Rozbudowany system personalizacji postaci w Diablo IV w Piekielnym Kwartalniku!

Dzisiejszego wieczora Blizzard zaprezentował nowy Piekielny Kwartalnik Diablo IV! Wśród najważniejszych nowości - rozbudowana personalizacja postaci!

zaawansowana personalizacja postaci w diablo iv piekielny kwartalnik

Koniec drugiego kwartału 2021 roku zakończył się nowym Piekielnym Kwartalnikiem Diablo IV. Czerwcowe wydanie blogowe ujawnia jak deweloperzy pracowali nad postaciami, ich personalizacją, tworzeniem przerywników filmowych na silniku gry dorównującym renderom filmów z Diablo III.

Jedną z najistotniejszych informacji jest rozbudowana personalizacja postaci pod postacią Garderoby. Deweloperzy ujawnili, że gracze otrzymają szereg możliwości modyfikacji wyglądu postaci rozpoczynając od twarzy, włosów, zarostu, po kolor oczu, makijaż, tatuaże blizny czy kolor skóry. Dodatkowo modyfikacjom będą podlegały zbroje, do których można dodać elementy ozdobne oraz całkowicie zmienić jej kolorystykę. Jako przykład pokazano Łotrzycę w czterech przygotowanych postaciach oraz Barbarzyńcę w Garderobie.

Personalizacja postaci w Diablo IV - cztery różne wizualizacje Łotrzyc

Garderoba pozwoli graczom zmienić wygląd praktycznie każdej części uzbrojenia: hełmu, napierśnika, rękawic, nogawic czy butów. Gra udostępni całą paletę barw, której przykładowe efekty możecie zobaczyć poniżej.

Drugą ważną kwestią są przerywniki filmowe w Diablo IV. Ponownie potwierdzono, że w Diablo IV zdecydowana większość będzie generowana bezpośrednio przez silnik gry, który ma ukazywać unikalność postaci gracza. Nie zabraknie oczywiście pre-renderowanych materiałów filmowych jak ukazany podczas BlizzCon 2019 zwiastun „We trzech kroczą”, jednak celem deweloperów jest, aby gracz poczuł wyjątkowość swojej postaci.

Aby jednak ten proces się udał, deweloperzy dodali do postaci dwie warstwy tekstur. Jedna wykorzystana będzie do rozgrywki bezpośrednio w grze, druga natomiast będzie nakładana na postać przy okazji przerywników filmowych, podkreślając ostrość i szczegółowość danej tekstury czy materiału jak ubranie czy wzór na hełmie etc.

Na poniższych materiałach filmowych możecie zobaczyć jak szczegółowo prezentowane będą postacie w Diablo IV.

We wpisie blogowym nie zabrakło również wizualizacji bossów, potworów czy NPCów w Diablo IV. Wśród zaprezentowanych materiałów wideo znajdują się Krwawy Biskup oraz Władca Szkieletów. Zaś w przypadku potworów pająki czy sukkuby.

Powyższe przykłady zostały ukazane aby wyjaśnić w jaki sposób będzie pracowała kamera i oświetlenie różnego rodzaju materiałów w grze. Od metalu, po skórę czy sierść.

Muszę przyznać, że wszystko wygląda mega zachęcająco i już nie mogę doczekać się kolejnych informacji o grze…

Źródło: News.Blizzard.com