Twórca filmowego Iron Mana stworzył kultowe modele postaci gier Blizzarda
W Blizzardzie w ostatnich latach doszło do ogromnych zmian. Artysta, który odpowiadał za stworzenie filmowego wizerunku kombinezonu Iron Mana pracował w Blizzardzie i odpowiadał za kultowe postaci z gier producenta.

Prace zamieszczane na Artstation bardzo często ujawniane są przez byłych już pracowników Blizzarda, którzy zamieszczają je za zgodą firmy by potwierdzić swoje umiejętności i poszerzyć portfolio prac dla innych pracodawców.
Samuel Alicea, który pracował jako Senior Texture and Lookdev Artist był odpowiedzialny za stworzenie „białego, bladego mężczyzny”, który jak twierdzi Blizzard jest kultystą Triune z Diablo 4. Był również odpowiedzialny za stworzenie modelu postaci Czarodziejki z Diablo Immortal, ale chyba najbardziej zostanie zapamiętany za wizeruki kultowych już postaci w zwiastunach gier World of Warcraft czy Overwatch. Wśród jego najlepszych prac można wyróżnić:
- blady kultysta ze zwiastuna Diablo 4: We trzech kroczą,
- Czarodziejka ze zwiastuna Diablo Immortal,
- Genjiego z animacji Overwatch Smoki (swoją drogą chyba najlepsza animacja tej gry)
- McCree z animacji Overwatch Starzy Znajomi,
- Wdowę z animacji Overwatch Zlecenie,
- Genji, Echo, Reinhardta i Brigitte z animacji Overwatch: Godzina Zero,
- Sylvana ze zwiastuna World of Warcraft Shadowlands,
- Varian Wryn ze zwiastuna World of Warcraft Legion,
- Manoroth z World of Warcraft Warlords of Dreanor,
- Ava i Gnomka ze zwiastunów Hearthstone,
- Hydralisk, Templariusz i Baneling ze zwiastunu Starcraft 2 Legacy of the Void,
- Diablo ze zwiastuna Heroes of the Storm.
Samuel zamieścił swoje portfolio na łamach portalu Artstation, gdzie zaprezentował swoje Demo Reel 2020, gdzie możemy zobaczyć jego najciekawsze prace.
W przypadku Iron Mana, Samuel odpowiadał za modele kombinezonu Mark 7 i Mark 42 w filmie Iron Man 3. Co ciekawe jego umiejętności są tak wysokie, że aktualnie pracuje w Weta Digital, spółce założonej przez reżysera Petera Jacksona, który odpowiadał za stworzenie kinowej wersji Władcy Pierścieni. Spółka ta zajmuje się pracą nad cyfrowymi efektami specjalnymi, za które otrzymała już wiele Oscarów i nagród BAFTA m.in. za King Konga, Ja, Robot czy za wymienioną wyżej trylogię Władca Pierścieni.
Wszystkich zainteresowanych szczegółowymi opisami jego prac odsyłamy do jego profilu na łamach portalu Artstation.