League of Legends patch 12.4 – wcześniejszy opis
Do League of Legends zawita niedługo Patch 12.4. Zmiany w tym patchu to głównie nerfy i buffy bohaterów, jednakże są też zmiany celujące w supporty na topie.
Riot Phlox opublikował na swoim twitterze listę zmian balansowych bohaterów, które wejdą w życie w patchu 12.4 w League of Legends. W nowej aktualizacji zbuffowani zostaną głównie strzelcy, do tego dochodzą dalsze nerfy Zeri oraz zmiany w supportowych itemach takich jak ostrze złodziejki czarów, stalowe naramienniki, reliktowa tarcza, czy widmowy sierp, mające na celu zakończenie szkodliwej mety w grze.
Zmiany balansu bohaterów:
Buffy:
Aatrox:
- Ostrze Darkinów (Q) mnożnik obrażeń za cele trafione mniejszym hitboksem zwiększony z 50% do 60%
Illaoi:
- mnożnik prędkości ataku zwiększony z 0,571 do 0,625
- Sroga lekcja (W) Obrażenia od maksymalnego zdrowia celu zwiększone z 2% na każde 100 AD do 4% na każde 100 AD
Amumu:
- Histeria (E) czas trwania zwiększony z 2/4/6/8/10 sekund do 5/7/9/11/13 sekund
Ashe:
- Zaczarowana kryształowa strzała (R) prędkość pocisku zmieniona z 1600 do 1500 +200/s (maksymalnie 2100)
Lucian:
- Przebijające światło (Q) koszty many zmniejszono z 50/60/70/80/90 do 48/56/64/72/80
Kalista:
- Bazowy pancerz zwiększono z 21 do 24
Xayah:
- Wezwanie ostrzy (E) mnożnik obrażeń krytycznych zwiększony z 0,5% na 1% szansy na trafienie krytyczne na 0,75% na 1% szansy na trafienie krytyczne
Sett:
- Przyrost zdrowia na poziom zwiększono z 93 na 100
Rumble:
- Bazowy pancerz zwiększono z 31 do 36
Neeko:
- Hitbox zmniejszony z 80 do 65
- Kwitnący wybuch (Q) obrażenia zadawane przez dodatkowe wybuchy zwiększone z 40/60/80/100/120 do 40/65/90/115/140
- Rozdzielnokształtna (W) cooldown zmniejszono z 20/19/18/17/16 sekund do 16/15/14/13/12 sekund
Nami:
- Błogosławieństwo władczyni przypływów (E) obrażenia magiczne zwiększono z 20/35/50/65/80 do 25/40/55/70/85
Nerfy:
Zeri:
- Szybka seria (Q):
- obrażenia nienaładowanego pocisku prawym przyciskiem myszy zmniejszono z 15-40(+4%AP) do 10-25(+3% AP)
- mnożnik obrażeń na bohaterów z niskim stanem zdrowia z nienaładowanym pociskiem prawym przyciskiem myszy zwiększony z 4 do 6
- czas trwania spowolnienia z prawego przycisku myszy zmniejszono z 1,5 do 1 sekundy
- atak prawym przyciskiem spowalnia teraz nie o 20-40% a o 14- 50%
- podstawowe obrażenia zmniejszone z 10-30 do 9-25
- podstawowe ataki z Q mogą być teraz krytyczne
- nadmiarowa prędkość ataku przekształcana w AD zwiększona z 50% do 60% (70% skuteczność zwiększona do 84%
- Laserowy wstrząs (W) cooldown zmieniony z 10 sekund do 13-9 sekund
- Iskrząca moc (E):
- cooldown zwiększony z 23-17 sekund do 23-19 sekund
- redukcja cooldownu przez trafienie bohatera atakiem lub umiejętnością zmniejszona z 1,5 do 1 sekundy
- Piorunujący strzał (R) prędkość ataku zmniejszona z 30-40% do 30%
Mundo:
- AD na poziom zmniejszone z 4,2 do 3,5
- Maksymalna dawka (R) cooldown zmnieniono z 110/100/90 do 110 na wszystkich poziomach
Qiyana:
- Królewski przywilej (pasywka) przelicznik bonusowego AD zmniejszony z 55%do 40%
Veigar:
- Postawowy pancerz zmniejszony z 23 do 21
- przyrost pancerza na poziom zwiększony z 3.75 do 4
- Horyzont zdarzeń (E) cooldown zwiększono z 18/16.5/15/13.5/12 sekund do 20/18/16/14/12 sekund
Blitzcrank:
- Podstawowa regeneracja zdrowia zmniejszona z 8.5 do 7.5
Nunu & Willump:
- Gryz! (Q) leczenie z bohaterów zmniejszone z 80% do 60%
Zmiany przedmiotów:
Supportowe przedmioty w alei solowej:
- Ograniczenie farmienia zmienione z 4 miniony na minutę do 2 minionów na minutę przed 5 minutą, 4 miniony na minutę do końca gry
- Nagrody za dobijanie stworów przyznawane są teraz w zależności od tego ile przedmiotów supportowych znajduje się w drużynie
- złoto za dobijanie stworów jest teraz zmniejszone o połowe, jeśli w drużynie znajdują się dwa lub więcej przedmioty supportowe
- czas deaktywowania nagród za cele zmniejszony z 15 do 5 sekund