Heres of the Storm Patch Notes. Mei i Nexomania 2 na serwerach live
Dzisiejszego wieczora Heroes of the Storm doczekało się aktualizacji serwerów live, na które wprowadzono Mei i Nexomanię 2. Pełne Patch Notes poniżej.

AKTUALIZACJA
Aktualnie tylko gracze na serwerach US mają dostęp do nowej aktualizacji. Ze względu na prace konserwacyjne, europejscy gracze zagrają dopiero po 4 nad ranem.
W zeszłym tygodniu deweloperzy zaprezentowali nową bohaterkę w Heroes of the Storm, Mei. Więcej o niej pisaliśmy w poniższym artykule.
Szczegółowe informacje o umiejętnościach i talentach Mei:
Cecha [D]
- Kriostaza
- Mei otacza się lodem i zyskuje gwałtownie zanikającą osłonę, która pochłania maksymalnie 1104 pkt. obrażeń. Kiedy ta osłona jest aktywna, zapewnia Mei nieustępliwość i przywraca jej do 35% maksymalnego zdrowia.
- Czas odnowienia: 40 sek.
Zdolności podstawowe
- Ślepota Śnieżna [Q]
- Mei ciska śnieżką, która trafia wszystkich przeciwników na danym obszarze. Trafieni przeciwnicy otrzymują 70 pkt. obrażeń, zostają spowolnieni o 35%, a także oślepieni na 1,5 sek.
- Koszt: 35 pkt. many
- Czas odnowienia: 10 sek.
- Zamieć [W]
- Mei rozkazuje Śnieżce, aby wywołała we wskazanym miejscu Zamieć trwającą 2 sek. Przeciwnicy znajdujący się na obszarze działania Zamieci otrzymują 13 pkt. obrażeń co 0,25 sek. i zostają spowolnieni o 7%, maksymalnie do 35%. Kiedy Zamieć dobiega końca, przeciwnicy znajdujący się na jej obszarze otrzymują dodatkowo 75 pkt. obrażeń i zostają ogłuszeni na 1,25 sek.
- Koszt: 70 pkt. many
- Czas odnowienia: 14 sek.
- Oblodzenie [E]
- Mei wykonuje szybki ślizg we wskazanym kierunku. Kiedy dociera do celu, znajdujący się w jej pobliżu przeciwnicy otrzymują 52 pkt. obrażeń, zostają odrzuceni w tył i spowolnieni o 80%. Efekt ten zanika gwałtownie w ciągu 1,5 sek.
- Koszt: 70 pkt. many
- Czas odnowienia: 14 sek.
Zdolności bohaterskie
- Lawina [R1]
- Po upływie 0,5 sek. po polu bitwy przetacza się ogromna kula śnieżna, która pochłania wszystkich wrogich bohaterów na swojej drodze. Po przebyciu całej odległości kula rozpada się i uwalnia pochłoniętych bohaterów, którzy otrzymują wówczas 220 pkt. obrażeń i zostają ogłuszeni na 0,5 sek. za każdego pochłoniętego bohatera.
- Koszt: 70 pkt. many
- Czas odnowienia: 65 sek.
- Ściana Lodu [R2]
- Po upływie 0,75 sek. Mei tworzy nieprzekraczalną ścianę z lodu, która na 2,5 sek. uniemożliwia ucieczkę trafionym wrogim bohaterom. Kiedy ściana topnieje, uwięzieni w niej bohaterowie zostają spowolnieni o 75%. Efekt ten zanika w ciągu 3 sek.
- Koszt: 60 pkt. many
- Czas odnowienia: 90 sek.
Talenty
- Poziom 1
- Zbita Kulka [Q]
- Wydłuża czas działania efektu spowolnienia zapewnianego przez Ślepotę Śnieżną o 100%. Za każdym razem, gdy Zamieć rani wrogiego bohatera, czas odnowienia Ślepoty Śnieżnej zostaje skrócony o 0,125 sek.
- Lodowa Zawierucha [W]
- Przy co 3 trafieniu przez Zamieć wrodzy bohaterowie otrzymują obrażenia zwiększone o 45 pkt. Końcowe obrażenia zadawane przez Zamieć wszystkim przeciwnikom przy ogłuszeniu wzrastają o 125%.
