Spore zmiany balansu w Heroes of the Storm

Blizzard wprowadził kolejne zmiany balansu w Heroes of the Storm.

zmiany balansu w heroes of the storm

Heroes of the Storm doczekał się kolejnej aktualizacji balansu. Wśród najważniejszych zmian jest tymczasowe wykluczenie Wikingów i Leoryka z ARAM, zwiększenie zadawanych obrażeń przez fortyfikacje, zmiany w studniach leczenia oraz balansowe u 22 bohaterów.

Ogólne

  • Zarówno Zaginieni Wikingowie jak i Leoryk sprawiają nam obecnie pewne problemy wychowawcze. Aby zadbać o stan trybu ARAM, postanowiliśmy tymczasowo ich z niego usunąć.
  • Mapa
    • Zwiększono obrażenia zadawane wrogim bohaterom przez wieże, forty i twierdze o 10%.Komentarz twórców: Odczekaliśmy chwilę i poobserwowaliśmy wpływ zmian dla wież na przebieg rozgrywki. Chociaż podoba nam się działanie ich obecnego mechanizmu celowniczego, to uważamy, że posunęliśmy się troszeczkę za daleko, gdy zmniejszyliśmy wartość zadawanych przez nie obrażeń. Przywracamy zatem część ich ofensywnego potencjału, tak aby wrogowie, którzy doskakują do wież, mogli spędzić nieco mniej czasu w bazie przeciwników, nim będą musieli się wycofać.
  • Studnie leczenia
    • Zamieniono wartości zdrowia i osłon. Moc osłony odpowiada teraz za 75% całkowitego zdrowia.
    • Zwiększono tempo regeneracji osłony do równowartości 10% całkowitej mocy osłony na sekundę.Komentarz twórców: Dotarły do nas opinie, że graczom nie podoba się możliwość wyeliminowania przez przeciwników studni leczenia we wczesnej fazie gry. Chociaż zgadzamy się, że może to być frustrujące, nie chcemy całkowicie usuwać alternatywnych strategii uzyskiwania przez drużynę przewagi. Eksperymentujemy ze zmianą, za sprawą której całkowite zdrowie studni zostałoby przesunięte znacznie bardziej w kierunku szybko regenerującej się osłony zamiast zdrowia. Zabieg ten powinien sprawić, że gracze będą podejmowali większe ryzyko, gdy spróbują „ustrzelić” studnię leczenia, ponieważ mogą wpłynąć na grę tylko jeśli całkowicie zniszczą tę budowlę. Jednocześnie mechanika ta będzie nagradzać graczy, którzy będą w stanie ochronić swoje studnie na początku gry.

Bohaterowie


Tanki

Anub’arak

Zdolności podstawowe i statystyki

  • Zwiększono zdrowie z 2100 do 2150 pkt.
  • Zwiększono regenerację zdrowia z 4,38 do 4,48 pkt. na sekundę.

Talenty

  • Poziom 13
    • Zmieniono kolejność talentów poziomu 13, tak aby odpowiadała ona przyjętej konwencji.
    • Płonące Żuki [Pasywny]
      • Zmniejszono obrażenia zadawane przez Żuki z 7 do 6 pkt.
  • Poziom 16
    • Pozbawienie Sił [E]
      • Zmodyfikowane działanie: Moc zaklęć wrogich bohaterów trafionych Podziemną Szarżą lub Przebiciem spada o 50% na 4 sek.
    • Krwiożerczy Żuk [Pasywny]
      • Zmodyfikowane działanie: Żuki zyskują premię 30% do zdrowia. Co 4 atak podstawowy tworzy Żuka.

Komentarz twórców: Anub’arak od zawsze popadał w jedną z dwóch skrajności: był albo szalenie popularny i potężny, albo zupełnie znikał z metagry. A wszystko to uzależnione było od zaledwie drobnych zmian, które miały gigantyczny wpływ na odbiór tego bohatera przez graczy. Tym razem nieznacznie zwiększamy jego zdrowie i wprowadzamy pewne modyfikacje talentów późnej fazy gry, co naszym zdaniem powinno sprawić, że Anub’arak ponownie znajdzie się w czołówce jako potężny inicjator starć dla swojej drużyny.

