Diablo 2 Resurrected PTR – Blizzard wprowadza kolejne zmiany!
Wczorajszego wieczora Blizzard wprowadził kolejne zmiany na serwerach PTR w Diablo 2 Resurrected.
Testy zmian balansowych na D2R PTR trwają już półtora tygodnia od kiedy to uruchomiono serwery testowe gry. Podczas prac nad nowymi zmianami w Diablo 2 Resurrected, deweloperzy zdecydowali się na wprowadzenie nowych zmian po otrzymaniu opinii graczy na temat rozgrywki. W tym celu usunięto niektóre zmiany jak i dodano nowe, których pełną listę prezentujemy poniżej.
Barbarzyńca
- Koszt Zawołania Bitewnego wzrasta teraz tylko o 0,75 pkt. many za każdy poziom (zamiast 1 pkt.).
Komentarz twórców: Zgadzamy się z opinią graczy, że koszt Zawołania Bitewnego jest niewspółmiernie wysoki w stosunku do jego mocy. Chcemy wypróbować modyfikację jego kosztu many i sprawdzić, jak wpłynie to na opłacalność korzystania z tej umiejętności.
Druid
- Przywrócono poprzednią logikę szybkości ataku dla zmiennokształtności. Nowa logika pozostaje w grze i wykorzystywana jest ta wartość, która zapewni najwyższą szybkość ataku.
Komentarz twórców: Osłabienie Niedźwiedziołaka i Wilkołaka w wyniku zmian szybkości ataku nigdy nie było naszym zamiarem. Chcieliśmy umożliwić graczom pełną realizację fantazji o szybkim Wilkołaku lub wolniejszym, ale potężniejszym Niedźwiedziołaku. Usiłujemy dojść do tego, jakie powinno być najlepsze rozwiązanie, ale w międzyczasie mamy nadzieję, że używając obu systemów i zawsze wybierając jako przelicznik najwyższą wartość szybkości ataku, uzyskamy optymalny efekt. W niektórych sytuacjach będzie to wzmocnienie, a w innych zachowane zostanie status quo.
- Zmniejszono liczbę trafień każdego Kruka z 12 do 5; liczba nie wzrasta już za każdy poziom (*przywrócono do wartości pierwotnej).
- Zmniejszono przyrost obrażeń dla zakresu umiejętności 2–8, 9–16 oraz 17–22.
Komentarz twórców: Mamy nadzieję, że przywracając pierwotne działanie przy trafieniach Kruka i zmniejszając skalowanie obrażeń na niższych poziomach, poprawimy redukcję obrażeń spowodowaną przez wprowadzone zmiany balansu, a jednocześnie zapewnimy, że Kruk nie będzie zadawał zbyt dużych obrażeń na wczesnych poziomach.
Paladyn
Święty Ogień
Obrażenia obszarowe są teraz skalowane w zależności od odległości dzielącej przeciwnika od rzucającego. Umiejętność zadaje teraz od 100% do 200% obrażeń w zależności od odległości od wroga.- Zwiększono skalowanie obrażeń za każdy poziom do
90%70%. - Zwiększono synergię z Odpornością na Ogień z 18%
do 24%(*przywrócono do wartości pierwotnej). - Zwiększono synergię ze Zbawieniem z 6% do 10%.
Święty Chłód
Obrażenia obszarowe są teraz skalowane w zależności od odległości dzielącej przeciwnika od rzucającego. Umiejętność zadaje teraz od 100% do 200% obrażeń w zależności od odległości od wroga.
Święty Wstrząs
Obrażenia obszarowe są teraz skalowane w zależności od odległości dzielącej przeciwnika od rzucającego. Umiejętność zadaje teraz od 100% do 200% obrażeń w zależności od odległości od wroga.
Sanktuarium
Obrażenia obszarowe są teraz skalowane w zależności od odległości dzielącej przeciwnika od rzucającego. Umiejętność zadaje teraz od 100% do 200% obrażeń w zależności od odległości od wroga.
Komentarz twórców: Doszliśmy do wniosku, że pierwotne zmiany dla Świętego Ognia sprawiły, że umiejętność ta stała się zbyt mocna na wyższych poziomach. Ponadto nowe skalowanie obrażeń obszarowych dla tych aur przyniosło paladynom znacznie większe korzyści niż pierwotnie zakładaliśmy, dlatego na razie je usuwamy.
Czarodziejka
Hydra
- Można teraz tworzyć wiele hydr na kontrolerze, wciskając i przytrzymując przycisk.
Zwiększono synergię z Ognistym Piorunem z +3% do +5%(*przywrócono do wartości pierwotnej).Zwiększono synergię z Kulą Ognia z +3% do +5%(*przywrócono do wartości pierwotnej).
Ogólne zmiany rozgrywki
- Zwiększono maksymalną liczbę strzał i bełtów do 500.
- Zwiększono liczbę broni miotanej o 50%.
Komentarz twórców: Przyglądamy się opiniom graczy na temat konfiguracji Rzucającego Barbarzyńcy i omawiamy potencjalne możliwości zmian. Zanim jednak wprowadzimy bardziej konkretne rozwiązania, zwiększenie liczby przedmiotów miotanych wydaje się być rozsądną decyzją.
Poprawki błędów
Naprawiono błąd, który powodował, że obliczenia obrony zapewnianej przez Płaszcz Cieni były niepoprawne.