Mei oficjalnie nowym bohaterem Heroes of the Storm
Dzisiejszego wieczoru Blizzard zaprezentował nowego bohatera w Heroes of the Storm. Jest nim tak jak wcześniej informowaliśmy Mei z Overwatch.
Gracze musieli długo czekać na nowego bohatera w Heroes of the Storm. Pod koniec października zeszłego roku HotS został zaktualizowany o postać Deathwinga i od tej pory mieliśmy sporą posuchę pod tym kątem w grze. Koniec końców Blizzard ostatecznie zaprezentował nową bohaterkę jaką jest Mei.
Umiejętności Mei w Heroes of the Storm
Mei będzie różniła się umiejętnościami względem tych, które widzimy aktualnie w Overwatch. Deweloperzy musieli przystosować rozgrywkę nową bohaterką o nowe umiejętności aby dostatecznie wkomponowała się w aktualny schemat gry. Poniżej prezentujemy jej podstawowy zestaw umiejętności w grze:
Q – Ślepota Śnieżna – Mei wystrzeliwuje projectile, który przy trafieniu oślepia i spowalnia przeciwników
W – Zamieć – Mei przywołuje Śnieżkę, swojego robota, który spowalnia i zamraża wrogów w obszarze działania zadając im obrażenia (dokładnie tak samo jak funkcjonuje ultimate w Overwatch). Dodatkowo przeciwnicy są bardziej podatni na obrażenia innych bohaterów.
E – Oblodzenie – Mei wypuszcza pod siebie ścieżkę lodu, dzięki której przyspiesza przemieszczanie się. Po zatrzymaniu szron pod Mei wybucha odpychając, spowalniając i raniąc przeciwników
D – Kriostaza – Mei chowa się w lodzie, który zapewnia jej osłonę i leczy bohaterkę
R – Lawina (zdolność bohaterska) – Mei tworzy kulę śnieżną, która pochłania wszystkich przeciwników na trasie by na końcu wybuchnąć raniąc i ogłuszając pochłoniętych przeciwników.
R – Ściana Lodu (zdolność bohaterska) – Mei tworzy ścianę lodu, który blokuje ruch. Rzucony na przeciwników więzi ich, a gdy czas ściany się kończy wybucha spowalniając przeciwników
Talenty
- Poziom 1
- Zbita Kulka [Q]
- Wydłuża czas działania efektu spowolnienia zapewnianego przez Ślepotę Śnieżną o 100%. Za każdym razem, gdy Zamieć rani wrogiego bohatera, czas odnowienia Ślepoty Śnieżnej zostaje skrócony o 0,125 sek.
- Lodowa Zawierucha [W]
- Przy co 3 trafieniu przez Zamieć wrodzy bohaterowie otrzymują obrażenia zwiększone o 45 pkt. Końcowe obrażenia zadawane przez Zamieć wszystkim przeciwnikom przy ogłuszeniu wzrastają o 125%.
- Przenikanie Ciepła [Pasywny]
- Ataki podstawowe wymierzone w unieruchomionych, ogłuszonych lub spowolnionych wrogich bohaterów zadają obrażenia zwiększone o 33%. Za każdym razem, kiedy Mei ogłusza lub spowalnia wrogiego bohatera, odzyskuje 18 pkt. zdrowia.
- Zbita Kulka [Q]
- Poziom 4
- Mokra Śnieżka [Q]
- Ślepota Śnieżna zadaje obrażenia zwiększone o 50%. Trafione budowle zostają unieszkodliwione na 3 sek.
- Front Chłodny [E]
- Jeśli Mei znajdzie się na obszarze działania własnej Zamieci, kiedy aktywne jest Oblodzenie, czas odnowienia Oblodzenia zostanie skrócony o 7 sek., a Mei zyska 50 pkt. many.
- Krystalizacja [Cecha]
- Czas odnowienia Kriostazy zostaje skrócony o 15 sek. Kiedy Kriostaza jest aktywna oraz na 2 sek. po zakończeniu jej działania Mei zyskuje 50 pkt. pancerza magicznego.