Czo

Talenty

  • Poziom 7
    • Zajadła Regeneracja [Cecha]
      • Skrócono czas działania efektu redukcji skuteczności leczenia z 4 do 2 sek.

Komentarz twórców: Podoba nam się nieco chaotyczny efekt Zajadłej Regeneracji przywodzący na myśl rajdowych bossów z World of Warcraft oraz zapewniane przez ten talent osłabienie skuteczności leczenia. Uważamy jednak, że jego czas działania jest zbyt długi w stosunku do częstej jego dostępności możliwej ze względu na synergie z różnorodnymi talentami, np. Novą Zmierzchu. Jest to widoczne szczególnie na późniejszych etapach gry. W związku z powyższym zdecydowaliśmy się znacznie skrócić czas działania efektu redukcji skuteczności leczenia, tak aby wrodzy Uzdrowiciele mieli większe możliwości obejścia tego osłabienia.

Diablo

Talenty

  • Poziom 7
    • Wieczne Płomienie [W]
      • Dodatkowa funkcja: Skraca czas odnowienia Ognistego Stąpnięcia o 1 sek.
      • Zwiększono wartość many przywracanej w przypadku, gdy wrodzy bohaterowie zostają ogłuszeni przy pomocy Obezwładnienia lub Szarży Cienia, z 35 do 45 pkt.
    • Diabelski Impet [Pasywny]
      • Nie skraca teraz czasu odnowienia Ognistego Stąpnięcia.
  • Poziom 13
    • Piekielny Ogień [W]
      • Zwiększono premię do mocy zaklęć za każdy poziom kumulacji z 2% do 3%.
      • Zmniejszono maksymalny poziom kumulacji za zadawanie pobliskim wrogom dodatkowych obrażeń na sekundę z 15 do 10.

Komentarz twórców: Ostatnimi czasy Diablo zyskał na popularności i ponownie stał się Wojownikiem pożądanym w składzie niejednej drużyny. Ogólnie rzecz biorąc, jego talenty osiągają dość dobre wyniki, ale chcemy naprawić problem projektowy, który sprawił, że Diabelski Impet jest po prostu zbyt dobry i zbyt wszechstronny, ponieważ doskonale się uzupełnia ze wszystkimi potencjalnymi stylami rozgrywki z udziałem tego bohatera. Planujemy zmniejszyć moc Diabelskiego Impetu i sprawić, by poziom 7 talentów Diablo był bardziej zróżnicowany. W tym celu usuwamy zdolność skracania czasu odnowienia Ognistego Stąpnięcia i wzmacniamy Wieczne Płomienie, by zwiększyć ich rolę jako kluczowego talentu dla graczy, którzy chcą budować postać wokół zdolności Ogniste Stąpnięcie.

E.T.C.

Zdolności podstawowe i statystyki

  • Gwiazda Rocka [Cecha]
    • Zmniejszono premię do pancerza z 25 do 20 pkt.

Talenty

  • Poziom 13
    • Bis! Bis! [W]
      • Zmniejszono redukcję czasu odnowienia z 6% do 5%.

Komentarz twórców: E.T.C. nadal jest bohaterem, z którym należy się liczyć, i stanowi wśród szalenie popularny wybór, gdy trzeba się zdecydować na postać walczącą na pierwszej linii. Zmniejszamy jego ogólną przeżywalność poprzez ograniczenie wartości pancerza zapewnianego przez Gwiazdę Rocka. Dzięki temu E.T.C. będzie spotykać zasłużona kara, gdy jego ogłuszenie chybi lub gdy nasz bohater przeszacuje swoje możliwości podczas starć drużynowych.