- Przenikanie Ciepła [Pasywny]
- Ataki podstawowe wymierzone w unieruchomionych, ogłuszonych lub spowolnionych wrogich bohaterów zadają obrażenia zwiększone o 33%. Za każdym razem, kiedy Mei ogłusza lub spowalnia wrogiego bohatera, odzyskuje 18 pkt. zdrowia.
- Zbita Kulka [Q]
- Poziom 4
- Mokra Śnieżka [Q]
- Ślepota Śnieżna zadaje obrażenia zwiększone o 50%. Trafione budowle zostają unieszkodliwione na 3 sek.
- Front Chłodny [E]
- Jeśli Mei znajdzie się na obszarze działania własnej Zamieci, kiedy aktywne jest Oblodzenie, czas odnowienia Oblodzenia zostanie skrócony o 7 sek., a Mei zyska 50 pkt. many.
- Krystalizacja [Cecha]
- Czas odnowienia Kriostazy zostaje skrócony o 15 sek. Kiedy Kriostaza jest aktywna oraz na 2 sek. po zakończeniu jej działania Mei zyskuje 50 pkt. pancerza magicznego.
- Mokra Śnieżka [Q]
- Poziom 7
- Hibernacja [W]
- Wrodzy bohaterowie znajdujący się na obszarze działania Zamieci zadają obrażenia zmniejszone o 40%. Kiedy Zamieć dobiega końca, czas działania tego osłabienia na pozostających na jej obszarze bohaterów zostaje wydłużony o 4 sek.
- Z Górki na Pazurki [E]
- Kiedy kończy się czas działania Oblodzenia, Mei oraz pobliscy sojusznicy zyskują premię 20% do szybkości ruchu oraz 50 pkt. pancerza fizycznego na 3 sek.
- Zasilanie Awaryjne [Aktywowany]
- Aktywuj, aby usunąć wszystkie działające na Mei efekty spowolnienia i unieruchomienia i przywrócić jej 20% maksymalnego zdrowia w ciągu 2 sek. Czas odnowienia tej zdolności zostaje skrócony o 10 sek. za każdym razem, gdy Mei podnosi Kulę Regeneracji.
- Hibernacja [W]
- Poziom 13
- Zawieja [W]
- Kiedy Mei pozostaje na obszarze własnej Zamieci, zyskuje premię 50% do szybkości ataku, a czas odnowienia Zamieci upływa o 75% szybciej. Jeśli Mei przebywa na obszarze Zamieci w chwili zakończenia jej działania, zyskuje powyższe premie na dodatkowe 3 sek.
- Układ Chłodzenia [Cecha]
- Ataki podstawowe spowalniają cel o 20% na 1,5 sek. Kiedy Kriostaza jest aktywna, czasy odnowienia zdolności podstawowych Mei upływają o 200% szybciej.
- Wir Polarny [Pasywny]
- Użycie dowolnej zdolności sprawia, że Mei zadaje pobliskim przeciwnikom 24 pkt. obrażeń na sekundę przez 4 sek. Szybkość ruchu i ataku wrogich bohaterów zranionych przy pomocy tego efektu zostaje zmniejszona o 20%.
- Zawieja [W]
- Poziom 16
- Świeży Puch [Q]
- Ślepota Śnieżna zyskuje dodatkowy ładunek, a jej zasięg wzrasta o 33%.
- Gołoledź [E]
- Efekt spowolnienia zapewniany przez Oblodzenie nie zanika już z upływem czasu. Oblodzenie zadaje przeciwnikom znajdującym się bardzo blisko Mei obrażenia zwiększone o 300%.
- Aklimatyzacja [Pasywny]
- Za każdym razem, kiedy Mei spowalnia lub ogłusza wrogiego bohatera, zadawane przez nią obrażenia oraz skuteczność otrzymywanego leczenia wzrastają o 1%. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 20 razy. Kiedy Mei dysponuje maksymalnym poziomem kumulacji, zyskuje również 10 pkt. pancerza. Czas działania: 8 sek.
