Leage of Legends patch 12.2 – wcześniejszy opis
Do League of Legends zawita niedługo patch 12.2. Zmiany w tej aktualizacji to głównie zmiany bohaterów, w tym zapowiadane zmiany Janny, ale i znerfione zostaną dwie smocze dusze.
Riot Phlox jak zwykle na swoim twitterze podzielił się informacjami na temat nerfów i buffów w najbliższym patchu 12.2 w League of Legends. Tym razem więcej bohaterów zbuffowano, niż znerfiono. W tym patchu pojawią się obiecane zmiany Janny, ale i zmieniony zostanie Tham Kench, żeby przedstawiał większą przydatność w roli supporta. Zmianom uległa też jedna z run, a także smocza dusza oraz zmiany terenu powiązane z chemtechową smoczycą.
Wraz z listą bohaterów zostały udostępnione szczegółowe zmiany poszczególnych bohaterów.
Buffy bohaterów:
Nocturne:
- Życie na poziom zwiększono z 85 do 95
- Zwiastun zmierzchu (Q): przelicznik AD zwiększony z 75% do 85%
Volibear:
- AD na poziom zwiększono z 3 do 3.5
- Rozszczepiacz niebios (E) cooldown zmniejszono z 15 do 13 sekund
Yasuo:
- Nawałnica stali (Q) przelicznik AD zwiększono z 100% do 105%
Yone:
- Śmiercionośna stal (Q) przelicznik AD zwiększono z 100% do 105%
Veigar:
- Złowrogie uderzenie (Q):
- Cooldown zmniejszono z 7/6.5/6/5.5/5 sekund do 6/5.5/5/4.5/4 sekund
- Stacki z dużych minionów/potworów zwiększono z 2 do 3
Tristana:
- Podstawowe HP zwiększono z 559 do 600
- regenerację zdrowia zwiększono z 3.75 do 4
Senna:
- Przebijająca ciemność (Q) teraz spowalnia wrogów o 20% (+6% na każde 100AP) (+10% na każde bonusowe 100 AD) na 2 sekundy
Samira:
- Piekielny spust (R) obrażenia na pocisk zwiększono z 0/10 (+50% AD) do 5/15/25 (+50% AD)
Nerfy bohaterów:
Shen:
- Natarcie zmierzchu (Q) zwiększanie obrażeń zmniejszono z 5/5.5/6/6.5/7% maksymalnego zdrowia celu do 4/4.5/5/5.5/6% maksymalnego zdrowia celu
Talon:
- Rozpruwanie (W) bonusowe obrażenia zadawane potworom zmniejszone z 130% do 105%
Qiyana:
- Gniew Żywiołów (Q)
- czas trwania strefy roślinnej zmniejszony z 3.5 do 3 sekund
- regeneracja zdrowia w strefie roślinnej zmniejszona z 7.5 do 6
Lulu:
- Fanaberia (W) colldown zwiększono z 16/15/14/13/12 sekund do 17/16/15/14/13 sekund
Zed:
- Znak śmierci (R) podstawowe obrażenia zmniejszono z 100% Ad do 65% AD
Zmiany bohaterów:
Tham Kench:
- Gruba skóra(E):
- szare zdrowie zmniejszono z 45/50/55/60/65% do 15/25/35/45/55%, natomiast zwiększa się do 45/50/55/60/65% jeżeli w pobliżu znajduje się dwóch lub więcej widocznych przeciwników (żywych lub martwych)
- zmiana szarego zdrowia na zdrowie zwiększono z 30-100% do 45- 100% w zależności od poziomu
- Pożarcie (R):
- tarcza zwiększona z 400/500/600 (+100 AP) do 500/700/900 (+150 AP)
- usuniętno spowolnienie o 30/20/10% w przypadku pożarcia sojusznika, natomiast przyznaje 40% prędkości poruszania się w przypadku pożarcia sojusznika
- Smagnięci językiem (Q) spowolnienie zwiększono z 40 do 50%
Janna:
Buffy:
- Podstawowe statystyki:
- Prędkość poruszania się zostanie zwiększona z 315 jednostek do 330
- obrażenia od ataku zostaną zwiększone z 46+1,5 na poziom do 52 +3 na poziom
- Wyjąca wichura (Q)
- koszt many zmniejszony z 60-140 do 60-100
- minimalny zasięg zwiększony z 1000 do 1100 jednostek
- maksymalny zasięg zwiększony z 1750 do 1760 jednostek
- czas przemieszczania się umiejętności skrócony z 1,5 do 1,25 sekundy
- obrażenia zwiększono z 60-160 +15-35/s w zależności od naładowania do 60-180+15-55/s w zależności od naładowania
Nerfy:
- Podstawowe statystyki:
- Zasięg ataku zmniejszony z 550 do 500 jednostek
- Pomyślne wiatry (pasywka) Janna już nie otrzymuje ogólnej 8% bonusowej prędkości poruszania się na rzecz 8% prędkości poruszania się w kierunku sojuszników
- Ataki Janny oraz Zefir (W) nie zadają już bonusowych obrażeń magicznych bazujących na bonusowej prędkości poruszania się
Ogólne zmiany:
- Zefir (W):
- zasięg zwiększono z 550 (od krawędzi do krawędzi) do 650 (od centrum do centrum)
- czas spowolnienia zwiększono z 2 do 3 sekund
- cooldown zwiększono z 8-6 sekund do 12 sekund na wszystkich poziomach
- obrażenia zwiększono z 55-175 do 70-190
- prędkość poruszania zwiększona z 6-10% do 8-14%
- Oko cyklonu (E)
- cooldown zmniejszono z 16-12 sekund do 15-9 sekund
- Czas zanim tarcza zniknie zwiększono z 0.75 sekundy do 1.25 sekundy
- Usunięto redukcję cooldownu na tarczy gdy Janna spowolni lub podbije przeciwnika.
Rengar:
- Zew łowów (R) nowa pasywna zdolność Rengar może teraz skakać podczas kamuflażu
Buffy systemowe:
Zmora Licza:
- Przyśpieszenie umiejętności zwiększono z 0 do 15
- obrażenia czaroostrza zmieniono z 150% podstawowego AD(+40%AP) do 75% podstawowego AD (+50% AP)
- cooldown zmniejszono z 2.5 sekundy do 1.5 sekundy
- zmieniono ścieżkę budowania
Kryształowy Kostur Rylai:
- Całkowity koszt zmniejszono z 3000 do 2600 złota
- bonusowe AP zmniejszono z 90 na 75
- bonusowe zdrowie zwiększono z 350 na 400
Nerfy systemowe:
Zabójcze tempo (runa):
- prędkość ataku na stack zmieniono z 13% dla postaci melee i 7% dla postaci dystansowych do 10-15% dla postaci melee i 5-9 % dla postaci dystansowych
Hextechowa dusza:
- Obrażenia zmniejszono z 25-75 do 25-50
Chemtechowa dusza:
- Wykrwawianie zombie zmniejszono z 4 sekund do 3 sekund
- Zdrowie zombie zmniejszono z 80% podstawowego +50% bonusowego do 70% podstawowego +40% bonusowego
Chemtechowy teren:
- obszarowe ponowienie kamuflażu zmnienione z 1,5 sekundy do 2,5 sekundy
- obszarowy kamuflaż respektuje teraz czas ponowienia kamuflażu
- zwiększono obrażenia na obszarze z 10% do 12%