Brutale

Śmiercioskrzydły

Zdolności podstawowe i statystyki

  • Palący Podmuch [W]
    • Zwiększono koszt z 15 do 20 pkt. energii.
    • Zmniejszono obrażenia z 70 do 65 pkt.
  • Eksplozja Lawy [W]
    • Zmniejszono koszt z 20 do 15 pkt. energii.
    • Zwiększono obrażenia okresowe z 5 do 6 pkt.

Talenty

  • Poziom 4
    • Infernus [Q]
      • Zmodyfikowane działanie: Zwiększa obrażenia zadawane wrogim bohaterom przez Wyniszczający Ogień o 25%. Premia ta wzrasta do 75% w przypadku, gdy Śmiercioskrzydły użyje Wyniszczającego Ognia, mając co najmniej 75% energii.
  • Poziom 7
    • Burza Płomieni [Z]
      • Zwiększono obrażenia od Meteorytu z 65 do 70 pkt.

Komentarz twórców: W chwili obecnej, szczególnie na wyższych poziomach rozgrywki, wielu graczy częściej wybiera postać Niszczyciela niż Pustoszyciela Światów. Przenosimy zatem część mocy z postaci Niszczyciela na Pustoszyciela Światów, aby zachęcić graczy do częstszego przełączania się między tymi postaciami w zależności od sytuacji. Uważamy również, że zwiększenie energii dla postaci Pustoszyciela Światów ma większy sens w przypadku Śmiercioskrzydłego. Zmotywuje go to dodatkowo do korzystania z Wyniszczającego Ognia po użyciu innych zdolności do kontrolowania ruchów przeciwników w wąskich przejściach w terenie. Do tej pory niejednokrotnie nie był w stanie używać Wyniszczającego Ognia wystarczająco często ze względu na niski poziom energii po użyciu innych zdolności.

D.Va

Zdolności podstawowe i statystyki

  • Zmniejszono obrażeń od broni Mecha z 23 do 22 pkt.

Talenty

  • Poziom 4
    • D.Va Tu, D.Va Tam [Q]
      • Zmniejszono premię do obrażeń zadawanych celom niebędącym bohaterami ze 100% do 75%.
      • Zmniejszono obrażenia i skuteczność leczenia w przypadku wrogich bohaterów z równowartości 4% do 3% maksymalnego zdrowia.
    • Matryca Ofensywna [W]
      • Zwiększono redukcję czasu odnowienia z 0,125 do 0,1875 sek.
  • Poziom 10
    • Naskocz Mi [R1]
      • Skrócono czas odnowienia z 80 do 70 sek.
    • Mikro-pociski [R2]
      • Zmniejszono obrażenia z 44 do 40 pkt.
  • Poziom 13
    • Cel Namierzony [W]
      • Zmniejszono wymogi dotyczące aktywacji efektów pancerza oraz zmniejszenia szybkości ruchu z 1,5 do 1,25 sek.

Komentarz twórców: D.Va świetnie sobie radzi po aktualizacji i chociaż nadal mieści się w akceptowalnych ramach wydajności, to znajduje się w górnych granicach normy i jesteśmy zdania, że należy ją nieco osłabić. Zmniejszamy zatem zadawane przez nią obrażenia od ataków podstawowych, a także ograniczamy moc talentu D.Va Tu, D.Va Tam, co powinno przełożyć się na wiele potężniejszych i bardziej popularnych sposobów na rozgrywkę z jej udziałem. Nadal jesteśmy przekonani, że jest potężną bohaterką, z którą należy się liczyć. Będziemy mieć na nią oko, aby kontrolować, czy w przyszłości będą jej potrzebne dalsze modyfikacje.

Gazol

Zdolności podstawowe i statystyki

  • Zwiększono zdrowie z 2275 do 2375 pkt.
  • Zwiększono regenerację zdrowia z 4,74 do 4,95 pkt. na sekundę.
  • Walidziało [Q]
    • Zwiększono obrażenia z 36 do 40 pkt.
  • Rzezilaser [W]
    • Zwiększono obrażenia ze 174 do 184 pkt.
  • Ładunek Eksplodium [E]
    • Zwiększono zasięg z 7 do 8.

