Duże zmiany w systemie progresji i nagród w Hearthstone

Blizzard poszedł po rozum do głowy i zapowiada duże zmiany w systemie progresji i nagród w Hearthstone.

zmiany w systemie nagród w Hearthstone

Po miesiącu od premiery nowego systemu progresji w Hearthstone i licznym negatywnym opiniom graczy, Blizzard postanowił zapowiedzieć zmiany jakich możemy doczekać się w najbliższych tygodniach.

Jesteśmy gotowi przedstawić ze szczegółami wszystkie zmiany, które zaczniemy wprowadzać w tym miesiącu. Będziemy też kontynuować prace, by z czasem jeszcze bardziej ulepszyć ten system. W nadchodzącej aktualizacji dostosujemy lub usuniemy zadania, które okazały się zbyt trudne dla graczy, zmniejszymy o prawie 20% liczbę PD wymaganych do ukończenia 50-poziomowej ścieżki nagród, dodamy na ścieżce dwie złote nagrody oraz przeprojektujemy dodatkowe poziomy po poziomie 50. Planujemy także jednorazową nagrodę za zalogowanie się w postaci 5 pakietów Festynu Lunomroku i 500 szt. złota w terminie od 15 grudnia do 18 stycznia.

Wśród zmian jakie zobaczymy w najbliższym czasie znajdują się następujące modyfikacje:

  • Usunięte zostają zadania wymagające legendarnych kart lub rozgrywek na Arenie,
  • Zmniejszona zostaje liczba meczów do wygrania w trybie rankingowym z 7 do 5 w misjach tygodniowych,
  • Ustawka i Karczemna bójka będzie wliczana do postępów zadań,
  • Zmniejszono wymagania dotyczące zadań związanych z użyciem kart (przykładowo zadanie rzutu 50 splugawionych kart zmniejszono do 30),
  • Wszystkie zadania dzienne zapewnią teraz 900 punktów doświadczenia (wcześniej 800),
  • zmniejszono maksymalną liczbę punktów doświadczenia potrzebną do ścieżki nagród o około 20% do poziomu 37 000 punktów,
  • 27 i 30 poziom doda po 50 pkt sztuk złota,
  • zmniejszając wymagania w poziomach, przyspieszone zostanie przyznawanie złota za każdy kolejny poziom powyżej 50 poziomu.

Blizzard poinformował, że zmiany te po wprowadzeniu będą testowane, a jeśli jeszcze nie będą wystarczająco satysfakcjonujące, będą przeprowadzali kolejne.