Pierwsze w historii zmiany balansu w Overwatch tylko dla konsol
Dzisiejszej nocy w Overwatch pojawiła się aktualizacja, w której zobaczyliśmy pierwsze zmiany wprowadzone wyłącznie z myślą o konsolach.

Blizzardowi udało się w końcu opracować mechanizm, który pozwoli na odrębne aktualizowanie konsol innymi statystykami. W najnowszej aktualizacji zbuffowano Anę, której pociski zostały powiększone aby łatwiej mogła w nich trafić. Znerfiono również Symmetrę, której wieżyczki zadają teraz znacznie mniej obrażeń z 34 do 30.
Pozostałe zmiany wymienione w najnowszym patchu już kilka dni temu opisywaliśmy w artykule o zmianach balansu. Symmetra otrzymała buffa na PPM, Brigitte kolejny raz znerfiono, Wdowa nie będzie już tak szybko zadawała krytów, a gracze zestunowani przez Hammonda będą szybciej odzyskiwać kontrolę nad postacią.
HERO UPDATES
Wrecking Ball
Piledriver
- Zmniejszono czas utraty kontroli w powietrzu przez bohaterów objętych uderzeniem z 1 do 0.5 sekundy.
Brigitte
Repair Pack
- Pancerz leczenia zmniejszony z 75 do 50
- Leczenie na sekundę zmniejszone z 60 do 55
Symmetra
Photon Projector (Secondary Fire)
- Obrażenia zwiększone ze 120 do 140
Widowmaker
Widow’s Kiss
- Pełne naładowanie na lunecie do strzału zwiększone z 0.83 do 1 sekundy
Zmiany wyłącznie konsolowe
Ana
Biotic Rifle
- Zwiększono projectile z 0.3 na 0.4
Symmetra
Sentry Turret
- Obrażenia zmniejszone z 34 do 30
Cieszy to, że Blizzard znacznie szybciej wprowadza zmiany balansu do gry. Czy są wystarczające? Społeczność zawsze będzie tu podzielona. Fajnie jednak widać, że Blizzard zauważył potrzebę oddzielnego balansowania konsol.