Dzisiejszego wieczora Heroes of the Storm doczekało się aktualizacji serwerów live, na które wprowadzono Mei i Nexomanię 2. Pełne Patch Notes poniżej.

AKTUALIZACJA

Aktualnie tylko gracze na serwerach US mają dostęp do nowej aktualizacji. Ze względu na prace konserwacyjne, europejscy gracze zagrają dopiero po 4 nad ranem.

W zeszłym tygodniu deweloperzy zaprezentowali nową bohaterkę w Heroes of the Storm, Mei. Więcej o niej pisaliśmy w poniższym artykule.

Szczegółowe informacje o umiejętnościach i talentach Mei:

Cecha [D]

  • Kriostaza
    • Mei otacza się lodem i zyskuje gwałtownie zanikającą osłonę, która pochłania maksymalnie 1104 pkt. obrażeń. Kiedy ta osłona jest aktywna, zapewnia Mei nieustępliwość i przywraca jej do 35% maksymalnego zdrowia.
    • Czas odnowienia: 40 sek.

Zdolności podstawowe

  • Ślepota Śnieżna [Q]
    • Mei ciska śnieżką, która trafia wszystkich przeciwników na danym obszarze. Trafieni przeciwnicy otrzymują 70 pkt. obrażeń, zostają spowolnieni o 35%, a także oślepieni na 1,5 sek.
    • Koszt: 35 pkt. many
    • Czas odnowienia: 10 sek.
  • Zamieć [W]
    • Mei rozkazuje Śnieżce, aby wywołała we wskazanym miejscu Zamieć trwającą 2 sek. Przeciwnicy znajdujący się na obszarze działania Zamieci otrzymują 13 pkt. obrażeń co 0,25 sek. i zostają spowolnieni o 7%, maksymalnie do 35%. Kiedy Zamieć dobiega końca, przeciwnicy znajdujący się na jej obszarze otrzymują dodatkowo 75 pkt. obrażeń i zostają ogłuszeni na 1,25 sek.
    • Koszt: 70 pkt. many
    • Czas odnowienia: 14 sek.
  • Oblodzenie [E]
    • Mei wykonuje szybki ślizg we wskazanym kierunku. Kiedy dociera do celu, znajdujący się w jej pobliżu przeciwnicy otrzymują 52 pkt. obrażeń, zostają odrzuceni w tył i spowolnieni o 80%. Efekt ten zanika gwałtownie w ciągu 1,5 sek.
    • Koszt: 70 pkt. many
    • Czas odnowienia: 14 sek.

Zdolności bohaterskie

  • Lawina [R1]
    • Po upływie 0,5 sek. po polu bitwy przetacza się ogromna kula śnieżna, która pochłania wszystkich wrogich bohaterów na swojej drodze. Po przebyciu całej odległości kula rozpada się i uwalnia pochłoniętych bohaterów, którzy otrzymują wówczas 220 pkt. obrażeń i zostają ogłuszeni na 0,5 sek. za każdego pochłoniętego bohatera.
    • Koszt: 70 pkt. many
    • Czas odnowienia: 65 sek.
  • Ściana Lodu [R2]
    • Po upływie 0,75 sek. Mei tworzy nieprzekraczalną ścianę z lodu, która na 2,5 sek. uniemożliwia ucieczkę trafionym wrogim bohaterom. Kiedy ściana topnieje, uwięzieni w niej bohaterowie zostają spowolnieni o 75%. Efekt ten zanika w ciągu 3 sek.
    • Koszt: 60 pkt. many
    • Czas odnowienia: 90 sek.

