Buff Viper i Brimstone i Nerf Raze w najnowszej aktualizacji w Valorant
Valorant został dziś zaktualizowany o nowe zmiany balansu. Do najważniejszych należą buffy Viper i Brimstone oraz Nerf Raze.
Dzisiejsza aktualizacja wprowadzona w Valorant wprowadza dosyć spory buff Viper i Brimstone. Ten drugi mimo zwiększenia wymogów względem ulta otrzymał buff nadajnika stymulującego.
VIPER
- Gniazdo Żmij
- Maksymalny czas, który Viper może spędzić poza swoim ultem przed jego zniknięciem, został wydłużony z 5 do 12 sekund.
- Viper może teraz przytrzymać klawisz umiejętności, aby wcześniej przerwać działanie ulta.
- Minimapa wrogów znajdujących się w Gnieździe Żmij będzie teraz zasłonięta. Ponadto nie będą też mogli ujawniać sojusznikom pozycji swoich przeciwników na minimapie.
- Zwiększyliśmy też jasność czerwonej poświaty na granicy pola widzenia z krótkowzrocznością Viper.
- Rozpad
- Wartość rozpadu na sekundę u wrogów wzrosła z 10 do 15 pkt. w przypadku wszystkich źródeł.
- Po opuszczeniu dymu Viper rozpad utrzymuje się przez 2,5 sekundy, a potem zaczyna wygasać.
- Paliwo
- Jednoczesna aktywacja Toksycznej Chmury oraz Toksycznej Zasłony nie zużywa dodatkowej porcji paliwa poza kosztem korzystania z jednej z tych umiejętności.
Raze
- Gwóźdź Programu (ult)
- Koszt użycia ulta wzrósł z 6 do 7 punktów.
Brimstone
- Ostrzał orbitalny
- Koszt użycia ulta wzrósł z 6 do 7 punktów.
- Nadajnik Stymulujący
- nie będzie już wzmacniać wrogów oraz pokazywać im obszaru swojego działania.
Cypher
- Cyberklatka
- Teraz można ją podnieść podczas fazy zakupów.
Dodatkowo zmiany przeszła broń Classic, którą gracze dzierżą na początku każdego meczu.
- Naprawiliśmy błąd, w wyniku którego niecelność broni przy strzelaniu PPM w biegu była znacznie większa od zakładanej.Bieganie obniżało celność tej broni 1,5 raza, ponieważ za podstawę brało nasze ogólne krzywe błędu w biegu przeznaczone dla pistoletów.
- Naprawiliśmy błąd, przez który skakanie nie zmniejszało celności.
- Rozrzut przy bieganiu zmalał z 3,4 do 2,1 pkt.To zasadniczo poprawka błędu.
- Rozrzut przy skakaniu wzrósł z 1,9 do 2,3 pkt.
- Rozrzut przy chodzeniu wzrósł z 1,9 do 1,95 pkt.
- Dodaliśmy premię 10% do celności przy kucaniu lub staniu.Chodzi o zachowanie spójności ze zwiększoną celnością przy kucaniu.
Z pozostałych zmian w grze wprowadzono:
HUD I INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
W miejsce wcześniejszego pola ze statystykami broni w sklepie przed rundą pojawiło się graficzne przedstawienie statystyk, które ułatwi porównania.
JAKOŚĆ ROZGRYWKI
- Pola widzenia obserwatorów na minimapie zostały pokolorowane według drużyny.
- Wymieniliśmy kwestie wypowiadane przez Reynę we włoskiej i meksykańskiej wersji językowej.
- Niestety, wybrane przez nas do tej roli aktorki nie mogły nagrać swoich kwestii ze względu na ograniczenia regionalne wynikające z pandemii COVID-19. Teraz w grze pojawiły się już linie dialogowe, które pierwotnie miała wypowiadać Reyna we włoskiej i meksykańskiej wersji!
SKÓRKI WIECZNEGO PŁOMIENIA
- Zmieniliśmy głośność animacji wyposażenia Operatora Wiecznego Płomienia.
- Naprawiliśmy błąd, wskutek którego głośność ulegała kumulacji po spamowaniu wyposażania Operatora.
- Teraz odgłosy kroków wroga prawidłowo dominują efekty kosmetyczne.
- To oznacza, że gdy się rozlegną, automatycznie obniży się głośność efektów dźwiękowych skórek, które nie mają wpływu na rozgrywkę, takich jak świst płomieni czy ryk smoka.
- Teraz animacja sprawdzenia broni w zwarciu Wiecznego Płomienia ma efekty dźwiękowe na 1. i 2. poziomie.
AKTUALIZACJE WYDAJNOŚCI
- Ujednoliciliśmy namierzanie podnoszenia broni oraz ulta Sage z podświetleniem postaci sojuszników, co zmniejsza obciążenie pamięci VRam i karty graficznej.
- Naprawiliśmy drobne błędy z działaniem renderowania.
- Filmy ulepszenia skórki broni są teraz streamowane, a nie przechowywane lokalnie, co zmniejsza rozmiar zainstalowanej gry o 380 MB.
NAPRAWIONE BŁĘDY
- Naprawiliśmy problem z wymogiem patrzenia na kule duszy u Reyny, aby je aktywować i nie przerywać leczenia. Teraz powinno wyglądać to tak jak w patchu 1.02.
- Naprawiliśmy problem z „jednokierunkowym” dymem Brimstone’a, który występował, gdy kamera gracza znajdowała się nad tym efektem.
- Naprawiliśmy błąd, przez który Wstrząs Wtórny Breacha nie zadawał odpowiednio obrażeń wszystkim postaciom, jeżeli trafił więcej niż jedną z nich.
- Naprawiliśmy drżenie, które pojawiało się, gdy dron Sovy osiągnął maksymalną wysokość.
- Naprawiliśmy błąd, w wyniku którego Marshall utrzymywał stałą celność przy chodzeniu.
- Naprawiliśmy błędy, w wyniku których część efektów przejrzystości była opóźniona o jedną klatkę (np. gdy gracz korzystał z Doskoku Jett).
- Naprawiliśmy błąd, w wyniku którego podświetlanie sojuszników nie działało na niektórych kartach graficznych AMD przy korzystaniu z MSAA oraz niektórych kartach graficznych Intel.
- Naprawiliśmy błąd, w wyniku którego ekrany wczytywania nie zakrywały całego okna podczas gry w niektórych konfiguracjach rozdzielczości/formatu obrazu.
- Skróciliśmy tekst, który pojawia się na ekranie ostrzeżenia dla osób wrażliwych na światło.
- Naprawiliśmy błąd, w wyniku którego przycisk wyposażenia pozostawał szary podczas kupowania wariantu skórki, który był przeglądany.
- Naprawiliśmy błąd, w wyniku którego podczas gry na Haven dym Brimstone’a pojawiał się w innym miejscu, niż zakładano.
- Poprawiliśmy literówkę w biografii Brimstone’a (dzięki za zgłoszenie, moonlimes).