Talenty

  • Poziom 1
    • Odrzutowe Buty [E]
      • Zwiększono premię do obrażeń z 20% do 35%.
    • Goblin Demolka [Pasywny]
      • Zwiększono premię do obrażeń z 45% do 60%.
  • Poziom 4
    • Rozpruwacz Międzywymiarowy Q-BA 1888 [Aktywowany]
      • Skrócono czas odnowienia z 40 do 30 sek.
      • Zwiększono premię do pancerza z 35 do 40 pkt.
  • Poziom 7
    • Przeciążenie [W]
      • Zwiększono redukcję czasu odnowienia z 0,5 do 0,75 sek.
    • Mistrz Rozwałki [Pasywny]
      • Wydłużono czas działania efektu spowolnienia z 2,5 do 3 sek.
      • Zwiększono efekt wydłużenia czasu działania efektu spowolnienia za Walidziała z 0,25 do 0,5 sek.
  • Poziom 10
    • Robo-goblin [R1]
      • Zwiększono obrażenia na sekundę z 8 do 9 pkt.
      • Wyświetla teraz powiadomienie o wartości krytycznej, kiedy zadawane są obrażenia 3 poziomu kumulacji.
    • Grawi-bomba 3000 [R2]
      • Zwiększono obrażenia z 220 do 235 pkt.
  • Poziom 20
    • Rzut Bombą [E]
      • Dodatkowa funkcja: Ładunek Eksplodium zyskuje 2 ładunek. Czas odnowienia pomiędzy poszczególnymi zastosowaniami ładunków wynosi 3 sek.

Komentarz twórców: Po aktualizacji okazało się, że Gazol radzi sobie nieco zbyt kiepsko. Zatem postanowiliśmy wycofać się z wielu osłabień, które wprowadziliśmy w trakcie projektowania, by zapobiegły nadmiernemu wzrostowi mocy tej postaci. Jesteśmy przekonani, że zmiany podstawowego zestawu zdolności oraz niewystarczająco potężnych talentów sprawią, iż Gazol dorówna pozostałym Brutalom i – jak miało to miejsce w przypadku D.Vy – stanie się solidnym i niezawodnym członkiem każdej drużyny.

Imperius

Talenty

  • Poziom 7
    • Przebłysk Gniewu [Q]
      • Zmniejszono moc osłony z 275 do 250 pkt.
      • Zmniejszono obrażenia ze 165 do 150 pkt.
    • Święty Zapał [Aktywowany]
      • Skrócono czas odnowienia z 30 do 25 sek.
  • Poziom 16
    • Niebiańska Szybkość [Q]
      • Zmniejszono premię do szybkości ruchu z 25% do 20%.

Komentarz twórców: Klinga Solariona nadal jest zbyt ostra. Trzeba ją jeszcze ociupinkę stępić!

Yrel

Talenty

  • Poziom 4
    • Ręka Wyzwolenia [Aktywowany]
      • Wydłużono czas odnowienia z 20 do 30 sek.
      • Zmniejszono premię do szybkości ruchu z 35% do 30%.

Komentarz twórców: W przeszłości wielokrotnie wzmacnialiśmy Rękę Wyzwolenia, aby zachęcić graczy do wybierania tego talentu, ale ostatnio nieco przeholowaliśmy i w rezultacie talent ten zdominował swój poziom u Yrel. Ograniczamy częstotliwość jego dostępności i wartość zapewnianej premii do szybkości ruchu, tak aby Ręka Wyzwolenia stała się lepiej wyważonym wzmocnieniem, którego Yrel może używać na sobie.