- Świeży Puch [Q]
- Poziom 20
- Kaskada [R1]
- Skraca czas odnowienia Lawiny o 25 sek. Podczas przemieszczania się Lawiny przed jej czołem jest stale wystrzeliwana salwa śnieżek wywołujących Ślepotę Śnieżną (bez premii od talentów).
- Roztrzaskanie [R2]
- Kiedy dobiega końca działanie Ściany Lodu, uwięzieni w niej wrodzy bohaterowie otrzymują 201 pkt. obrażeń i tracą 25 pkt. pancerza na 5 sek.
- Wielka Śnieżka [Q]
- Co 15 sek. kolejna rzucona Ślepota Śnieżna ma większy o 66% obszar działania i zadaje obrażenia zwiększone o 200%.
- Błyskawiczne Zamrożenie [Cecha]
- Kiedy Mei otrzymuje śmiertelne obrażenia, natychmiast aktywuje się Kriostaza. Czas odnowienia tego efektu wynosi 180 sek.
- Kaskada [R1]
Nexomania 2 powraca do Heroes of the Storm
Gra doczekała się dziś aktualizacji, w której pojawiła się również Nexomania 2. Wydarzenie związane z meksykańskimi walkami wrestlingowymi wprowadza do gry trzy nowe skórki dla Mal’Ganisa, Li Li oraz Imperiusa.
- Loot Chests
- During the Nexomania II event, all Loot Chests you earn through progression, Heroes Brawl, or by spending gold will be Nexomania II Loot Chests. (Except Hero-specific Chests, which will remain unchanged.) Most limited-time items shown above have a chance to drop from Nexomania II Loot Chests only. You can also score Items from previous years’ summer events limited-time loot chests!
- Note: Loot Chests earned prior to the start of this event will not become Nexomania II Loot Chests.
Podczas wydarzenia gracze będą otrzymywać sezonowe skrzynie. Większość skórek z wydarzenia ma szansę na drop w skrzyniach, i tylko w nich. Gracze mogą zdobyć zarówno nowe skórki jak i skiny z poprzedniej edycji wydarzenia.
Nowe wydarzenie potrwa w dniach 23 czerwca – 7 września.
Lista elementów kosmetycznych do zdobycia w nowej aktualizacji w Heroes of the Storm
- New Bundles (Limited Time Only!)
- Pajama Party Mei Heroic Bundle
- Nexoweight Championship Bundle
- Mal’gaucho Mal’Ganis Skin Pack
- El Bandido Imperius Skin Pack
- Gata de Batalla Li Li Skin Pack
- Nexomania Best Bros Bundle
- Nexomania Bitter Rivals Bundle
- Pumped up Pato Bundle
- New Skins
- Renowned Mei
- Vanguard Mei
- Pajama Party Mei
- Panda Pajama Party Mei
- Gnoll Pajama Party Mei
- Mal’gaucho Mal’Ganis
- Nemesis Mal’gaucho Mal’Ganis
- Underworld Mal’gaucho Mal’Ganis
- El Bandido Imperius
- El Fuego Imperius
- Sinister El Bandido Imperius
- Vigilante El Bandido Imperius
- Gata de Batalla Li Li
- Comeback Gata de Batalla Li Li
- Underworld Gata de Batalla Li Li
- Hulking El Chamuco Diablo
- Pink Singlet El Chamuco Diablo
- El Festejo Garrosh
- El Jefe Amarillo Garrosh
- La Medianoche Lunara
- La Rosa Lunara
- La Campeona Sonya
- Pink Pantera Sonya
- Championship El Mariachi E.T.C.
- El Cielo E.T.C.
- New Mounts
- Ratón de Batalla
- Comeback Ratón de Batalla
- Underworld Ratón de Batalla
- Pumped Up Pato
- Pumped Up Swan
- Underworld Pumped Up Pato
- Championship Luchihuahua
- Festive Luchihuahua
- Wild Pigñata
- Festive Pigñata
- Thraller Bill
- Ratón de Batalla
- New Announcer
- Mei Announcer
- New Content
- Several new Portraits, Sprays and other items have been added to the Collection!