- Mokra Śnieżka [Q]
- Poziom 7
- Hibernacja [W]
- Wrodzy bohaterowie znajdujący się na obszarze działania Zamieci zadają obrażenia zmniejszone o 40%. Kiedy Zamieć dobiega końca, czas działania tego osłabienia na pozostających na jej obszarze bohaterów zostaje wydłużony o 4 sek.
- Z Górki na Pazurki [E]
- Kiedy kończy się czas działania Oblodzenia, Mei oraz pobliscy sojusznicy zyskują premię 20% do szybkości ruchu oraz 50 pkt. pancerza fizycznego na 3 sek.
- Zasilanie Awaryjne [Aktywowany]
- Aktywuj, aby usunąć wszystkie działające na Mei efekty spowolnienia i unieruchomienia i przywrócić jej 20% maksymalnego zdrowia w ciągu 2 sek. Czas odnowienia tej zdolności zostaje skrócony o 10 sek. za każdym razem, gdy Mei podnosi Kulę Regeneracji.
- Hibernacja [W]
- Poziom 13
- Zawieja [W]
- Kiedy Mei pozostaje na obszarze własnej Zamieci, zyskuje premię 50% do szybkości ataku, a czas odnowienia Zamieci upływa o 75% szybciej. Jeśli Mei przebywa na obszarze Zamieci w chwili zakończenia jej działania, zyskuje powyższe premie na dodatkowe 3 sek.
- Układ Chłodzenia [Cecha]
- Ataki podstawowe spowalniają cel o 20% na 1,5 sek. Kiedy Kriostaza jest aktywna, czasy odnowienia zdolności podstawowych Mei upływają o 200% szybciej.
- Wir Polarny [Pasywny]
- Użycie dowolnej zdolności sprawia, że Mei zadaje pobliskim przeciwnikom 24 pkt. obrażeń na sekundę przez 4 sek. Szybkość ruchu i ataku wrogich bohaterów zranionych przy pomocy tego efektu zostaje zmniejszona o 20%.
- Zawieja [W]
- Poziom 16
- Świeży Puch [Q]
- Ślepota Śnieżna zyskuje dodatkowy ładunek, a jej zasięg wzrasta o 33%.
- Gołoledź [E]
- Efekt spowolnienia zapewniany przez Oblodzenie nie zanika już z upływem czasu. Oblodzenie zadaje przeciwnikom znajdującym się bardzo blisko Mei obrażenia zwiększone o 300%.
- Aklimatyzacja [Pasywny]
- Za każdym razem, kiedy Mei spowalnia lub ogłusza wrogiego bohatera, zadawane przez nią obrażenia oraz skuteczność otrzymywanego leczenia wzrastają o 1%. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 20 razy. Kiedy Mei dysponuje maksymalnym poziomem kumulacji, zyskuje również 10 pkt. pancerza. Czas działania: 8 sek.
- Świeży Puch [Q]
- Poziom 20
- Kaskada [R1]
- Skraca czas odnowienia Lawiny o 25 sek. Podczas przemieszczania się Lawiny przed jej czołem jest stale wystrzeliwana salwa śnieżek wywołujących Ślepotę Śnieżną (bez premii od talentów).
- Roztrzaskanie [R2]
- Kiedy dobiega końca działanie Ściany Lodu, uwięzieni w niej wrodzy bohaterowie otrzymują 201 pkt. obrażeń i tracą 25 pkt. pancerza na 5 sek.
- Wielka Śnieżka [Q]
- Co 15 sek. kolejna rzucona Ślepota Śnieżna ma większy o 66% obszar działania i zadaje obrażenia zwiększone o 200%.
- Błyskawiczne Zamrożenie [Cecha]
- Kiedy Mei otrzymuje śmiertelne obrażenia, natychmiast aktywuje się Kriostaza. Czas odnowienia tego efektu wynosi 180 sek.
- Kaskada [R1]
Mei będzie bohaterką, która będzie dosłownie wkurzała przeciwników stunami. Większość jej umiejętności ma koniec końców ten sam efekt, zamrozić i zadać obrażenia.
Aż nie mogę się doczekać kiedy zagram nią w HotSie.