Uzdrowiciele

Alexstraza

Talenty

  • Poziom 1
    • Krąg Życia [W]
      • Zmniejszono liczbę zebranych Kul Regeneracji wymaganą do wykonania zadania z 15/25 do 10/20.
  • Poziom 7
    • Bujny Rozkwit [W]
      • Zwiększono skuteczność leczenia Alexstrazy z 30% do 40%.
  • Poziom 10
    • Życiodajna [R1]
      • Skrócono czas odnowienia z 60 do 50 sek.
      • Zmniejszono koszt z 60 do 50 pkt. many.
  • Poziom 16
    • Trudna Miłość [Q]
      • Zwiększono premię do pancerza z 25 do 30 pkt.
    • Nadopiekuńczość [W]
      • Zwiększono moc osłony z równowartości 60% do 70% przywróconego zdrowia.

Komentarz twórców: Minęło trochę czasu od ostatniej modyfikacji talentów Alexstrazy. Postanowiliśmy zatem wzmocnić niektóre z jej rzadziej wybieranych talentów, aby zwiększyć ich atrakcyjność dla graczy.

Ana

Zdolności podstawowe i statystyki

  • Granat Biotyczny [W]
    • Skrócono czas działania efektu redukcji skuteczności leczenia z 2 do 1,75 sek.

Talenty

  • Poziom 1
    • Pociski Odurzające [E]
      • Zmniejszono redukcję czasu odnowienia Strzałki Usypiającej z 4 do 2 sek.
  • Poziom 7
    • Granat Przeciwleczniczy [W]
      • Zmieniono premię do czasu działania efektu redukcji skuteczności leczenia z 25% na 0,75 sek.
    • Koszmary Senne [E]
      • Zmniejszono zadawane obrażenia z równowartości 10% do 8% maksymalnego zdrowia.

Komentarz twórców: Ana jest obecnie jednym z najczęściej wybieranych Uzdrowicieli, ale dysponuje stosunkowo niewielką różnorodnością talentów we wczesnej fazie meczu. Osłabiamy niektóre z jej najczęściej wybieranych talentów i skracamy czas działania Granatu Biotycznego, co powinno zapewnić innym Uzdrowicielom większe możliwości działania, gdy próbują utrzymać swoich towarzyszy przy życiu.

Anduin

Zdolności podstawowe i statystyki

  • Szybkie Uzdrowienie [Q]
    • Zwiększono skuteczność leczenia z 260 do 270 pkt.
  • Ekspiacja [E]
    • Zwiększono obrażenia ze 155 do 175 pkt.
  • Skok Wiary [Cecha]
    • Skrócono czas odnowienia z 80 do 70 sek.

Talenty

  • Poziom 10
    • Święte Słowo: Zbawienie [R1]
      • Zwiększono skuteczność leczenia z równowartości 25% do 30% maksymalnego zdrowia.

Komentarz twórców: Ogólnie rzecz biorąc, stan Anduina jest obecnie bardzo dobry. Może się pochwalić dużą różnorodnością talentów i ciekawym podstawowym zestawem zdolności. Jednak nie do końca radzi sobie w konfrontacji z innymi Uzdrowicielami, jeśli idzie o ogólne wyniki, zatem po prostu zwiększamy jego moc, aby wyrównać jego szanse.

Uther

Talenty

  • Poziom 4
    • Święty Ogień [Pasywny]
      • Wyświetla teraz powiadomienie o wartości krytycznej, kiedy zadawane są dodatkowe obrażenia.
  • Poziom 7
    • Strażnik Starożytnych Królów [Cecha]
      • Zmodyfikowane działanie: Leczenie bohatera, który jest ogłuszony, unieruchomiony lub wyciszony, zapewnia mu 50 pkt. pancerza na 3 sek.

Komentarz twórców: Wprowadzamy długo wyczekiwane wzmocnienie dla Strażnika Starożytnych Królów i wyposażamy ten talent w lepszą zdolność regulacji na przyszłość, rozdzielając Oddanie i czas działania premii do pancerza.


