Sezon 25 w Diablo 3 wystartował – wszystkie nowości w grze

Dzisiejszego popołudnia wystartuje sezon 25 w Diablo 3, który zapewni nową aktywność w postaci motywu sezonowego Władcy Piekieł.

wystartował 25 sezon gier rankingowych w diablo 3

Dziś mamy 10 grudnia. Dokładnie o godzinie 17:00 czasu polskiego w Diablo 3 wystartował sezon 25, podczas którego gracze będą mogli ponownie stanąć do rywalizacji o najwyższe miejsce w rankingu. Poza standardowymi nagrodami, gra doczekała się wyjątkowego tematu sezonowego nazwanego Władcy Piekieł, który pozwoli na zdobycie odłamków Czarnego Kamienia Dusz, w których ukryto moc władców Płonących Piekieł.

Motyw tematyczny sezonu 25 w Diablo 3

Z okazji zbliżającej się 25 rocznicy marki Diablo, która nastąpi już 31 grudnia deweloperzy przygotowali wyjątkowy motyw sezonowy w trakcie trwania 25 sezonu gier rankingowych w Diablo 3. Gracze od dziś mogą zdobyć wyjątkowe przedmioty zwane Odłamkami Dusz, które pochodzą od 7 najpotężniejszych demonów: Andariel, Azmodana, Beliala, Duriela oraz Diablo, Mefisto i Baala.

Odłamki Dusz podzielone zostały na dwie kategorie: odłamki Najwyższych Złych i Pomniejszych Złych. Odłamki Diablo, Mefisto i Baala będzie można umieścić w gniazdach w hełmach, natomiast odłamki Andariel, Azmodana, Beliala i Duriela w broniach. Jednocześnie w poszczególnej części uzbrojenia będzie mógł być umieszczony tylko jeden odłamek.

Każdy z Odłamków Dusz można ulepszyć trzykrotnie używając do tego nowego przedmiotu sezonowego – Iskry z Piekielnej Kuźni. Wszystkie te przedmioty można zdobyć podczas rozgrywki, jednakże odłamki mają większą szansę na drop z bossów. Dodatkowo odłamków nie sprzedacie, nie odzyskacie ani też nie wykorzystacie w Rozpaczy Caldessana.

Nowe przedmioty dostępne są wyłącznie dla postaci sezonowych. Po jego zakończeniu nie zostaną przeniesione do gry pozasezonowej. Oto co potrafią poszczególne Odłamki:

Odłamek Grozy

  • Moc podstawowa: Wszystkie twoje czasy odnowienia zostają wydłużone o 25%. Otrzymujesz obrażenia zmniejszone o 12,5% i zadajesz obrażenia zwiększone o 12,5% za każdą umiejętność, której czas odnowienia jest odliczany.
  • Moce dodatkowe:
    • Twoja szybkość ataku i szansa na trafienie krytyczne wzrastają o 5% za każdą umiejętność, której czas odnowienia jest właśnie odliczany.
    • Po zabiciu 100 przeciwników wywołujesz zabójczy Pierścień Ognia.
    • Jeżeli trwa odliczanie czasu odnowienia co najmniej 3 z twoich umiejętności, twoje obrażenia od umiejętności błyskawic i ognia wzrastają o 50%.

Okruch Nienawiści

  • Moc podstawowa: Kiedy w promieniu 25 m od ciebie znajduje się 3 lub mniej przeciwników, zadajesz obrażenia zmniejszone o 15%. Jeżeli w tej samej odległości znajduje się 3 lub więcej wrogów, zadajesz za każdego z nich obrażenia zwiększone o 5% (maksymalnie do 50%).
  • Moce dodatkowe:
    • Zabicie przeciwnika elitarnego przyciąga wszystkich znajdujących się w promieniu 40 m wrogów do miejsca, w którym zginął.
    • Twoja szybkość ruchu wzrasta o 50%. Za każdego przeciwnika znajdującego się w promieniu 25 m twoja szybkość ruchu spada o 10%, maksymalnie do 70%.
    • Zadajesz teraz obrażenia zwiększone o 10% za każdego przeciwnika zamiast 10% 5% (maksymalnie do 100%).

Fragment Zniszczenia

  • Moc podstawowa: Poruszasz się bez przeszkód wśród przeciwników. Każdy wróg, przez którego przenikniesz, zostanie naznaczony Piętnem Zniszczenia na 7 sek. Każdy naznaczony wróg, który zginie, skróci odliczanie czasu odnowienia jednej z twoich umiejętności o 1 sek. Jeśli Piętno Zniszczenia wygaśnie przed śmiercią wroga, otrzymasz obrażenia równe 2% twojego maksymalnego zdrowia. Piętna nie są nakładane, jeśli masz mniej niż 35% zdrowia.
  • Moce dodatkowe:
    • Masz 25% szans na odzyskanie 5% zdrowia, kiedy ginie przeciwnik naznaczony aktywnym Piętnem Zniszczenia.
    • Kiedy naznaczasz wroga Piętnem Zniszczenia, twoja szybkość ruchu wzrasta o 5% na 7 sek. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 10 razy.
    • Pozostawiasz za sobą ślad ognia, który zabija naznaczonych Piętnem Zniszczenia przeciwników posiadających mniej niż 10% zdrowia.

