Leage of Legends patch 12.2 – wcześniejszy opis

Do League of Legends zawita niedługo patch 12.2. Zmiany w tej aktualizacji to głównie zmiany bohaterów, w tym zapowiadane zmiany Janny, ale i znerfione zostaną dwie smocze dusze.

Riot Phlox jak zwykle na swoim twitterze podzielił się informacjami na temat nerfów i buffów w najbliższym patchu 12.2 w League of Legends. Tym razem więcej bohaterów zbuffowano, niż znerfiono. W tym patchu pojawią się obiecane zmiany Janny, ale i zmieniony zostanie Tham Kench, żeby przedstawiał większą przydatność w roli supporta. Zmianom uległa też jedna z run, a także smocza dusza oraz zmiany terenu powiązane z chemtechową smoczycą.

Wraz z listą bohaterów zostały udostępnione szczegółowe zmiany poszczególnych bohaterów.

Buffy bohaterów:

Nocturne:

  • Życie na poziom zwiększono z 85 do 95
  • Zwiastun zmierzchu (Q): przelicznik AD zwiększony z 75% do 85%

Volibear:

  • AD na poziom zwiększono z 3 do 3.5
  • Rozszczepiacz niebios (E) cooldown zmniejszono z 15 do 13 sekund

Yasuo:

  • Nawałnica stali (Q) przelicznik AD zwiększono z 100% do 105%

Yone:

  • Śmiercionośna stal (Q) przelicznik AD zwiększono z 100% do 105%

Veigar:

  • Złowrogie uderzenie (Q):
    • Cooldown zmniejszono z 7/6.5/6/5.5/5 sekund do 6/5.5/5/4.5/4 sekund
    • Stacki z dużych minionów/potworów zwiększono z 2 do 3

Tristana:

  • Podstawowe HP zwiększono z 559 do 600
  • regenerację zdrowia zwiększono z 3.75 do 4

Senna:

  • Przebijająca ciemność (Q) teraz spowalnia wrogów o 20% (+6% na każde 100AP) (+10% na każde bonusowe 100 AD) na 2 sekundy

Samira:

  • Piekielny spust (R) obrażenia na pocisk zwiększono z 0/10 (+50% AD) do 5/15/25 (+50% AD)

Nerfy bohaterów:

Shen:

  • Natarcie zmierzchu (Q) zwiększanie obrażeń zmniejszono z 5/5.5/6/6.5/7% maksymalnego zdrowia celu do 4/4.5/5/5.5/6% maksymalnego zdrowia celu

Talon:

  • Rozpruwanie (W) bonusowe obrażenia zadawane potworom zmniejszone z 130% do 105%

Qiyana:

  • Gniew Żywiołów (Q)
    • czas trwania strefy roślinnej zmniejszony z 3.5 do 3 sekund
    • regeneracja zdrowia w strefie roślinnej zmniejszona z 7.5 do 6

Lulu:

  • Fanaberia (W) colldown zwiększono z 16/15/14/13/12 sekund do 17/16/15/14/13 sekund

Zed:

  • Znak śmierci (R) podstawowe obrażenia zmniejszono z 100% Ad do 65% AD

Zmiany bohaterów:

Tham Kench:

  • Gruba skóra(E):
    • szare zdrowie zmniejszono z 45/50/55/60/65% do 15/25/35/45/55%, natomiast zwiększa się do 45/50/55/60/65% jeżeli w pobliżu znajduje się dwóch lub więcej widocznych przeciwników (żywych lub martwych)
    • zmiana szarego zdrowia na zdrowie zwiększono z 30-100% do 45- 100% w zależności od poziomu
  • Pożarcie (R):
    • tarcza zwiększona z 400/500/600 (+100 AP) do 500/700/900 (+150 AP)
    • usuniętno spowolnienie o 30/20/10% w przypadku pożarcia sojusznika, natomiast przyznaje 40% prędkości poruszania się w przypadku pożarcia sojusznika
  • Smagnięci językiem (Q) spowolnienie zwiększono z 40 do 50%

Janna:

Buffy:

  • Podstawowe statystyki:
    • Prędkość poruszania się zostanie zwiększona z 315 jednostek do 330
    • obrażenia od ataku zostaną zwiększone z 46+1,5 na poziom do 52 +3 na poziom
  • Wyjąca wichura (Q)
    • koszt many zmniejszony z 60-140 do 60-100
    • minimalny zasięg zwiększony z 1000 do 1100 jednostek
    • maksymalny zasięg zwiększony z 1750 do 1760 jednostek
    • czas przemieszczania się umiejętności skrócony z 1,5 do 1,25 sekundy
    • obrażenia zwiększono z 60-160 +15-35/s w zależności od naładowania do 60-180+15-55/s w zależności od naładowania

Nerfy:

  • Podstawowe statystyki:
    • Zasięg ataku zmniejszony z 550 do 500 jednostek
  • Pomyślne wiatry (pasywka) Janna już nie otrzymuje ogólnej 8% bonusowej prędkości poruszania się na rzecz 8% prędkości poruszania się w kierunku sojuszników
  • Ataki Janny oraz Zefir (W) nie zadają już bonusowych obrażeń magicznych bazujących na bonusowej prędkości poruszania się

Ogólne zmiany:

  • Zefir (W):
    • zasięg zwiększono z 550 (od krawędzi do krawędzi) do 650 (od centrum do centrum)
    • czas spowolnienia zwiększono z 2 do 3 sekund
    • cooldown zwiększono z 8-6 sekund do 12 sekund na wszystkich poziomach
    • obrażenia zwiększono z 55-175 do 70-190
    • prędkość poruszania zwiększona z 6-10% do 8-14%
  • Oko cyklonu (E)
    • cooldown zmniejszono z 16-12 sekund do 15-9 sekund
    • Czas zanim tarcza zniknie zwiększono z 0.75 sekundy do 1.25 sekundy
    • Usunięto redukcję cooldownu na tarczy gdy Janna spowolni lub podbije przeciwnika.

Rengar:

  • Zew łowów (R) nowa pasywna zdolność Rengar może teraz skakać podczas kamuflażu

Buffy systemowe:

Zmora Licza:

  • Przyśpieszenie umiejętności zwiększono z 0 do 15
  • obrażenia czaroostrza zmieniono z 150% podstawowego AD(+40%AP) do 75% podstawowego AD (+50% AP)
  • cooldown zmniejszono z 2.5 sekundy do 1.5 sekundy
  • zmieniono ścieżkę budowania

Kryształowy Kostur Rylai:

  • Całkowity koszt zmniejszono z 3000 do 2600 złota
  • bonusowe AP zmniejszono z 90 na 75
  • bonusowe zdrowie zwiększono z 350 na 400

Nerfy systemowe:

Zabójcze tempo (runa):

  • prędkość ataku na stack zmieniono z 13% dla postaci melee i 7% dla postaci dystansowych do 10-15% dla postaci melee i 5-9 % dla postaci dystansowych

Hextechowa dusza:

  • Obrażenia zmniejszono z 25-75 do 25-50

Chemtechowa dusza:

  • Wykrwawianie zombie zmniejszono z 4 sekund do 3 sekund
  • Zdrowie zombie zmniejszono z 80% podstawowego +50% bonusowego do 70% podstawowego +40% bonusowego

Chemtechowy teren:

  • obszarowe ponowienie kamuflażu zmnienione z 1,5 sekundy do 2,5 sekundy
  • obszarowy kamuflaż respektuje teraz czas ponowienia kamuflażu
  • zwiększono obrażenia na obszarze z 10% do 12%