Zabójcy w Zwarciu

Kerrigan

Talenty

  • Poziom 1
    • Wysysający Wstrząs [Q]
      • Zwiększono moc osłony z 90 do 100 pkt.
    • Mistrzostwo Asymilacji [Cecha]
      • Zwiększono moc zapewnianej osłony z 45 do 50 pkt.
  • Poziom 4
    • Psioniczny Impuls [E]
      • Skrócono czas do drugiej eksplozji z 2,5 do 2 sek.
  • Poziom 7
    • Królowa Ostrzy [Q]
      • Nowa funkcja: Skraca czas odnowienia Spustoszenia o 2 sek. i zwiększa obrażenia zadawane stronnikom i najemnikom przy pomocy tej zdolności o 50%.
  • Poziom 10
    • Malstrom [R1]
      • Zmniejszono koszt z 100 do 80 pkt. many.
      • Zwiększono zasięg z 4 do 4,5.
    • Przyzwanie Ultraliska [R2]
      • Zmniejszono koszt ze 100 do 75 pkt. many.
  • Poziom 20
    • Torrask [R2]
      • Dodatkowa funkcja: Zwiększa zdrowie i obrażenia od ataku Ultraliska o 20%.

Komentarz twórców: U Kerrigan na poszczególnych poziomach znajduje się przeważnie jeden talent, z którego korzysta większość graczy, a dwa pozostałe cieszą się mniejszą, choć porównywalną między sobą popularnością. Wprowadzamy zatem wzmocnienia dla jej alternatywnych talentów, tak aby uatrakcyjnić je dla graczy. Dzięki temu zabiegowi mamy nadzieję zwiększyć różnorodność rozgrywki z udziałem Kerrigan.

Samuro

Zdolności podstawowe i statystyki

  • Lekkość Wiatru [E]
    • Zmniejszono premię do szybkości ruchu z 25% do 20%.

Talenty

  • Poziom 7
    • Druzgocące Cięcia [W]
      • Zmniejszono premię do obrażeń za każdy poziom kumulacji z 15% do 10%.
  • Poziom 20
    • Taniec Śmierci [R1]
      • Zwiększono obrażenia zadawane przez Nawałnicę Ostrzy Lustrzanych Odbić z 30% do 45%.
    • Styl Trzech Ostrzy [R2]
      • Zmniejszono premię do zdrowia Lustrzanych Odbić z 50% do 25%.

Komentarz twórców: Skuteczne prowadzenie rozgrywki z udziałem Samuro jest po prostu trudne, ale kiedy już poświęci się czas na opanowanie gry tą postacią, można wiele zdziałać. Pomimo swojego niszowego statusu naszemu Mistrzowi Ostrzy udało się przekroczyć granicę i gra przeciw niemu stała się nieco zbyt frustrująca dla przeciwników, zatem zmniejszamy moc kilku jego przesadnie skutecznych talentów. Przy okazji postanowiliśmy uczynić go również nieco łatwiejszym do schwytania, a także do wyeliminowania – kiedy już wrogom uda się przyprzeć go do muru.


Dystansowi Zabójcy

Gal

Talenty

  • Poziom 4
    • Wzbierająca Groza [W]
      • Zmniejszono premię do obrażeń przy każdym przeskoku z 25% do 15%.
  • Poziom 13
    • Nova Zmierzchu [W]
      • Nie skraca już pasywnie czasu odnowienia Straszliwej Kuli.
  • Poziom 16
    • Obciążona Kula [W]
      • Skrócono czas trwania efektu ogłuszenia z 1 do 0,75 sek.

Komentarz twórców: Nieco przeholowaliśmy, kiedy ostatnio wzmocniliśmy niektóre talenty Gala, usiłując zwiększyć atrakcyjność konfiguracji zbudowanej wokół Straszliwej Kuli. Postanowiliśmy nieco je utemperować, aby zredukować poziom frustracji graczy, którym przyjdzie się mierzyć z tym bohaterem, a także po to, by zwiększyć różnorodność jego talentów.

Jaina

Talenty

  • Poziom 4
    • Tajemny Intelekt [Cecha]
      • Dodatkowa funkcja: Kiedy Jaina ma więcej niż 75% zdrowia, zyskuje premię 10% do mocy zaklęć.
    • Lodowy Pancerz [Pasywny]
      • Zwiększono premię do pancerza fizycznego z 50 do 75 pkt.
  • Poziom 7
    • Różdżka Lodowej Furii [Pasywny]
      • Zwiększono redukcję czasu odnowienia z 2 do 2,5 sek.