Talenty

  • Poziom 1
    • Zbita Kulka [Q]
      • Wydłuża czas działania efektu spowolnienia zapewnianego przez Ślepotę Śnieżną o 100%. Za każdym razem, gdy Zamieć rani wrogiego bohatera, czas odnowienia Ślepoty Śnieżnej zostaje skrócony o 0,125 sek.
    • Lodowa Zawierucha [W]
      • Przy co 3 trafieniu przez Zamieć wrodzy bohaterowie otrzymują obrażenia zwiększone o 45 pkt. Końcowe obrażenia zadawane przez Zamieć wszystkim przeciwnikom przy ogłuszeniu wzrastają o 125%.
    • Przenikanie Ciepła [Pasywny]
      • Ataki podstawowe wymierzone w unieruchomionych, ogłuszonych lub spowolnionych wrogich bohaterów zadają obrażenia zwiększone o 33%. Za każdym razem, kiedy Mei ogłusza lub spowalnia wrogiego bohatera, odzyskuje 18 pkt. zdrowia.
  • Poziom 4
    • Mokra Śnieżka [Q]
      • Ślepota Śnieżna zadaje obrażenia zwiększone o 50%. Trafione budowle zostają unieszkodliwione na 3 sek.
    • Front Chłodny [E]
      • Jeśli Mei znajdzie się na obszarze działania własnej Zamieci, kiedy aktywne jest Oblodzenie, czas odnowienia Oblodzenia zostanie skrócony o 7 sek., a Mei zyska 50 pkt. many.
    • Krystalizacja [Cecha]
      • Czas odnowienia Kriostazy zostaje skrócony o 15 sek. Kiedy Kriostaza jest aktywna oraz na 2 sek. po zakończeniu jej działania Mei zyskuje 50 pkt. pancerza magicznego.
  • Poziom 7
    • Hibernacja [W]
      • Wrodzy bohaterowie znajdujący się na obszarze działania Zamieci zadają obrażenia zmniejszone o 40%. Kiedy Zamieć dobiega końca, czas działania tego osłabienia na pozostających na jej obszarze bohaterów zostaje wydłużony o 4 sek.
    • Z Górki na Pazurki [E]
      • Kiedy kończy się czas działania Oblodzenia, Mei oraz pobliscy sojusznicy zyskują premię 20% do szybkości ruchu oraz 50 pkt. pancerza fizycznego na 3 sek.
    • Zasilanie Awaryjne [Aktywowany]
      • Aktywuj, aby usunąć wszystkie działające na Mei efekty spowolnienia i unieruchomienia i przywrócić jej 20% maksymalnego zdrowia w ciągu 2 sek. Czas odnowienia tej zdolności zostaje skrócony o 10 sek. za każdym razem, gdy Mei podnosi Kulę Regeneracji.
  • Poziom 13
    • Zawieja [W]
      • Kiedy Mei pozostaje na obszarze własnej Zamieci, zyskuje premię 50% do szybkości ataku, a czas odnowienia Zamieci upływa o 75% szybciej. Jeśli Mei przebywa na obszarze Zamieci w chwili zakończenia jej działania, zyskuje powyższe premie na dodatkowe 3 sek.
    • Układ Chłodzenia [Cecha]
      • Ataki podstawowe spowalniają cel o 20% na 1,5 sek. Kiedy Kriostaza jest aktywna, czasy odnowienia zdolności podstawowych Mei upływają o 200% szybciej.
    • Wir Polarny [Pasywny]
      • Użycie dowolnej zdolności sprawia, że Mei zadaje pobliskim przeciwnikom 24 pkt. obrażeń na sekundę przez 4 sek. Szybkość ruchu i ataku wrogich bohaterów zranionych przy pomocy tego efektu zostaje zmniejszona o 20%.
  • Poziom 16
    • Świeży Puch [Q]
      • Ślepota Śnieżna zyskuje dodatkowy ładunek, a jej zasięg wzrasta o 33%.
    • Gołoledź [E]
      • Efekt spowolnienia zapewniany przez Oblodzenie nie zanika już z upływem czasu. Oblodzenie zadaje przeciwnikom znajdującym się bardzo blisko Mei obrażenia zwiększone o 300%.
    • Aklimatyzacja [Pasywny]
      • Za każdym razem, kiedy Mei spowalnia lub ogłusza wrogiego bohatera, zadawane przez nią obrażenia oraz skuteczność otrzymywanego leczenia wzrastają o 1%. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 20 razy. Kiedy Mei dysponuje maksymalnym poziomem kumulacji, zyskuje również 10 pkt. pancerza. Czas działania: 8 sek.
  • Poziom 20
    • Kaskada [R1]
      • Skraca czas odnowienia Lawiny o 25 sek. Podczas przemieszczania się Lawiny przed jej czołem jest stale wystrzeliwana salwa śnieżek wywołujących Ślepotę Śnieżną (bez premii od talentów).
    • Roztrzaskanie [R2]
      • Kiedy dobiega końca działanie Ściany Lodu, uwięzieni w niej wrodzy bohaterowie otrzymują 201 pkt. obrażeń i tracą 25 pkt. pancerza na 5 sek.
    • Wielka Śnieżka [Q]
      • Co 15 sek. kolejna rzucona Ślepota Śnieżna ma większy o 66% obszar działania i zadaje obrażenia zwiększone o 200%.
    • Błyskawiczne Zamrożenie [Cecha]
      • Kiedy Mei otrzymuje śmiertelne obrażenia, natychmiast aktywuje się Kriostaza. Czas odnowienia tego efektu wynosi 180 sek.

