Twórcy Diablo 2: Remaster musi być brutalniejszy, ociekać nagością

Były producent wykonawczy Diablo 2 i kompozytor gry uważają, że deweloperzy mają ciężki orzech do zgryzienia. Gra musi być brutalniejsza i ociekać nagością.

vicarious visions przejęte przez Blizzarda

W trakcie wywiadu o Torchlight 3, aktualni deweloperzy tej gry, a byli już deweloperzy Diablo 2, Max Schaefer i Matt Uelmen wypowiedzieli się na temat potencjalnego remasteru Diablo 2.

Obaj panowie podkreślili, że nowa produkcja musiałaby zostać zbudowana praktycznie od zera na nowym silniku graficznym, który ma już swoje mechanizmy, a które to należałoby odpowiednio przekonwertować, aby realizowały mechanikę z Diablo 2. I gdy jeszcze problematykę technologiczną uznali za dosyć prostą w rozwiązaniu tak oddanie klimatu gry byłoby w dzisiejszych czasach znacznie trudniejsze.

Diablo 2 to gra pełna brutalności, rozczłonkowanych części ciała, czy nagich kobiecych piersi. Aby odwzorować klimat drugiej części gry deweloperzy będą musieli stanąć na przeciw wszelkim regułom cenzury.

Moja opinia jest taka, że [Diablo 2 remaster, przyp. red.] musi być bardziej brutalny, bardziej gore i zawierać więcej nagości. Jeśli zrobią to i będą wierni serii, pod względem kierunku artystycznego, do którego my artyści zmierzaliśmy, – Uelmen

Z kolei były już producent wykonawczy gry dodał:

Gra miała szokować i przekraczać granice i kiedy masz okazję do stworzenia remake w nowym stylu graficznym, musisz skonfrontować szybko jak wiele zamierzasz zreprodukować elementów które były pikselozą w oryginalnej wersji i nie ulec pokusie stworzenia ozencurowanej wersji.

Patrząc po stylu graficznym Diablo 4 możemy chyba być pod tym względem spokojni. Diablo 4 ma być brutalne, krwawe, a nagość będzie nieodłącznym elementem gry. Zresztą widać to po grafikach udostępnionych przez deweloperów gdzie leżą rozczłonkowane nagie, kobiece ciała.

Remaster/Remake Diablo 2 według plotek planowany jest na wydanie pod koniec 2020 roku.