Duże zmiany w systemie progresji i nagród w Hearthstone
Blizzard poszedł po rozum do głowy i zapowiada duże zmiany w systemie progresji i nagród w Hearthstone.
Po miesiącu od premiery nowego systemu progresji w Hearthstone i licznym negatywnym opiniom graczy, Blizzard postanowił zapowiedzieć zmiany jakich możemy doczekać się w najbliższych tygodniach.
Jesteśmy gotowi przedstawić ze szczegółami wszystkie zmiany, które zaczniemy wprowadzać w tym miesiącu. Będziemy też kontynuować prace, by z czasem jeszcze bardziej ulepszyć ten system. W nadchodzącej aktualizacji dostosujemy lub usuniemy zadania, które okazały się zbyt trudne dla graczy, zmniejszymy o prawie 20% liczbę PD wymaganych do ukończenia 50-poziomowej ścieżki nagród, dodamy na ścieżce dwie złote nagrody oraz przeprojektujemy dodatkowe poziomy po poziomie 50. Planujemy także jednorazową nagrodę za zalogowanie się w postaci 5 pakietów Festynu Lunomroku i 500 szt. złota w terminie od 15 grudnia do 18 stycznia.
Wśród zmian jakie zobaczymy w najbliższym czasie znajdują się następujące modyfikacje:
- Usunięte zostają zadania wymagające legendarnych kart lub rozgrywek na Arenie,
- Zmniejszona zostaje liczba meczów do wygrania w trybie rankingowym z 7 do 5 w misjach tygodniowych,
- Ustawka i Karczemna bójka będzie wliczana do postępów zadań,
- Zmniejszono wymagania dotyczące zadań związanych z użyciem kart (przykładowo zadanie rzutu 50 splugawionych kart zmniejszono do 30),
- Wszystkie zadania dzienne zapewnią teraz 900 punktów doświadczenia (wcześniej 800),
- zmniejszono maksymalną liczbę punktów doświadczenia potrzebną do ścieżki nagród o około 20% do poziomu 37 000 punktów,
- 27 i 30 poziom doda po 50 pkt sztuk złota,
- zmniejszając wymagania w poziomach, przyspieszone zostanie przyznawanie złota za każdy kolejny poziom powyżej 50 poziomu.
Blizzard poinformował, że zmiany te po wprowadzeniu będą testowane, a jeśli jeszcze nie będą wystarczająco satysfakcjonujące, będą przeprowadzali kolejne.