Komentarz twórców: Chociaż różnorodność talentów Jainy jest obecnie na stosunkowo przyzwoitym poziomie, to może być jeszcze lepsza – szczególnie we wczesnej fazie meczu. Tajemny Intelekt powinien stać się teraz dosyć opłacalnym talentem przywracającym manę dla graczy, którzy na poziomie 1 nie chcą wybierać Mrożącego Dotyku. Powinno to zaowocować nowymi możliwościami tworzenia konfiguracji tej bohaterki.

Mefisto

Talenty

  • Poziom 4
    • Mroczne Uzdrowienie [Q]
      • Zwiększono skuteczność leczenia z równowartości 60% do 70% obrażeń zadawanych wrogim bohaterom.
      • Dodatkowa funkcja: Wrodzy bohaterowie trafieni Czaszkowym Pociskiem zapewniają 10 pkt. many.
  • Poziom 16
    • Wrogość [W]
      • Zwiększono obrażenia od Novy Błyskawic z 36% do 42%.
  • Poziom 20
    • Nieopisana Groza [R2]
      • Dodatkowa funkcja: Unieruchomieni wrogowie zostają również wyciszeni.
    • Władca Cieni [Aktywowany]
      • Skrócono czas odnowienia z 40 do 20 sek.

Komentarz twórców: Dotarły do nas opinie, że korzystanie z Nieopisanej Grozy jest nieco niezręczne, ponieważ nie wycisza ona graczy unieruchomionych przez Kazamaty Nienawiści. Przychyliliśmy się do tych opinii, a przy okazji wprowadziliśmy kilka innych zmian.

Sylwana

Talenty

  • Poziom 7
    • Zagubiona Dusza [W]
      • Dodatkowa funkcja: Zwiększa obrażenia od Sztyletu Cienia o 10%.
    • Gnijące Rany [E]
      • Zmniejszono premię do obrażeń od Upiornej Fali z 25% do 15%.
  • Poziom 10
    • Kontrola Umysłu [R2]
      • Dodatkowa funkcja: Trafieni wrodzy bohaterowie zostają objęci działaniem 3 poziomów kumulacji Klątwy Banshee.

Komentarz twórców: Sylwana może się zasadniczo pochwalić dużą różnorodnością talentów, ale zawsze może być lepiej. Jej zdolności bohaterskie to najmniej wyrównane elementy w całym jej drzewku, dlatego postanowiliśmy poeksperymentować z prostym wzmocnieniem Kontroli Umysłu, dzięki któremu zdolność ta będzie lepiej spełniać swoją rolę narzędzia do izolowania pojedynczego, bezbronnego przeciwnika i zgładzenia go.

Tassadar

Talenty

  • Poziom 4
    • Tarcza Plazmowa [Cecha]
      • Zmniejszono maksymalną moc osłony z równowartości 15% do 12% maksymalnego zdrowia.
  • Poziom 10
    • Czarna Dziura [R2]
      • Skrócono czas odnowienia z 70 do 60 sek.
      • Zmniejszono koszt z 80 do 60 pkt. many.
  • Poziom 20
    • Kugelblitz [R2]
      • Dodatkowa funkcja: Zmniejsza pancerz wrogich bohaterów trafionych w centrum Czarnej Dziury o 20 pkt. na 3 sek.

Komentarz twórców: Tarcza Plazmowa po prostu zbyt dobrze spełnia swoje zadanie, jakim jest zwiększanie przeżywalności Tassadara. A należy pamiętać, że kwestia przeżywalności miała w zamierzeniu być zaplanowaną słabością tej postaci, ponieważ i tak ma on wiele do zaoferowania swojej drużynie. Zmniejszamy zatem moc Tarczy Plazmowej, a przy okazji wzmacniamy Czarną Dziurę oraz związany z nią talent 20 poziomu – Kugelblitz.

