Hogger trafił na serwery live w Heroes of the Storm

Niespodziewanie już dziś nastąpiła premiera Hoggera na serwerach live w Heroes of the Storm.

hogger oficjalnie na serwerach live heroes of the storm

Dosłownie tydzień temu Blizzard zapowiedział nowego bohatera w Heroes of the Storm – Hoggera. Liczyłem, że Wyżer pojawi się w grze dopiero za tydzień jednak już dziś z początkiem grudnia Hogger pojawił się na serwerach live. O samym bohaterze i jego umiejętnościach pisaliśmy w tym artykule.

Wraz z nowym patchem Blizzard usuwa z gry Medalion Gladiatora. Jako główną przyczynę usunięcia przedmiotu jest fakt, że bardziej rozprasza i ogranicza bezpośrednią batalię, a cel był zgoła inny. Więcej o usunięciu medalionu pisałem w poniższym artykule.

Dodatkowo już dziś informowaliśmy o zmianie w matchmakingu grup w Storm League.

Ostatnie zmiany jakie wprowadzono w grze dotyczą balansu niektórych bohaterów. Pełną listę zmian prezentuję poniżej.

Jasnoskrzydła

Talenty

  • Poziom 1
    • Hiperprzesunięcie [Z]
      • Zmniejszono premię do skuteczności leczenia z równowartości 10% do 8% maksymalnego zdrowia.

Imperius

Zdolności podstawowe i statystyki

  • Zmniejszono zdrowie z 2450 do 2375 pkt.
  • Zmniejszono regenerację zdrowia z 5,11 do 4,95 pkt. na sekundę.

Talenty

  • Poziom 7
    • Ognie Chwały [W]
      • Zwiększono obrażenia ze 135 do 150 pkt.

Jaina

Talenty

  • Poziom 7
    • Różdżka Lodowej Furii [Pasywny]
      • Zmodyfikowane działanie: Ataki podstawowe wymierzone w wyziębionych przeciwników zadają obrażenia zwiększone o 50% i skracają czas odnowienia Zamieci o 1,25 sek. Podwójna skuteczność w przypadku ataków podstawowych wymierzonych we wrogich bohaterów.

Sonia

Talenty

  • Poziom 4
    • Spękana Ziemia [W]
      • Zwiększono obrażenia z równowartości 100% podstawowych obrażeń Fali Sejsmicznej do 125%.
  • Poziom 13
    • Bezwzględność [E]
      • Teraz trafienia krytyczne są wyświetlane, gdy zadawane są dodatkowe obrażenia.
      • Zwiększono próg zdrowia konieczny do wywołania premii do obrażeń z 33% do 50%.
  • Poziom 16
    • Zguba Olbrzymów [W]
      • Zwiększono obrażenia z równowartości 1,25% do 1,5% maksymalnego zdrowia.

Thrall

Talenty

  • Poziom 4
    • Dzika Wytrzymałość [W]
      • Zwiększono pancerz fizyczny z 50 do 75 pkt.
  • Poziom 13
    • Duchowa Tarcza [Aktywowany]
      • Wydłużono czas działania pancerza magicznego z 1,5 do 2,5 sek.
  • Poziom 20
    • Niszczyciel Światów [R1]
      • Zwiększono redukcję czasu odnowienia z 20 do 40 sek.

Patch pojawił się już na pierwszych serwerach regionalnych. W naszym kraju łatka powinna być dostępna około godziny 2 w nocy czasu polskiego.