Najważniejsze informacje z wywiadu z Głównym Projektantem Postaci Renaud Gallandem.
Rozgadali się ostatnio twórcy Overwatch.
Alphacast, jeden z najbardziej znanych streamerów francuskiej społeczności Overwatch przeprowadził ostatnio wywiad z Renaud Gallandem, który zajmuje się projektowaniem postaci w Overwatch 2.
Oto czego nowego się dowiedzieliśmy (część wiadomości pokrywa się z wywiadem Jeffa oraz BTS, ale traktujemy je jako dodatkowe potwierdzenie):
- Drzewka talentów
- Nadal wszystko jest we wczesnej fazie testów, żaden bohater nie jest w pełni zatwierdzony,
- Twórcy bawią się niesamowicie oraz ciągle wymyślają nowe rzeczy,
- Menu wyboru talentów to biurko Winstona.
- PvE, Misje Bohaterów, itp.
- Póki co obowiązuje zasada braku duplikatów podczas misji (nie można grać 4 Smugami),
- Celem jest, aby gracze widząc w menu opis misji dopasowywali kompozycję bohaterów oraz odpowiednie talenty, by przejść ją jak najlepiej (w tym momencie twórcy przed zagraniem spędzają około 10 minut na dyskusji strategii),
- Kampania oraz misje bohaterów to całkowicie osobne byty, każda z misji będzie miała animowane intro oraz outro,
- Dostaniemy misje z perspektywy złoczyńców,
- Kampania posiada ograniczenia fabularne jeśli chodzi o wybór bohaterów. Dialogi będą się różnić w zależności od stworzonego zespołu,
- Mechanika oddziaływań jednostek wroga na siebie nawzajem (przewracanie się, okazjonalny friendly fire) będzie również działać na bossów,
- Wrogowie w misjach bohaterów będą spawnować się losowo, w kampanii jest to bardziej oskryptowane,
- Proces tworzenia
- Zespół bardzo się powiększył,
- Renaud jest pod wrażeniem talentu nowych osób,
- Twórcy mają do dyspozycji wiele nowych narzędzi, które bardzo ułatwiają i przyspieszają development,
- Nowy silnik pozwolił im na podwojenie liczby polygonów,
- Same nowe modele postaci nie oddają faktu jak bardzo poprawiona została cała szata graficzna gry,
- Wszystko pokazane na panelu działało na silniku gry,
- Twórcy są w trakcie tworzenia ogromnej masy nowych filmów animowanych,
- Gra ma być bardzo dobrze zoptymalizowana, aktualna wersja bardzo dobrze działa na GTX 1080 należącym do Renauda,
- Twórcy dźwięku to okropne „nerdy”. Został nagrany 10 minutowy dziennik, który jest pełen nagrywania odgłosów karabinów itp.
- Renaud nie może ujawnić informacji na temat faktu, czy Blizzard zakupił wyrzutnię rakietową by nagrać dźwięki do Fary, oraz miniguna dla Bastiona,
- Posiadają natomiast snajperkę 50 milimetrów oraz M60, twórcy dźwięku kochają tę pracę,
- Być może rzucano granatami ręcznymi by mieć materiały do Złomiarza,
- PvP
- 2CP zostanie zmienione, bądź też całkowicie usunięte,
- Zamiast reworkować stare mapy twórcy zamierzają wykorzystać stworzone assety i np. utworzyć nową mapę Anubis położoną po drugiej stronie piramidy,
- Renaud uwielbia nowe mapy, mówi że będzie ich masa,
- umiejętności pasywne dla klas są testowane teraz, nie wiadomo czy zostanie to wrzucone do pełnej wersji gry
- Próbowano użyć efektów pogodowych w PvP, skończyło się na „nic [beep] nie widzę!”, więc jest to tylko w PvE,
- Bohaterowie
- Nowy wygląd Sombry jest niesamowity,
- Renaud odpowiadał za nowy wygląd wdowy, razem z Arnoldem Tsangiem, który pracował nad grafikami koncepcyjnymi,
- Wielu nowych twórców nie było gdy powstawała pierwsza część i teraz mają okazję pracować nad wyglądem swoich ukochanych postaci,
- Renaud zaklepał sobie Smugę, Łaskę oraz Wdowę,
- Łaska ma teraz na sobie odblaskowy materiał, modelowany na podstawie łusek rekinów, które są znane z posiadania właściwości antybakteryjnych,
- Żadne rekiny nie zostały skrzywdzone w trakcie tworzenia gry,
- Wszyscy bohaterzy są parę lat starsi,
- Celem redesignu jest zachowanie tożsamości postaci, jest to proces całkowicie inny od tworzenia skórek sezonowych,
- Alphacast dostrzegł Królową Junkertown T-pozującą w rogu nagrania, praktycznie potwierdzona jako jedna z bohaterek,
- Bohaterowie tworzeni teraz bazują na silniku oraz narzędziach Overwatch 2 i nie mogą zostać dodani do części pierwszej (Sojourn jest praktycznie ukończona).