Heroes of the Storm utraciło swojego projektanta balansu

Heroes of the Storm po przeniesieniu do sekcji Classic Games i rezygnacji z premier nowych bohaterów traci swojego projektanta balansu.

Josh Kofalt odszedł z Heroes of the Storm

Heroes of the Storm nie odniósł spektakularnego sukcesu na rynku MOBA. Zebrał całkiem sporą widownię, która przez wzgląd na decyzje biznesowe firmy zaczęła odchodzić od gry. Z czasem gra trafiła do Classic Games gdzie zapewnia się jedynie funkcje utrzymaniowe i balansowe od czasu do czasu, a od tego roku utraciła również swojego projektanta balansu, Josha Kofalta.

Balans w grach MOBA jest niemożliwy do osiągnięcia, ale częste aktualizacje są w stanie rekompensować graczom niektóre wskaźniki wielu postaci. Josh Kofalt był w Blizzardzie odpowiedzialny za projektowanie balansu. Jednak od stycznia odszedł z projektu dołączając do zespołu odpowiedzialnego za Nieogłoszony Projekt.

Nie wiadomo czym jest owy projekt. Może to być nie tak dawno ujawniona gra survivalowa, a może być to również jakakolwiek inna produkcja. Josh objął w tym projekcie stanowisko Associate Game Designer, które pełni podobną funkcję jaką miał w dziale Heroes of the Storm.

HotS w ciągu ostatnich miesięcy doczekał się raptem dwóch patchów z balansem nieuwzględniających żadnych istotnych nowości w grze.