Ten sam Meteor nie może nastąpić dwukrotnie pod rząd.
  • Tal Rasha’s Elements (4-piece bonus): Ataki Arcane, Cold, Fire i Lightning zwiększają wszystkie odporności o 50% na 8 sekund.
  • The Smoldering Core: Pomniejsi wrogowie są teraz zwabieni do obszarów oddziaływania Meteoru. Meteory zadają obrażenia zwiększone o 40-50% przy kolejnych trafieniach tego samego celu. Możer kumulować się do 10 razy.

Monk

  • Inna’s Mantra (6-piece bonus): Zyskaj pasywne umiejętności pięciu runicznych Mistycznych Sprzymierzeńców przez cały czas. Atakowanie wrogów tworzy wybranego Mistycznego Sojusznika, który trwa 15 sekund, do 10 Mistycznych Sojuszników. Obrażenia twoich Mistycznych Sojuszników są zwiększone o 900% za każdego Mistycznego Sojusznika, którego posiadasz.

PTR w Diablo III z aktualizacją 2.7.4 pojawi się 12 lipca. Testy potrwają najpewniej 2-3 tygodnie.