Bel’Veth oficjalnie nową postacią w League of Legends

Na oficjalnym kanale YouTube udostępniono cinematic dotyczący najnowszej bohaterki w grze, czyli Bel'Veth

Bel’Veth, koszmarna cesarzowa zrodzona z czystej esencji całego pochłoniętego miasta, stanowi koniec Runeterry… i początek potwornej rzeczywistości stworzonej wedle swojego uznania. Cesarzowa, napędzana mileniami przetworzonej historii, wiedzy i wspomnień ze świata powyżej, nieustannie karmi swoją wiecznie rosnącą potrzebę poznawania nowych doświadczeń i emocji, pochłaniając wszystko, co stanie na jej drodze. Jeden świat nie wystarczy jednak, aby zaspokoić jej żądze, a więc Bel’Veth kieruje swoje wygłodniałe spojrzenie ku dawnym panom Pustki

Wraz ze zwiastunem udostępniono historię postaci do poczytania tutaj, oraz opowiadanie powiązane z bohaterką, do przeczytania tutaj A także opis jej umiejętności wraz z prezentacją wideo poszczególnych umiejętności:

Umiejętność bierna — Lawendowa Śmierć

Umiejętność bierna — Lawendowa Śmierć

Po użyciu umiejętności podczas 2 kolejnych ataków Bel’Veth ma większą prędkość ataku. Dodatkowo za każdym razem, gdy Bel’Veth weźmie udział w zabójstwie dużego potwora lub bohatera, zyskuje trwałą premię prędkości ataku w formie lawendowych kumulacji. Bel’Veth atakuje wówczas szybciej niż zwykle i nie ma limitu prędkości ataku, jednak jej ataki i efekty nakładane przy trafieniu zadają zredukowane obrażenia, a cesarzowa nie zyskuje prędkości ataku, awansując.

Q — Przypływ Pustki

Q — Przypływ Pustki

Bel’Veth doskakuje w jednym z czterech kierunków, zadając obrażenia wszystkim wrogom, przez których przeniknie, i nakładając efekty przy trafieniu. Każdy kierunek ma inny czas odnowienia skalujący się na podstawie prędkości ataku.

W — Powyżej i Poniżej

W — Powyżej i Poniżej

Bel’Veth uderza ogonem, zadając obrażenia, podrzucając wrogów i spowalniając ich uderzenia. Trafienie wrogiego bohatera redukuje czas odnowienia doskoku Przypływu Pustki (Q) dla kierunku wskazywanego przez trafionego bohatera.

E — Królewski Wir

E — Królewski Wir

Bel’Veth przygotowuje wokół siebie burzę cięć, zyskując redukcję obrażeń i zwiększoną kradzież życia. Każde cięcie uderza we wroga o najniższym poziomie zdrowia w obrębie wiru, zadając tym więcej obrażeń, im więcej zdrowia mu brakuje. Liczba cięć skaluje się na podstawie prędkości ataku.

R — Bezustanny Bankiet

R — Bezustanny Bankiet

Biernie: Każda sekunda ataku na ten sam cel nakłada dodatkowe obrażenia nieuchronne, które kumulują się bez ograniczeń. Udziały w zabójstwach potężnych potworów i bohaterów generują fragmenty Koralowca Pustki. Potężne potwory z Pustki jak Herold i Baron Nashor upuszczają specjalny pustkowy Koralowiec Pustki.

Użycie: Bel’Veth pochłania fragment Koralowca Pustki i eksploduje, spowalniając pobliskich wrogów i zadając im obrażenia nieuchronne zależne od brakującego im zdrowia. Po skonsumowaniu Koralowca Pustki Bel’Veth na krótko przyjmuje swoją prawdziwą postać. Zjedzenie Koralowca Pustki pozostawionego przez potężnego potwora z Pustki (Herolda i Barona Nashora) zapewnia Bel’Veth prawdziwą formę na dłużej, a stwory, które zginęły w jej obecności, odradzają się jako wierne PusklętaPusklęta to małe stwory, które służą Bel’Veth, maszerując dalej aleją, w której się odrodziły.

Prawdziwa forma: Gdy Bel’Veth przyjmuje swoją prawdziwą formę, zyskuje wyższy limit zdrowia, prędkość ruchu poza walką, zasięg ataku oraz całkowitą prędkość ataku. Będąc w swojej prawdziwej formie, zyskuje też możliwość doskoku przez ściany, gdy korzysta z Przypływu Pustki (Q).

Wraz z bohaterką zaprezentowano również splashart premierowej skórki bohaterki. Będzie to skórka z serii Battle Boss, będąca powiązana z serią Arcade.