League of Legends wcześniejszy opis patcha 11.20

Główny projektant rozgrywki League of Legends RiotPhlox podał na swoim twitterze szczegółowy opis nerfów i buffów w patchu 11.20

Riot Games nie zwalnia tempa i prezentuje kolejny wcześniejszy opis zmian balansowych w League of Legends. Patch oznaczony numerem 11.20 wprowadza niewielką listę zmian. Zaś główny projektant rozgrywki LoLa, RiotPhlox zaprezentował dokładny opis zmian.

Buffy bohaterów

Darius:

  • Okaleczający cios (W) Cooldown zmniejszono z 7/6.5/6/5.5/5 do 5 sekund

Elise:

  • Podstawowe zdrowie zwiększono z 534 do 555
  • przyrost AR na poziom zwiększono z 3.35 do 4

Hecarim:

  • Duch postrachu (W) cooldown zmniejszono z 22/21/20/19/18 do 18 na wszystkich poziomach
  • Zwiększono leczenie z potworów z 90/120/150/180/210 do 120/150/180/210/240

Udyr:

  • Styl Feniksa (R) obrażenia ze stożka zwiększono z 50/95/140/185/230/275 do 60/110/160/210/260/310

Nerfy bohaterów

Taliah (dżungla):

  • Utkana salwa (Q) obrażenia otrzymywane przez stwory w dżungli od dodatkowych kamieni zmniejszone z 80% do 75%

Amumu:

  • Rzut bandażem (Q)
    • obrażenia zmniejszono z 70/100/130/160/190 do 70/95/120/145/170
    • koszty many zwiększono z 30/35/40/45/50 do 70 na wszystkich poziomach

Singed:

  • Rzut (E) obrażenia zmniejszono z 50/65/80/95/110 (+75% AP) do 50/60/70/80/90 (60% AP)

Jarvan IV:

  • Bojowy rytm (pasywka) obrażenia zmniejszono z 10% obecnego zdrowia do 8% aktualnego zdrowia

Irelia:

  • Ioniański zapał (pasywka) przelicznik AD zmniejszony z 30% do 20%

Shen:

  • Bariera Ki (pasywka) tarcza zmniejszona z 60-111 do 50-101

Nerfy systemowe

Porażenie (smite) zmniejszono maksymalne przywracanie zdrowia z 15% do 10%

Krug/Gromp podstawowe AD zmniejszone z 78 do 74

Buffy przedmiotów

Imperialny mandat:

  • obrażenia zadawane przez wstępne uderzenie zwiększono z 36-60 do 45-75
  • bugfix prawidłowo przypisuje obrażenia od oznaczenia/zabójstwa temu, kto trafił oznaczonego przeciwnika