Heroes of the Storm utraciło swojego projektanta balansu
Heroes of the Storm po przeniesieniu do sekcji Classic Games i rezygnacji z premier nowych bohaterów traci swojego projektanta balansu.
Heroes of the Storm nie odniósł spektakularnego sukcesu na rynku MOBA. Zebrał całkiem sporą widownię, która przez wzgląd na decyzje biznesowe firmy zaczęła odchodzić od gry. Z czasem gra trafiła do Classic Games gdzie zapewnia się jedynie funkcje utrzymaniowe i balansowe od czasu do czasu, a od tego roku utraciła również swojego projektanta balansu, Josha Kofalta.
Balans w grach MOBA jest niemożliwy do osiągnięcia, ale częste aktualizacje są w stanie rekompensować graczom niektóre wskaźniki wielu postaci. Josh Kofalt był w Blizzardzie odpowiedzialny za projektowanie balansu. Jednak od stycznia odszedł z projektu dołączając do zespołu odpowiedzialnego za Nieogłoszony Projekt.
Nie wiadomo czym jest owy projekt. Może to być nie tak dawno ujawniona gra survivalowa, a może być to również jakakolwiek inna produkcja. Josh objął w tym projekcie stanowisko Associate Game Designer, które pełni podobną funkcję jaką miał w dziale Heroes of the Storm.
HotS w ciągu ostatnich miesięcy doczekał się raptem dwóch patchów z balansem nieuwzględniających żadnych istotnych nowości w grze.