Wczorajszego wieczora na serwery live trafiły zmiany balansu wśród których jest buff ulta McCree i nerf ulta Sigmy.

Ostatnie zmiany na PTR wprowadziły trochę zamieszania. Deweloperzy po krótkich testach postanowili wdrożyć część zmian na serwery live. McCree cofnięto wolniejsze przeładowanie broni i zwiększone HP, ale pozostawiono za to swobodę w celowaniu podczas ulta.

Równie bolesna jest zmiana u Sigmy, któremu można przerwać ultimate jeśli bohater zostanie zestunowany. Poniżej prezentujemy zmiany, które trafiły na serwery live.

Hanzo

Storm Arrows

  • Damage reduced from 70 to 60

McCree

Deadeye

  • Firing Deadeye no longer locks the player’s aim

Reaper

The Reaping (Passive)

  • Healing amount reduced from 40% to 30% of damage dealt

Orisa

Fusion Driver (Primary Fire)

  • Damage reduced from 11 to 10

Fortify

  • Cooldown increased from 8 to 10 seconds

Halt!

  • Snare duration reduced from 1 to 0.65 seconds

Sigma

Gravitic Flux

  • Can now be interrupted before targets begin falling
  • Impact slow duration reduced from 0.9 to 0.6 seconds

Accretion

  • Explosion damage reduced from 60 to 40

Baptiste

Biotic Launcher (Primary Fire)

  • Recovery time increased from 0.35 to 0.45 seconds

Biotic Launcher (Secondary Fire)

  • Heal explosion reduced from 60 to 50

Zmiany na plus czy minus?

Tagi: , , , ,