Zmiany DPSów w kolejnej Eksperymentalnej Karcie w Overwatch
Były profesjonalny gracz Houston Outlaws i host Overwatch League, Jake Lyon zaprezentował pierwsze zmiany balanasu DPSów, jakie zobaczymy w najbliższej Eksperymentalnej Karcie w Overwatch.
Blizzard niedługo uruchomi kolejną Eksperymentalną Kartę w Overwatch, w której zastosowane zostaną zmiany zaproponowane przez influencerów. Najnowsze zmiany DPSów będą pochodziły od byłego już gracza Overwatch League, a aktualnego trenera, Jake Lyon’a, który zaprezentował swoje zmiany wobec bohaterów posługujących się pociskami projectile, czyli takimi które potrzebują czasu by dotrzeć do przeciwnika.
Bastion
- Konfiguracja: Wartownik (jego tryb niemobilny) jest wyłączony
- Konfiguracja: Zwiadowiec ma zwiększony magazynek do 100 pocisków (z 35). Maksymalny rozrzut zmniejszony o 20%
- Model bohatera zmniejszony o 15%
- Samonaprawa nie jest już anulowana podczas strzelania i może być używana w tym samym momencie.
- Modyfikacja QoL pozwalająca używać normalnego celownika podczas ulta Bastiona w Konfiguracji: Czołg.
Doomfist
- Teraz ma nową umiejętność pasywną, podczas której gdy gracz którąś umiejętnością nie trafi przeciwnika otrzymuje skrócenie czasu odnowienia dwóch pozostałych umiejętności o 1 sekundę.
- Dla przykładu, jeśli nie trafisz Podbródkowym, czas odnowienia Fali sejsmicznej i Rakietowego ciosu zostanie skrócony o 1 sekundę.
- Może anulować Falę Sejsmiczną po krótkim czasie wywołując umiejętność ponownie.
Echo
- Pasywka (opadanie) prędkość szybowania zwiększona o 15%
- Echo otrzymuje nową umiejętność pasywną Asymilacja. Trafienia eliminujące natychmiast leczy Echo 30% jest brakujących punktów życia. Pasywka działa podczas Duplikacji, a samoleczenie ładuje jej ultimate jak każdy pozostały efekt leczący.
Genji
- Szybkie Cięcie (Dash) ma teraz dwa ładunki. Eliminacje refundują każdorazowo jeden ładunek, użycie ultimate refunduje jeden ładunek. Obrażenia Dasha zmniejszono do 30 (z 50).
- Czas Smoczego Miecza zredukowano o 50% (do 3 sekund z 6 sekund)
- Smoczy Miecz dodaje teraz buff w postaci 40% większej szybkości ataku na 6 sekund po zakończeniu ultimate; buff rozpoczyna się po schowaniu miecza do pochwy. Buff nie zwiększa szybkości ładowania ultimate.
Hanzo
- Smoczy Strzał pojawia się natychmiast podczas trafienia ściany jeśli nie minęło standardowe opóźnienie jego wykonania 0.6s
- Strzały burzowe zostają usunięte
- Na to miejsce pojawia się nowa umiejętność dająca mu 6 sekundowy buff z czasem odnowienia 14 sekund. Odnowienie rozpoczyna się wraz z użyciem umiejętności, zatem po zakończeniu buffa następuje 8 sekundowy czas oczekiwania na ponowne użycie
- Efekty wyglądają następująco:
- Czas odnowienia doskoku jest skrócony do 1 sekundy na moment działania buffa,
- Łuk Burzy ma usunięte spowolnienie strzału z 30% do 0.
- Łuk Burzy ma zwiększoną szybkość strzału. Maksymalny czas naciągania cięciwy to teraz 0.45s.
Junkrat
- Usunięto dźwięki kroków
- Ultimate może wykorzystać skok podczas wspinania się po ścianach.
Mei
- Ściana Lodu wyrzuca graczy w powietrze (Mei również) gdy zostanie podniesiona pod nimi w podobny sposób jak działają buty Baptiste. Działa na wszystkich sojuszników i przeciwników.
- Wielkość rozpadu Kriostazy zwiększona o 50%.
- Ataki z ręki przeciwnikom, którzy są stale zamrożeni zwiększone o 100%
Pharah
- Trafienia bezpośrednie z wyrzutni rakiet spowalniają poruszanie się o 25% na 0.5s. Odrzucenie jest zwiększone o 100% podczas bezpośredniego trafienia.
- Przytłaczający Strzał ma teraz 2 ładunki
- Gracze trafieni Przytłaczającym Strzałem nie mogą być odrzuceni przez kolejne 1.5s. Dotyczy Fary oraz pozostałych graczy.
Sombra
- Rozrzut podstawowego ataku zredukowany o 20%. Szybkość wystrzału zwiększona o 20%
- Odnowienie hakowania kiedy przerwane zwiększone z 2 do 3 sekund.
- Status wrogiego hakowania zredukowany z 5 do 3.5 sekundy, obejmuje również EMP, ultimate Sombry
- Ukrycie ma teraz 8 sekundowe odliczanie, ale nie powoduje pojawienia się dźwięku wychodzenia z umiejętności. Wyjście z niewidzialności użyte przez samą Sobrę pozostaje niezmienione.
Torbjörn
- Nitownica z każdym kolejnym trafieniem w przeciwnika zwiększa obrażenia każdego kolejnego pocisku o 5 punktów.
- Stackowanie rozkłada się pojedynczo na każdego przeciwnika i trwa 5 sekund
- Nie ma limitu stackowania poza to, co jest przy maksymalnej szybkostrzelności.
Oczywiście są to zmiany, których najpewniej nie zobaczymy w ogóle w grze. Zmiany influencerów mają na celu wprowadzenie dodatkowego urozmaicenia przy okazji turniejów społecznościowych, w których można wygrać dodatkowe pieniądze.
Chcielibyście którekolwiek z tych zmian w grze?