Echo ma zbyt duży hitbox głowy
Hitboxy głów bohaterów to bolączka Blizzarda. Echo również ma zbyt duży hitbox głowy.
Hitboxy głów niektórych bohaterów wołają o pomstę do nieba. Kiedyś narzekaliśmy na hitbox Winstona, u którego wystarczyło strzelać w pewnej odległości od głowy aby mieć trafienie krytyczne. Z kolei u Ashe, która nosi kapelusz, jej hitbox tworzy kwadrat uwzględniający każdą krawędź kapelusza, co też wydaje się kuriozalne gdy strzelimy obok głowy, ale w odległości równej długości ronda kapelusza.
Nie inaczej jest z Echo, której częścią składowa głowy jest pewnego rodzaju ramka. Jest ona uwzględniona w hitboxie bohaterki co powoduje, że gdy strzelimy jej za głową ale nie bezpośrednio w głowę otrzymamy trafienie krytyczne.
W przypadku Echo mogą być dwa wyjaśnienia tego problemu. Jednym jest po prostu celowe powiększenie hitboxu tak aby można było ją łatwiej trafić ze względu na jej ogromną mobilność. Drugim powodem może być filozofia, jaką posługuje się Blizzard przy tworzeniu modeli bohaterów, a co ostatecznie może być problemem projektowym, na które nie ma rozwiązania.
Sam bardziej skłaniam się ku teorii, że jest to problem projektowy, który będzie Blizzardowi ciężko rozwiązać. Dlatego jeśli gracie Echo musicie wiedzieć, że Wasz hitbox, szczególnie z profilu głowy Echo będzie znacznie większy niż u innych bohaterów.