Nowa Anomalia w Nexusie: Niecodzienne Zjawiska Klimatyczne
W całym Nexusie zauważono przedziwne zjawiska pogodowe. W niektórych krainach występują ulewne deszcze i burze, w innych zawieje śnieżne, a w jeszcze innych mgły i zamglenia. Mei przybyła na czas, aby pomóc w analizie i badaniu tych dziwnych anomalii pogodowych. Niecodzienne Zjawiska Klimatyczne to nasza najnowsza Anomalia w Nexusie, która wprowadza do gry rozmaite zabawne efekty pogodowe. Każde pole bitwy ma przypisany określony rodzaj warunków pogodowych, które będą występować okresowo. Każde wydarzenie pogodowe będzie pojawiać się co 4 minuty z pierwszym wywołaniem zaraz po starcie meczu. Anomalia potrwa 2 minuty zanim zniknie. Cykl ten będzie powtarzany okresowo aż do zakończenia meczu. Podczas gdy wydarzenia pogodowe są aktywne, bohaterowie mogą uzyskać unikalne wzmocnienia w zależności od rodzaju aktywnych zjawisk atmosferycznych. Dostępne wzmocnienia to:
- Szalejące Burze
- Wszyscy bohaterowie są rażeni piorunami co 25-40 sekund. Ich szybkość ruchu wzrasta wówczas oraz zyskują oni Tarczę Błyskawic, która rani pobliskich wrogów.
- Szybkość ruchu zwiększona o 15%.
- Pobliscy przeciwnicy otrzymują 46 pkt. obrażeń na sekundę.
- Czas działania wzmocnienia: 8 sek.
- Wszyscy bohaterowie są rażeni piorunami co 25-40 sekund. Ich szybkość ruchu wzrasta wówczas oraz zyskują oni Tarczę Błyskawic, która rani pobliskich wrogów.
- Zawierucha Śnieżna
- Poza walką bohaterowie otrzymują osłonę o niewielkiej, kumulującej się mocy.
- Moc osłony wynosi początkowo 28 pkt. i stopniowo wzrasta do 224 pkt co 0,5 sekundy
- Osłona utrzymuje się, aż zostanie zniszczona, lub do czasu, gdy przestaje padać śnieg.
- Poza walką bohaterowie otrzymują osłonę o niewielkiej, kumulującej się mocy.
- Mgły i Zamglenia
- Zapewnia bohaterom ukrycie, gdy przez kilka sekund pozostają w zaroślach.
- Bohater zyskuje ukrycie po spędzeniu 1,5 sek. w zaroślach.
- Ukrycie utrzymuje się przez 40 sek. lub do chwili, gdy bohater zaatakuje, otrzyma obrażenia lub użyje zdolności albo do czasu, gdy mgła się rozwieje.
- Zapewnia bohaterom ukrycie, gdy przez kilka sekund pozostają w zaroślach.
Zjawiska pogodowe będą aktywne na następujących polach bitew:
- Szalejące Burze
- Ogród Grozy
- Podniebna Świątynia
- Poligon Nuklearny
- Placówka na Braxis
- Smocze Włości
- Zatoka Czarnosercego
- Zawierucha Śnieżna
- Przeklęta Kotlina
- Piekielne Kapliczki
- Odlewnia Volskaya Industries
- Przełęcz Alterak
- Mgły i Zamglenia
- Grobowiec Pajęczej Królowej
- Pole Bitewne Wieczności
- Świątynia w Hanamurze
- Wieże Zagłady
- Na wszystkich pozostałych polach bitew, w tym w trybie Bójek, pogoda będzie losowa.
Rework Mal’Ganisa i zmiany u Męcika
Mal’Ganis
- Statystyki
- Zmniejszono zdrowie z 2500 do 2450 pkt.
- Zmniejszono regenerację zdrowia z 5,21 do 5,11 pkt. na sekundę.
- Atak podstawowy
- Zmniejszono obrażenia od ataku podstawowego ze 100 do 92 pkt.
- Szpony Spaczenia [Q]
- Zmniejszono obrażenia z 69 do 63 pkt.