Nexomania 2 powraca do Heroes of the Storm

Gra doczekała się dziś aktualizacji, w której pojawiła się również Nexomania 2. Wydarzenie związane z meksykańskimi walkami wrestlingowymi wprowadza do gry trzy nowe skórki dla Mal’Ganisa, Li Li oraz Imperiusa.

  • Loot Chests
    • During the Nexomania II event, all Loot Chests you earn through progression, Heroes Brawl, or by spending gold will be Nexomania II Loot Chests. (Except Hero-specific Chests, which will remain unchanged.) Most limited-time items shown above have a chance to drop from Nexomania II Loot Chests only. You can also score Items from previous years’ summer events limited-time loot chests!
    • Note: Loot Chests earned prior to the start of this event will not become Nexomania II Loot Chests.

Podczas wydarzenia gracze będą otrzymywać sezonowe skrzynie. Większość skórek z wydarzenia ma szansę na drop w skrzyniach, i tylko w nich. Gracze mogą zdobyć zarówno nowe skórki jak i skiny z poprzedniej edycji wydarzenia.

Nowe wydarzenie potrwa w dniach 23 czerwca – 7 września.

Lista elementów kosmetycznych do zdobycia w nowej aktualizacji w Heroes of the Storm

  • New Bundles (Limited Time Only!)
    • Pajama Party Mei Heroic Bundle
    • Nexoweight Championship Bundle
    • Mal’gaucho Mal’Ganis Skin Pack
    • El Bandido Imperius Skin Pack
    • Gata de Batalla Li Li Skin Pack
    • Nexomania Best Bros Bundle
    • Nexomania Bitter Rivals Bundle
    • Pumped up Pato Bundle
  • New Skins
    • Renowned Mei
    • Vanguard Mei
    • Pajama Party Mei
      • Panda Pajama Party Mei
      • Gnoll Pajama Party Mei
    • Mal’gaucho Mal’Ganis
      • Nemesis Mal’gaucho Mal’Ganis
      • Underworld Mal’gaucho Mal’Ganis
    • El Bandido Imperius
      • El Fuego Imperius
      • Sinister El Bandido Imperius
      • Vigilante El Bandido Imperius
    • Gata de Batalla Li Li
      • Comeback Gata de Batalla Li Li
      • Underworld Gata de Batalla Li Li
    • Hulking El Chamuco Diablo
    • Pink Singlet El Chamuco Diablo
    • El Festejo Garrosh
    • El Jefe Amarillo Garrosh
    • La Medianoche Lunara
    • La Rosa Lunara
    • La Campeona Sonya
    • Pink Pantera Sonya
    • Championship El Mariachi E.T.C.
    • El Cielo E.T.C.
  • New Mounts
    • Ratón de Batalla
      • Comeback Ratón de Batalla
      • Underworld Ratón de Batalla
    • Pumped Up Pato
      • Pumped Up Swan
      • Underworld Pumped Up Pato
    • Championship Luchihuahua
    • Festive Luchihuahua
    • Wild Pigñata
    • Festive Pigñata
    • Thraller Bill
  • New Announcer
    • Mei Announcer
  • New Content
    • Several new Portraits, Sprays and other items have been added to the Collection!

