Głosowanie na rework bohatera w League of Legends

Riot Games udostępni głosowanie, w ramach którego będzie można wybrać bohatera, który przejdzie pełen rework, wizualny oraz gameplayowy w tym roku.

Jak co roku Riot udostępnia na początku sezonu głosowanie, w którym można wybrać bohatera, który przejdzie pełen rework wizualny oraz gameplayowy, czyli w skrócie VGU.

W tym roku kandydatów do VGU jest pięciu:

  • Tryndamere
  • Shyvana
  • Nocturne
  • Kog’Maw
  • Skarner

Głosy można oddawać do godziny 8.59 CET 20 stycznia. Głosy można oddawać bezpośrednio w kliencie League. Raz oddanego głosu nie można zmienić.

Według słów Rioterów:

Wybraliśmy pięciu bohaterów, którzy najbardziej potrzebują aktualizacji, i obiecujemy, że zajmiemy się tym, którego wybierzecie. Przejście do prac deweloperskich zajmie kilka miesięcy, ale gdy w końcu do nich dojdzie, możecie oczekiwać regularnych sprawozdań, jakie udostępnialiśmy w przypadku ostatnich aktualizacji. Dzięki nim poznajemy wasze opinie i przemyślenia w trakcie pracy, a to pozawala nam się upewnić, że podążamy we właściwym kierunku, szczególnie jeśli chodzi o graczy, którzy darzą danego bohatera szczególnym sentymentem.

Riot podzielił się informacjami, w jaki sposób zamierza zreworkować każdego z bohaterów.

Tryndamere

Tryndamere cieszy się od lat całkiem dużą popularnością wśród graczy, a jego postać jest niezwykle ważna dla Freljordu. Jednakże jego wiek daje się we znaki, szczególnie w kwestii stylu gry i efektów wizualnych. Uważamy, że przyda mu się modernizacja VGU podobna do tej, jaką otrzymał Pantheon, gdyż nie potrzebuje on całkowitej przeróbki.

Jeśli mielibyśmy zaktualizować Tryndamere’a, to chcielibyśmy utrzymać jego tożsamość dywersanta ze skalowaniem się dzięki przedmiotom z obrażeniami krytycznymi. Chcemy, by jego umiejętności wciąż były proste, i zależy nam na zachowaniu jego kultowej superumiejętności. Obszary, którymi chcielibyśmy się zająć podczas aktualizacji tego bohatera, to leczenie, siła we wczesnej fazie gry i efektywność w walkach drużynowych.

01072022-lol-VGU-01_Trynd.jpg

Shyvana

Chociaż ogólna jakość wyglądu i zestawu Shyvany nie jest tak niska jak w przypadku niektórych bohaterów w tej ankiecie, Shyvana należy do kategorii bohaterek takich jak Irelia lub Akali, które przed przeróbką nie realizowały w pełni założeń swoich motywów.

Gdybyśmy mieli zaktualizować Shyvanę, bardzo chcielibyśmy ożywić koncepcję „wojowniczki, która przemienia się w ziejącego ogniem smoka”. W kwestii rozgrywki zamierzalibyśmy sprawić, by jej smocza postać była groźniejsza i bardziej niszczycielska oraz jednocześnie lepiej odróżniała się od jej ludzkiej postaci.

01072022-lol-VGU-02_Shyv.jpg

Nocturne:

Nocturne jest interesującym przypadkiem, jeśli chodzi o VGU. Jest jednym z najpopularniejszych bohaterów wśród nowych graczy, ale większość z nich przestaje nim grać wkrótce po jego wypróbowaniu. To wskazuje, że rozgrywka i koncepcja wizualna Nocturne’a są wyraziste, ale bohater nie całkiem „sprawdza się w praniu”.

Gdybyśmy aktualizowali Nocturne’a, chcielibyśmy lepiej wykorzystać jego motyw żyjącego koszmaru, który spowija wrogów nieprzeniknioną ciemnością. Zachowalibyśmy jego charakterystyczną superumiejętność, ale stworzylibyśmy uzupełniający ją, głębszy i bardziej satysfakcjonujący podstawowy zestaw umiejętności. Ponadto zmodernizowalibyśmy wygląd Nocturne’a, aby naprawdę zasługiwał na miano Wiecznego Koszmaru.

01072022-lol-VGU-03_Noc.jpg

Kog’Maw

Kog’Maw słabo się postarzał. Jego umiejętnościom brakuje konkretnego kierunku i tożsamości — jest rozdarty pomiędzy byciem hiperskalującym się prowadzącym a bohaterem o dużym zasięgu skupiającym się na mocy umiejętności. Nie pasuje również do swoich nikczemnych pobratymców z Pustki. Nie zrozumcie nas źle, kochamy nasze zwierzątko z Pustki, ale chcemy bardziej podkreślić jego… Pustość.

Jeśli mielibyśmy zaktualizować Kog’Mawa, to wiązałoby się to z całkowitą przeróbką jego umiejętności i wzmocnieniem hiperskalowania w celu osiągnięcia stylu gry skupiającego się na atakach podstawowych. Postaramy się zachować część umiejętności odpowiadającą za duży zasięg i moc umiejętności, lecz przyparci do muru na pewno poświęcimy ją, by uwydatnić jego oparte na obrażeniach od ataku zdolności.

01072022-lol-VGU-04_Kog.jpg

Skarner

Skarner jest jednym z najrzadziej wybieranych bohaterów w League i — prawdę mówiąc — jego przeróbka wymaga sporo pracy. Chcielibyśmy całkowicie zmienić jego zestaw umiejętności i motyw, podobnie do starszych VGU Siona i Urgota. Fantazja kryształowego skorpiona Skarnera jest mało oryginalna, dlatego chcielibyśmy dać mu przejrzystsze, bardziej ekscytujące źródło mocy. To poskutkowałoby sporymi zmianami jego wyglądu i historii.

Popularność tego bohatera wciąż jest niska mimo wcześniejszych przeróbek, co oznacza, że pod kątem zestawu umiejętności ma on pewne głęboko zakorzenione problemy, które postaramy się naprawić, wprowadzając całkowitą modernizację. Niektóre podstawowe elementy pozostaną bez zmian, ale jego nowe umiejętności z pewnością dostarczą coś, czego przy obecnym zestawie po prostu nie da się osiągnąć.

01072022-lol-VGU-05_Skarnie.jpg