Już niedługo w Overwatch Karta Eksperymentów Społeczności

Overwatch League zapowiedziało nowy turniej społeczności. Ma się on rozgrywać na specjalnie przygotowanej Karcie Eksperymentów, nad której powstaniem pracowali progracze oraz streamerzy.

Wczoraj na kanale OWL odbył się specjalny panel podczas, którego znani gracze Overwatch pracowali nad zmianami wielu bohaterów. Zmiany te zostaną dodane do gry w postaci specjalnej Karty Eksperymentów, natomiast niedługo potem rozpocznie się specjalny Turniej Społeczności. Najprawdopodobniej zmiany te nie zostaną wprowadzone do innych trybów, ale jeżeli nowe zmiany zostaną odebrane pozytywnie, to być może trafią kiedyś do standardowej wersji gry.

Panel prowadziła Soe Gschwind, pomagał jej również Danny Lim, który standardowo pełnił rolę tłumacza dla uczestników z Korei. W panelu uczestniczyli: gracz DPS drużyny Seoul Dynasty Jong-Ryeol „Saebyeolbe” Park, komentator chińskiego broadcastu OWL Alan Gai, streamerka Toronto Defiant Francine „Fran” Vo, tank zespołu LA Gladiators Indy “Space” Halpern, twórca contentu z Korei Jaewon Kim oraz gracz DPS zespołu Boston Uprising Terence „Soon” Tarlier. Nad przebiegiem całości czuwał Geoff Goodman, a poza tym pomysły dotyczące balansu zgłaszali: Super, Ameng, Jake, Dante i wielu innych.

Oto lista zmian, które zostaną wprowadzone

Ana

  • wielkość magazynku zwiększona z 12 do 14
  • Ana może teraz użyć umiejętności specjalnej na sobie za pomocą klawisza interakcji (F)

Ashe

  • Zmniejszono obrażenia zadawane przez dynamit z 100 do 90

Baptiste

  • Leczenie impulsem regeneracyjnym zmniejszone z 75 do 65
  • Pole nieśmiertelności stopuje teraz obrażenia na 1 punkcie zdrowia, a nie tak jak to było do tej pory na 20% zdrowia (teraz sojuszników Baptista będzie można wykończyć atakiem wręcz)

Bastion

  • W trakcie używania samonaprawy zwiększa prędkość ruchu Bastiona o 25%,

Brigitte

  • Inspiracja przestaje leczyć sojuszników po zabiciu Brigitte,

D.Va

  • Zwiększono czas trwania dopalaczy z 2 do 3 sekund,

Pięść Zagłady

  • Bez zmian (Chipsa płacze w kącie),

Echo

  • Duplikacja: po wyjściu z ulta Echo ma tylko połowę pełnego zdrowia,

Genji

  • Rozrzut alternatywnego trybu strzału zmniejszono z 9 do 8 metrów,
  • Smoczy Miecz: gdy Genji zdobędzie eliminację podczas trwania ulta, czas trwania umiejętności zwiększa się o 1 sekundę (Genji ma teraz mniej polegać na superzdolności Any),

Hanzo

  • Smoczy Strzał:
    • Szybkość poruszania się smoków zwiększona o 20%
    • Ilość obrażeń zwiększona o 20% (ma to zrekompensować większą szybkość poruszania się smoków, gdy szybciej przelatują przez cel zadają mniej obrażeń)
    • Odległość formowania się Smoków po użyciu umiejętności zmniejszona z 10 do 5 meterów

Złomiarz

  • Minimalne obrażenia zadawane przez Miny Ogłuszające zwiększone z 30 do 35 (Jake prosił o 60, ale na szczęście to nie przeszło),

Lúcio

  • Fala dźwiękowa: czas odnowienia zwiększono z 4 do 6 sekund,
  • Przenikanie:
    • Promień zwiększono o 50%,
    • Efektywność zwiększona o 20% na bliskim dystansie, spada do -50% na maksymalnym zasięgu,

McCree

  • Bez zmian,

Mei

  • Zwiększono ilość amunicji z 120 do 140,

Łaska

  • Zdobycie eliminacji resetuje cooldown Anioła Stróża,

Moira

  • Bez zmian,

Orisa

  • Bariera ochronna:
    • Wytrzymałość zwiększona z 600 do 700,
    • Cooldown zwiększony z 10 do 11s,

Fara

  • Nowa umiejętność pasywna: Obrażenia otrzymane w powietrzu zmniejszone o 5%, obrażenia otrzymane na ziemi zwiększone o 10%,

Reaper

  • Usunięto kwestię głosową wypowiadaną podczas używania Kroku w Cień,

Reinhardt

  • Zdruzgotanie: stunuje bliższych przeciwników do 3 sekund, obiekty dalsze stunowane nadal na 2.5 sekundy,

Wieprzu

  • Bez zmian,

Sigma

  • Bez zmian,

Żołnierz: 76

  • Rakiety Helix:
    • Mają dwa ładunki,
    • Obrażenia zmniejszone z 40 od uderzenia + 80 od eksplozji do 30 + 50,
    • Zadawanie obrażeń samemu sobie zredukowane z 50% do 40%.

Sombra

  • Hakowanie:
    • Czas aktywacji zwiększono z 0.65 do 1.15 sekund
    • Czas trwania wydłużono z 5 do 6 sekund,
  • Cooldown Translokatora uruchamia się w momencie zniszczenia lub użycia i zostaje zmniejszony z 6 do 5 sekund,

Symmetra

  • Prędkość lotu wieżyczek zwiększona z z 15 do 20 metrów na sekundę,

Torbjörn

  • Wieżyczki
    • Teraz można postawić dwie,
    • Obrażenia od wieżyczki zmniejszone o 40%,

Smuga

  • Zwiększono zdrowie z 150 do 175,
  • Zwiększono cooldown Powrotu z 12 do 14 sekund,

Trupia Wdowa

  • Jadowita Mina:
    • Zwiększono obrażenia zadawane z 75 do 120,
    • Czas trwania zmieniono z 5 do 6 sekund,
    • Obszar aktywacji zwiększono z 3 do 4 meterów

Winston

  • Zwiększono pancerz o 15 i zmniejszono ilość zdrowia o 15 (suma zdrowia taka sama),

Burzyciel

  • Zmniejszono wielkość modelu o 15%,
  • Zredukowano magazynek z 80 do 70,
  • Zwiększono czas odnowienia Pazura z 5 do 7 sekund,
  • Tarcze Adaptacyjne teraz dają punkty umiejętności specjalnej wrogom podczas trafienia,

Zarya

  • Bariera Projekcyjna: zasięg zwiększono z 30 do 34 metrów,

Zenyatta

  • Mnożnik prędkości poruszania podczas Transcendencji zwiększono z 2x do 2.3x,

Zmian jest dużo, zobaczymy jak to wszystko wyjdzie w praniu. Moim zdaniem gracze nieco się zagalopowali i zbuffowali zbyt wielu bohaterów. Na Eksperymentach może być fajnie, ale nie chciałbym, żeby to trafiło na rankedy.