Odłamki Dusz Pomniejszych Złych

Zmaza Grzechu

  • Moc podstawowa: Zadajesz obrażenia zmniejszone o 25%. Po zabiciu 50 wrogów tworzysz plamę krwi, która zwiększa obrażenia otrzymywane przez elitarnych przeciwników o 150% i utrzymuje się przez 15 sek.
  • Moce dodatkowe:
    • Plama krwi unieszkodliwia teraz afiksy przeciwników elitarnych znajdujących się na jej obszarze.
    • Po zabiciu grupy przeciwników elitarnych zyskujesz dodatkową kulę postępów w Szczelinie.
    • Plama krwi zbiera teraz kule postępów w Szczelinie.

Echo Kłamstw

  • Moc podstawowa: Zadajesz obrażenia zmniejszone o 25%, a twoje przywołańce zadają obrażenia zwiększone o 25%.
  • Moce dodatkowe:
    • Zabicie elitarnego przeciwnika skraca czas odnowienia wszystkich odliczanych czasów odnowienia o 5 sek.
    • Kiedy otrzymujesz śmiertelne obrażenia, tworzysz cień, który chroni cię od śmierci, przywraca ci 35% zdrowia i zapewnia wszystkim członkom drużyny przez cały czas działania +225 do odporności na wszystko. Cień utrzymuje się przez 15 sek.
    • Za każdym razem, gdy twój przywołaniec trafia przeciwnika, twoje obrażenia wzrastają o 0,5% na 5 sek. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 100 razy, po czym szybko się zeruje.

Wspomnienie Bólu

  • Moc podstawowa: Twoja szansa na trafienie krytyczne maleje o 15%. Ataki wymierzone w obezwładnionych przeciwników stają się automatycznie trafieniami krytycznymi.
  • Moce dodatkowe:
    • Przy trafieniu przeciwnika obrażeniami od zimna istnieje 50% szans na jego zamrożenie. Obrażenia od umiejętności zimna zadawane zamrożonym celom wzrastają o 20%.
    • Kiedy twoja premia do szybkości ruchu wynosi ponad 50%, zaczynasz przenikać przez przeciwników. Odrzucasz wówczas wrogów, przez których przenikniesz, i ogłuszasz ich na 2 sek.
    • Kiedy zadasz wrogowi trafienie krytyczne, szybkość ataku wszystkich graczy wzrośnie o 5% na 5 sek. Kumuluje się maksymalnie 10 razy.

Esencja Cierpienia

  • Moc podstawowa: Za każdym razem, kiedy zadajesz obrażenia od trucizny, zwiększasz swoją redukcję czasu odnowienia i szybkość ruchu o 2,5%, ale otrzymywane przez ciebie obrażenia wzrastają o 5% na 10 sek. Kumuluje się maksymalnie 10 razy.
  • Moce dodatkowe:
    • Twoja szybkość ruchu oraz redukcja czasu odnowienia może wzrosnąć maksymalnie 15 razy, kiedy zadajesz przeciwnikowi obrażenia od trucizny.
    • Kiedy zadajesz przeciwnikowi obrażenia od trucizny, otrzymuje on ze wszystkich źródeł obrażenia od trucizny zwiększone o 50% przez 10 sek.
    • Zabicie przeciwnika powoduje zadanie wszystkim przeciwnikom w promieniu 25 m obrażenia zadane przy śmiertelnym ciosie.

Nagrody sezonu 25 w Diablo 3

Podobnie jak każdy sezon rozgrywek tak i sezon 25 w Diablo 3 zapewni graczom określone nagrody. W trakcie tego sezonu gracze ponownie otrzymają szansę na zdobycie nagród sezonowych, które były dostępne do zdobycia w trakcie trwania sezonu 13. W jego skład wchodzą:

  • naramienniki z zestawu Zdobywcy,
  • hełm z zestawu Zdobywcy,
  • ramka portretu nawiązująca do Imperiusa,
  • pet Niedźwiedź Blain.

Jednak poza możliwością zdobycia niedźwiedzia, nowością z okazji 25-lecia marki, deweloperzy przygotowali dodatkowy, wyjątkowy portret Witraż z Tristram oraz pet Mały Mrok.

Season13-Preview_D3_ConquestSplash_550x275.jpg

Dodatkowe nagrody są dostępne za ukończenie wszystkich postępów sezonowych. W aktualnie trwającym sezonie lista zadań prezentuje się następująco:

  • Ukończcie Szczelinę Nefalemów w czasie krótszym niż 5 minut na poziomie trudności Udręka XIII;
  • Ukończcie 60 poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo;
  • Zabijcie Chciwość na poziomie trudności Udręka XIII;
  • Zabijcie Cydeę w czasie krótszym niż 15 sek. na poziomie trudności Udręka XIII;
  • Przekujcie przedmiot legendarny lub z zestawu;
  • Wzmocnijcie przedmiot starożytny za pomocą legendarnego klejnotu o randze 50 lub wyższej;
  • Ulepszcie trzy legendarne klejnoty do rangi 55 lub wyższej;
  • Ukończcie dwa podboje.

Zestawy klasowe w Darach Haedriga

Gracze, którzy chcieliby zdobyć zestawy klasowe będą musieli podobnie jak wyżej, ukończyć rozdziały w postępach sezonowych. Gdy ukończycie rozdział II, III i IV postępów sezonowych otrzymacie 3 Dary Haedriga. Wśród nich będą części zestawów dla określonej klasy. W tym sezonie można zdobyć następujące zestawy:

  • Barbarzyńca – Potęga Ziemi
  • Krzyżowiec – Ciernie Zaklinacza
  • Łowczyni demonów – Opończa Cienia
  • Mnich – Strój Małpiego Króla
  • Nekromanta – Łaska Inariusa
  • Szaman – Szaty Nefrytowego Żniwiarza
  • Czarownica – Ozdoby Ognistego Ptaka