Kolejne buffy i nerfy w nowym eksperymencie w Overwatch
Dzisiejszego wieczora w Overwatch pojawił się kolejny eksperyment, w którym wprowadzono kilka buffów i nerfów.

Blizzard nie przestaje wprowadzać zmian balansu w Overwatch. Bo szalonych propozycjach na 1 kwietnia, dziś w grze pojawiła się kolejna eksperymentalna karta, w której kilku bohaterów otrzymało zmiany balansu. Pełną listę prezentujemy poniżej:
- BAPTISTE
- Biotic Launcher (Secondary Fire)
- Eksplozja po uderzeniu granatnikiem leczącym zmniejszona z 60 do 50 HP
- Trafienie bezpośrednie leczy dodatkowe 20 HP
- Immortality Field
- Zmniejszona wartość utrzymania HP bohaterów do 10% maksymalnej wartości życia bohatera (zmiana z 20%)
- Biotic Launcher (Secondary Fire)
- D.VA
- Call Mech
- Obrażenia zwiększone z 50 do 250
- Call Mech
- ECHO
- Duplicate
- Gdy Duplicate kończy się, Echo powraca z poziomem HP sprzed aktywacji umiejętności lub 100 HP w zależności, które jest wyższe
- Duplicate
- MOIRA
- Biotic Orb
- Odnowienie zmniejszone z 10 do 8 sekund
- Biotic Orb
- ORISA
- Halt!
- Odnowienie zmniejszone z 8 do 6 sekund
- Halt!
- REINHARDT
- General
- Pancerz zmniejszony z 250 do 200 (łącznie HP + pancerz zmniejszone z 550 do 500)
- General
- ROADHOG
- Scrap Gun (Primary and Secondary Fire)
- Obrażenia projectile zwiększone z 6 do 6.6
- Scrap Gun (Primary and Secondary Fire)
- SOMBRA
- Stealth
- Czas znikania bądź wychodzenia z niewidzialności zredukowany z 0.75 do 0.45 sekundy
- Szybkość poruszania zwiększona z 50 do 60%
- Stealth
Które zmiany uważacie za najciekawsze i sensowne?