Overwatch 2 ze „znacznie bardziej kompleksowymi” mapami trybu kooperacyjnego
Overwatch 2 ma doczekać się znacznie bardziej kompleksowych map i przeciwnikami w trybie kooperacyjnym.
Nadchodzący sequel Overwatch ma zapewnić znacznie więcej godzin rozgrywki dla graczy. Tryb kooperacyjny ma również pokazać graczom, jak bardzo rozbudowany jest silnik gry oraz jak mocno go przebudowano na potrzeby kolejnej odsłony.
Deweloperzy w swoim najnowszym wpisie na stronie PlayOverwatch.com ujawnili, że nowe mapy w Overwatch 2 mają być znacznie większe i bardziej kompleksowe aniżeli te, które otrzymaliśmy w Odwecie czy Czarne Chmury.
Mapy trybu PvE w Overwatch 2 są znacznie większe i kompleksowe niż mapy w Odwecie i Czarnych Chmurach. Nie oznacz to jedynie większego odcinka do pokonania, ale również dłuższe misje angażujące znacznie więcej towarzyszy i bardziej dopracowane pojedynki. Dodanie typów przeciwników doprowadziło do złożonych interakcji między nimi a bohaterami, ale i przeciwnikami między sobą, np. koordynacja ataku krótko i daleko zasięgowych jednostek.
Rozgrywka Overwatch 2 jak Left 4 Dead
Overwatch 2 niejako będzie przypominał rozgrywkę Left 4 Dead, w której gracze idąc cały czas do przodu muszą eliminować kolejne fale przeciwników włączając w to różne odmiany i abominacje. Left 4 Dead miało dosyć dużo poziomów w ramach jednej mapy, każdy z krótkimi cutscenkami i lekkim oddechem przed kolejnym poziomem.
Overwatch 2 powstaje na cały czas rozwijanym silniku TED, który ma służyć Blizzardowi do tworzenia gier na wszystkie platformy. Ma to pozwolić na dowolne skalowanie gry i przeprojektowanie pod kątem kolejnych urządzeń, a być może i na porcie najważniejszych gier na urządzenia mobilne.