Smuga

Zdolności podstawowe i statystyki

  • Zmniejszono obrażenia od ataku podstawowego z 24 do 23 pkt.

Talenty

  • Poziom 4
    • Wysysające Pociski [Cecha]
      • Zmodyfikowane działanie: Skuteczność leczenia zapewnianego przez ataki podstawowe wymierzone we wrogich bohaterów wzrasta dodatkowo o 5%. Premia ta wzrasta o kolejne 5% za każdy posiadany przez Smugę ładunek Mignięcia.
    • To Apteczka?! [Pasywny]
      • Zwiększono redukcję czasu odnowienia studni leczenia za podniesienie Kuli Regeneracji 10 do 15 sek.
  • Poziom 13
    • Telerozprysk [E]
      • Zwiększono redukcję czasu odnowienia z 0,25 do 0,3125 sek.

Komentarz twórców: Podobnie jak w przypadku Samuro, Smuga balansuje na krawędzi bycia zbyt potężną postacią mimo swojego niszowego statusu. Nieznacznie ograniczamy jej ogólną moc poprzez zmniejszenie obrażeń od ataków podstawowych i wzmacniamy niektóre z jej rzadziej wybieranych talentów.

Tychus

Talenty

  • Poziom 1
    • Miotacz [W]
      • Talent przeniesiono z poziomu 7.
    • Wykorzystanie Przewagi [Pasywny]
      • Nowa funkcja: Zasięg ataków podstawowych Tychusa wzrasta o 1.
  • Poziom 4
    • Większy Nie Znaczy Lepszy… [Cecha]
      • Nie skraca już czasu odnowienia Działka.
      • Zmniejszono próg zdrowia wymagany do premii do zadawanych obrażeń z 35% do 30%.
    • Mistrz Zabójców [Działanie pasywne]
      • Zmodyfikowane działanie: Zapewnia premię 10% do szybkości ataku. Zadanie: Po wzięciu udziału w zabiciu 15 wrogich bohaterów zapewnia dodatkową premię 15% do szybkości ataku.
  • Poziom 7
    • Granat Wstrząsowy [W]
      • Usunięto.
    • Taktyk Bojowy [Cecha]
      • Talent przeniesiono z poziomu 1.
      • Nowa funkcja: Skraca czas odnowienia Działka o 4 sek. Użycie Szybkiego i Wściekłego dodatkowo skraca czas odnowienia Działka o 4 sek.
    • Nowy talent: Stapianie [W]
      • Po trafieniu przeciwników Granat Odłamkowy zadaje dodatkowo 75 pkt. obrażeń w ciągu 3 sek. Wartość tej premii do obrażeń wzrasta o 100% w przypadku stronników, najemników i potworów.
  • Poziom 20
    • Mogę Tak na Okrągło [Q]
      • Zwiększono redukcję czasu odnowienia z 4 do 5 sek.
    • Unik i Odskok [E]
      • Nie zwiększa już pasywnie zasięgu ataków podstawowych Tychusa o 1,5.
      • Dodatkowa funkcja: Użycie Szybkiego i Wściekłego zwiększa zasięg ataków podstawowych Tychusa o 1,5% na 4 sek.

Komentarz twórców: Jakiś czas temu wprowadziliśmy pewne zmiany w talentach późnej fazy meczu u Tychusa, co bardzo pozytywnie wpłynęło na różnorodność dostępnych dla niego opcji. Robimy zatem to samo z jego talentami wczesnej fazy meczu, co naszym zdaniem sprawi, że stanie się on o wiele bardziej ekscytującym bohaterem, a rozgrywka z jego udziałem zacznie sprawiać jeszcze więcej frajdy.


Poprawki błędów

Bohaterowie

  • D.Va
    • Efekty dźwiękowe wystrzelenia i trafienia Mikro-pocisków D.Vy powinny teraz być odtwarzane z odpowiednią głośnością dla przeciwników i sojuszników.