Nowa Anomalia w Nexusie: Niecodzienne Zjawiska Klimatyczne

W całym Nexusie zauważono przedziwne zjawiska pogodowe. W niektórych krainach występują ulewne deszcze i burze, w innych zawieje śnieżne, a w jeszcze innych mgły i zamglenia. Mei przybyła na czas, aby pomóc w analizie i badaniu tych dziwnych anomalii pogodowych. Niecodzienne Zjawiska Klimatyczne to nasza najnowsza Anomalia w Nexusie, która wprowadza do gry rozmaite zabawne efekty pogodowe. Każde pole bitwy ma przypisany określony rodzaj warunków pogodowych, które będą występować okresowo. Każde wydarzenie pogodowe będzie pojawiać się co 4 minuty z pierwszym wywołaniem zaraz po starcie meczu. Anomalia potrwa 2 minuty zanim zniknie. Cykl ten będzie powtarzany okresowo aż do zakończenia meczu. Podczas gdy wydarzenia pogodowe są aktywne, bohaterowie mogą uzyskać unikalne wzmocnienia w zależności od rodzaju aktywnych zjawisk atmosferycznych. Dostępne wzmocnienia to:

  • Szalejące Burze
    • Wszyscy bohaterowie są rażeni piorunami co 25-40 sekund. Ich szybkość ruchu wzrasta wówczas oraz zyskują oni Tarczę Błyskawic, która rani pobliskich wrogów.
      • Szybkość ruchu zwiększona o 15%.
      • Pobliscy przeciwnicy otrzymują 46 pkt. obrażeń na sekundę.
      • Czas działania wzmocnienia: 8 sek.
  • Zawierucha Śnieżna
    • Poza walką bohaterowie otrzymują osłonę o niewielkiej, kumulującej się mocy.
      • Moc osłony wynosi początkowo 28 pkt. i stopniowo wzrasta do 224 pkt co 0,5 sekundy
      • Osłona utrzymuje się, aż zostanie zniszczona, lub do czasu, gdy przestaje padać śnieg.
  • Mgły i Zamglenia
    • Zapewnia bohaterom ukrycie, gdy przez kilka sekund pozostają w zaroślach.
      • Bohater zyskuje ukrycie po spędzeniu 1,5 sek. w zaroślach.
      • Ukrycie utrzymuje się przez 40 sek. lub do chwili, gdy bohater zaatakuje, otrzyma obrażenia lub użyje zdolności albo do czasu, gdy mgła się rozwieje.

Zjawiska pogodowe będą aktywne na następujących polach bitew:

  • Szalejące Burze
    • Ogród Grozy
    • Podniebna Świątynia
    • Poligon Nuklearny
    • Placówka na Braxis
    • Smocze Włości
    • Zatoka Czarnosercego
  • Zawierucha Śnieżna
    • Przeklęta Kotlina
    • Piekielne Kapliczki
    • Odlewnia Volskaya Industries
    • Przełęcz Alterak
  • Mgły i Zamglenia
    • Grobowiec Pajęczej Królowej
    • Pole Bitewne Wieczności
    • Świątynia w Hanamurze
    • Wieże Zagłady
  • Na wszystkich pozostałych polach bitew, w tym w trybie Bójek, pogoda będzie losowa.

Rework Mal’Ganisa i zmiany u Męcika

Mal’Ganis

  • Statystyki
    • Zmniejszono zdrowie z 2500 do 2450 pkt.
    • Zmniejszono regenerację zdrowia z 5,21 do 5,11 pkt. na sekundę.
  • Atak podstawowy
    • Zmniejszono obrażenia od ataku podstawowego ze 100 do 92 pkt.
  • Szpony Spaczenia [Q]
    • Zmniejszono obrażenia z 69 do 63 pkt.

