Zmiany Ahri z League of Legends już na PBE
Lisica o 9 ogonach , czyli Ahri z League of Legends dostanie zmiany w kolejnym patchu. Zmiany te obecnie testowane są na PBE.

Riot August, czyli główny projektant bohaterów w League of Legends opublikował na swoim tweeterze informację o planowanych zmianach w rozgrywce dla Ahri. Zmiany te testowane są obecnie na PBE i wyjdą w kolejnym patchu czyli 12.3.
Jak powiedział Rioter zmiany celują głównie w jej tożsamość mobilnego maga, dlatego zdecydowano się na to, by jej superzdolność miała częściowy reset cooldownu, co pozwoli jej mieć więcej możliwości carrowania walk. Zmieniono jej pasywkę, by była użyteczniejsza w grze, a także nieco poprawiono jej umiejętności, by były bardziej użyteczne podczas fazy liniowej.
Zmiany prezentują się następująco:
Buffy:
Ogniki (W):
- Obrażenia zwiększono z 40-140 do 60-160
- Koszty many zmniejszono z 45 do 25
- Czas trwania płomienia zmniejszony z 5 do 2.5 sekundy
- Czas trwania bonusowej prędkości poruszania się zwiększony z 1,5 do 2 sekund
- Zakutalizowano logikę lasthitowania i poprawiono efekty wizualne
Widmowa szarża (R)
- Czas trwania zwiększono z 10 do 15 sekund
- NOWOŚĆ: konsumpcja esencji championa przy pomocy zdolności pasywnej podczas trwania widmowej szarży wydłuża czas, podczas którego można recastować umiejętność do 10 i daje stack. Maksymalna liczba stacków, jakie można uzyskać to 3
- Poprawiono efekty wizualne oraz dodano licznik stacków.
Nerfy:
Podstawowe statystyki:
- Zdrowie zmniejszono z 526 + 92 na poziom do 480 + 82 na poziom
- Regenerację zdrowia zmniejszono z 5.5 do 2.5 na sekundę
- Pancerz zmniejszono z 21 do 18
Zwodnicza kula (Q):
- Zmieniono koszty many z 65-85 do 60-100
Udoskonalenia:
Kradzież esencji (pasywka):
- Przeróbka:
- Zabijanie minionów i potworów daje Ahri fragment esencji. Za każdym razem kiedy przyznane zostanie 9 fragmentów esencji Ahri używa ich by wyleczyć się za 40-120 zdrowia (+25% mocy umiejętności). Kiedy Ahri bierze udział w zabójstwie leczy się za 80-200 zdrowia (+35% mocy umiejętności)
- Dodano nowe efekty wizualne i dźwiękowe do każdej skórki
Urok (E):
- Obrażenia zwiększone z 60-180 (+40% mocy umiejętności) do 80-200 (+60% mocy umiejętności)
- Koszty many zmniejszono z 70 do 50
- USUNIĘTO: nie zwiększa już zadawanych obrażeń po użyciu na wrogim bohaterze o 20%