Hogger trafił na serwery live w Heroes of the Storm
Niespodziewanie już dziś nastąpiła premiera Hoggera na serwerach live w Heroes of the Storm.
Dosłownie tydzień temu Blizzard zapowiedział nowego bohatera w Heroes of the Storm – Hoggera. Liczyłem, że Wyżer pojawi się w grze dopiero za tydzień jednak już dziś z początkiem grudnia Hogger pojawił się na serwerach live. O samym bohaterze i jego umiejętnościach pisaliśmy w tym artykule.
Wraz z nowym patchem Blizzard usuwa z gry Medalion Gladiatora. Jako główną przyczynę usunięcia przedmiotu jest fakt, że bardziej rozprasza i ogranicza bezpośrednią batalię, a cel był zgoła inny. Więcej o usunięciu medalionu pisałem w poniższym artykule.
Dodatkowo już dziś informowaliśmy o zmianie w matchmakingu grup w Storm League.
Ostatnie zmiany jakie wprowadzono w grze dotyczą balansu niektórych bohaterów. Pełną listę zmian prezentuję poniżej.
Jasnoskrzydła
Talenty
- Poziom 1
- Hiperprzesunięcie [Z]
- Zmniejszono premię do skuteczności leczenia z równowartości 10% do 8% maksymalnego zdrowia.
- Hiperprzesunięcie [Z]
Imperius
Zdolności podstawowe i statystyki
- Zmniejszono zdrowie z 2450 do 2375 pkt.
- Zmniejszono regenerację zdrowia z 5,11 do 4,95 pkt. na sekundę.
Talenty
- Poziom 7
- Ognie Chwały [W]
- Zwiększono obrażenia ze 135 do 150 pkt.
- Ognie Chwały [W]
Jaina
Talenty
- Poziom 7
- Różdżka Lodowej Furii [Pasywny]
- Zmodyfikowane działanie: Ataki podstawowe wymierzone w wyziębionych przeciwników zadają obrażenia zwiększone o 50% i skracają czas odnowienia Zamieci o 1,25 sek. Podwójna skuteczność w przypadku ataków podstawowych wymierzonych we wrogich bohaterów.
- Różdżka Lodowej Furii [Pasywny]
Sonia
Talenty
- Poziom 4
- Spękana Ziemia [W]
- Zwiększono obrażenia z równowartości 100% podstawowych obrażeń Fali Sejsmicznej do 125%.
- Spękana Ziemia [W]
- Poziom 13
- Bezwzględność [E]
- Teraz trafienia krytyczne są wyświetlane, gdy zadawane są dodatkowe obrażenia.
- Zwiększono próg zdrowia konieczny do wywołania premii do obrażeń z 33% do 50%.
- Bezwzględność [E]
- Poziom 16
- Zguba Olbrzymów [W]
- Zwiększono obrażenia z równowartości 1,25% do 1,5% maksymalnego zdrowia.
- Zguba Olbrzymów [W]
Thrall
Talenty
- Poziom 4
- Dzika Wytrzymałość [W]
- Zwiększono pancerz fizyczny z 50 do 75 pkt.
- Dzika Wytrzymałość [W]
- Poziom 13
- Duchowa Tarcza [Aktywowany]
- Wydłużono czas działania pancerza magicznego z 1,5 do 2,5 sek.
- Duchowa Tarcza [Aktywowany]
- Poziom 20
- Niszczyciel Światów [R1]
- Zwiększono redukcję czasu odnowienia z 20 do 40 sek.
- Niszczyciel Światów [R1]
Patch pojawił się już na pierwszych serwerach regionalnych. W naszym kraju łatka powinna być dostępna około godziny 2 w nocy czasu polskiego.