Talenty
- Poziom 1
- Wampiryczna Aura [Cecha]
- Dodatkowa funkcja: Mal’Ganis odzyskuje w postaci zdrowia równowartość 30% zadanych przez niego obrażeń fizycznych.
- Czas się Pożywić [Pasywny]
- Zmniejszono skuteczność leczenia z 52 do 44 pkt.
- Dodatkowa funkcja: Jeśli Mal’Ganis zrani pobliskiego wrogiego bohatera Szponami Spaczenia, skuteczność leczenia się podwaja.
- Wampiryczna Aura [Cecha]
- Poziom 4
- Paliwo Udręki [W]
- Zwiększono premię do skuteczności leczenia w przypadku atakowania wrogich bohaterów z 15% do 20%.
- Potęga Sargerasa [W]
- Nie skraca już czasu działania Nekrotycznych Objęć.
- Echo Zagłady [W]
- Zwiększono obrażenia od eksplozji z 50 do 54 pkt.
- Nie wydłuża już czasu działania Nekrotycznych Objęć, kiedy eksplozja rani wrogich bohaterów.
- Dodatkowa funkcja: Mal’Ganis zyskuje 5 pkt. many, a czas odnowienia Nekrotycznych Objęć zostaje skrócony o 0,75 sek. za każdego bohatera zranionego przez eksplozję.
- Paliwo Udręki [W]
- Poziom 7
- Pożywka Koszmarów [E]
- Usunięto talent.
- Czarne Szpony [Q]
- Dodatkowa funkcja: Ataki podstawowe wykonane po trafieniu wrogich bohaterów Szponami Spaczenia zmniejszają również pancerz celu o 15 pkt. na 2 sek.
- Wola Tychondriusa [Q]
- Nowa funkcja: Za każdego wrogiego bohatera trafionego 2 pierwszymi ciosami Szponów Spaczenia ostatni cios wykrada wrogim bohaterom 1% ich maksymalnego zdrowia, maksymalnie do 4%. Jeśli 2 pierwszymi ciosami Szponów Spaczenia zostanie trafionych co najmniej 4 wrogich bohaterów, ostatni cios ogłuszy przeciwników na dodatkowe 0,25 sek.
- Posiew Zarazy [E]
- Zmodyfikowane działanie: Efekt Posiewu Zarazy zaczyna teraz działać, kiedy Mal’Ganis rozpoczyna korzystanie ze Skrzydeł Nocy (zamiast po zakończeniu ich działania).
- Pożywka Koszmarów [E]
- Poziom 13
- Noc Wzywa [E]
- Dodatkowa funkcja: Ataki podstawowe zadają śpiącym celom obrażenia zwiększone o 200%.
- Noc Wzywa [E]
- Poziom 16
- Szaleńczy Szturm [Pasywny]
- Nowa funkcja: Ataki podstawowe wymierzone w bohaterów, których wartość procentowa zdrowia jest wyższa niż Mal’Ganisa, zapewniają dodatkowe leczenie o równowartość 50% zadanych obrażeń. Ataki podstawowe wymierzone w bohaterów, których wartość procentowa zdrowia jest niższa niż Mal’Ganisa, zapewniają mu premię 35% do szybkości ataku na 2 sek.
- Kurza Ślepota [Aktywowany]
- Dodatkowa funkcja: Trafianie wrogich bohaterów ostatnim ciosem Szponów Spaczenia skraca czas odnowienia tej zdolności o 5 sek.
- Szaleńczy Szturm [Pasywny]
- Poziom 20
- Zmiażdżenie Słabych [Q]
- Zwiększono skuteczność spowolnienia z 15% do 25%.
- Samotność w Ciemności [E]
- Dodatkowa funkcja: Skraca czas odnowienia Skrzydeł Nocy o 4 sek.
- Zmiażdżenie Słabych [Q]
Męcik
- Jajo [Cecha]
- Zwiększono zdrowie z 324 do 420 pkt.
- Zmieniono skalowanie wartości zdrowia za każdy poziom z 30 pkt. do 4%.
Aktualizacja jest już dostępna w grze.