Talenty

  • Poziom 1
    • Wampiryczna Aura [Cecha]
      • Dodatkowa funkcja: Mal’Ganis odzyskuje w postaci zdrowia równowartość 30% zadanych przez niego obrażeń fizycznych.
    • Czas się Pożywić [Pasywny]
      • Zmniejszono skuteczność leczenia z 52 do 44 pkt.
      • Dodatkowa funkcja: Jeśli Mal’Ganis zrani pobliskiego wrogiego bohatera Szponami Spaczenia, skuteczność leczenia się podwaja.
  • Poziom 4
    • Paliwo Udręki [W]
      • Zwiększono premię do skuteczności leczenia w przypadku atakowania wrogich bohaterów z 15% do 20%.
    • Potęga Sargerasa [W]
      • Nie skraca już czasu działania Nekrotycznych Objęć.
    • Echo Zagłady [W]
      • Zwiększono obrażenia od eksplozji z 50 do 54 pkt.
      • Nie wydłuża już czasu działania Nekrotycznych Objęć, kiedy eksplozja rani wrogich bohaterów.
      • Dodatkowa funkcja: Mal’Ganis zyskuje 5 pkt. many, a czas odnowienia Nekrotycznych Objęć zostaje skrócony o 0,75 sek. za każdego bohatera zranionego przez eksplozję.
  • Poziom 7
    • Pożywka Koszmarów [E]
      • Usunięto talent.
    • Czarne Szpony [Q]
      • Dodatkowa funkcja: Ataki podstawowe wykonane po trafieniu wrogich bohaterów Szponami Spaczenia zmniejszają również pancerz celu o 15 pkt. na 2 sek.
    • Wola Tychondriusa [Q]
      • Nowa funkcja: Za każdego wrogiego bohatera trafionego 2 pierwszymi ciosami Szponów Spaczenia ostatni cios wykrada wrogim bohaterom 1% ich maksymalnego zdrowia, maksymalnie do 4%. Jeśli 2 pierwszymi ciosami Szponów Spaczenia zostanie trafionych co najmniej 4 wrogich bohaterów, ostatni cios ogłuszy przeciwników na dodatkowe 0,25 sek.
    • Posiew Zarazy [E]
      • Zmodyfikowane działanie: Efekt Posiewu Zarazy zaczyna teraz działać, kiedy Mal’Ganis rozpoczyna korzystanie ze Skrzydeł Nocy (zamiast po zakończeniu ich działania).
  • Poziom 13
    • Noc Wzywa [E]
      • Dodatkowa funkcja: Ataki podstawowe zadają śpiącym celom obrażenia zwiększone o 200%.
  • Poziom 16
    • Szaleńczy Szturm [Pasywny]
      • Nowa funkcja: Ataki podstawowe wymierzone w bohaterów, których wartość procentowa zdrowia jest wyższa niż Mal’Ganisa, zapewniają dodatkowe leczenie o równowartość 50% zadanych obrażeń. Ataki podstawowe wymierzone w bohaterów, których wartość procentowa zdrowia jest niższa niż Mal’Ganisa, zapewniają mu premię 35% do szybkości ataku na 2 sek.
    • Kurza Ślepota [Aktywowany]
      • Dodatkowa funkcja: Trafianie wrogich bohaterów ostatnim ciosem Szponów Spaczenia skraca czas odnowienia tej zdolności o 5 sek.
  • Poziom 20
    • Zmiażdżenie Słabych [Q]
      • Zwiększono skuteczność spowolnienia z 15% do 25%.
    • Samotność w Ciemności [E]
      • Dodatkowa funkcja: Skraca czas odnowienia Skrzydeł Nocy o 4 sek.

Męcik

  • Jajo [Cecha]
    • Zwiększono zdrowie z 324 do 420 pkt.
    • Zmieniono skalowanie wartości zdrowia za każdy poziom z 30 pkt. do 4%.

Aktualizacja jest już dostępna w grze.

Tagi: , , , ,