Znacznie więcej trybów, map i bohaterów w Overwatch 2
Blizzard otworzył nową rekrutację do pracy. A to oznacza więcej trybów, map i bohaterów w Overwatch 2.
Blizzard niejednokrotnie zapewniał nas, że pracuje nad wieloma bohaterami i mapami. Ba, potwierdzili nawet, że wewnętrznie testowali wiele trybów jednak większość z nich lądowała w koszu ze względu na brak możliwości sensownego zbalansowania ich. Tym razem jednak deweloperzy postanowili zwiększyć zatrudnienie na kilku kluczowych stanowiskach.
Blizzard poszukuje speców od trybów, map i konceptów postaci
Strona kariery w Blizzardzie co i raz jest aktualizowana o nowe oferty. Na stronie najwięcej jest zawsze ofert dotyczących programistów jednak ostatnio pojawiły się tam trzy charakterystyczne pozycje. Pierwszą z nich jest Concept Artist. Według informacji zawartych w ogłoszeniu osoba taka będzie odpowiedzialna za cały proces twórczy konceptu postaci, jej skórek, mechaniki gry oraz wyszczególnionymi broniami czy ekwipunkiem. Oznacza to, że deweloperzy znacznie bardziej chcą się przyłożyć do procesu wydawniczego bohaterów, których przez ostatnie lata mieliśmy po 3 rocznie poza 2019, w którym to zapowiedziano Overwatch 2.
Kolejne stanowisko to Game designer. Osoba odpowiedzialna na tym stanowisku będzie musiała zadbać o rozwój gry pod kątem nowych trybów, które przyciągną graczy do Overwatch. Podczas premiery Overwatch 2 mamy otrzymać nowy pełnoprawny tryb o nazwie Przepychanka (Push), w którym zadaniem obu drużyn będzie przepchnięcie robota pod resp drużyny przeciwnej. Ciekawi mnie jakie jeszcze tryby można dodać do Overwatch by ten stał się jeszcze bardziej grywalny?
Ostatnim stanowiskiem na którym chcemy się skupić to Game Producer, World & Maps. Stanowisko to jest mocno powiązane z Game designerem, przy czym poza pracą nad trybami skupione również nad kompetytywną sferą tworzenia map. Oznacza, to że deweloperzy chcą wycisnąć przez najbliższe miesiące jak najwięcej aby ukończyć tryb fabularny w Overwatch 2 i zapowiedzieć premierę gry.