Podczas ostatniego AMA, gracze dowiedzieli się trochę więcej o problemach z pojawieniem się Reinhardta w Heroes of the Storm.

O tym, że Reinhardt jest jednym z testowanych przez deweloperów HotSa bohaterów wiemy już od dłuższego czasu. Jednak największym problemem w związku z jego pojawieniem się w grze jest jego tarcza. Mei z kolei była niejako zastępstwem dla Reinhardta, którą to można było dostosować do roli tanka, co niedawno zobaczyliśmy w grze.

Kyle Dates ujawnił kilka szczegółów odnoszących się do opóźnień prac nad bohaterem.

Reinhardt pokazał nam kilka wyzwań, których nie byliśmy w stanie odpowiednio rozwiązać w sposób, z którego bylibyśmy zadowoleni.

Pierwszym z nich jest oczywiście jego tarcza. Blokowanie pocisków nie jest największym problemem. Ale blokowanie umiejętności AOE już tak! Sądzę, że większość z Was oczekiwałaby aby podstawowe ataki czy umiejętności jak Frostbolt czy Hungering Arrow były blokowane ale co z umiejętnościami jak Cone of Cold czy Multishot? Oczywiście potem są przypadki umiejętności takich jak Flamestrike, który można byłoby rzucić na tyły jego tarczy. Czy podstawowe ataki jak wiązka Tassadara miałaby być blokowana przez jego tarczę jeśli miałaby sięgać bohatera znajdującego się za tarczą? Na koniec uznaliśmy przepuszczanie niektórych umiejętności, a niektóre blokowało dezorientowałoby. Dodatkowo wymagałoby to sporo pracy nad zmianami w grze, dodaniu wielu przypadków, których tarcza nie mogłaby przepuścić. Nie bylibyśmy w stanie przeznaczyć tak dużych zasobów na jego tarczę, co jest niefortunne ponieważ stanowi jeden z najbardziej unikalnych aspektów jego zestawu umiejętności.

Następnie mamy pozostałe jego umiejętności. Jego szarża jest bardzo podobna do szarży Diablo czy Potężne Pchnięcie Stukova. Jego projectile jest niemalże taki sam co Lwi Kieł Variana. Musielibyśmy poświęcić sporo pracy w przeprojektowaniu jego umiejętności aby wydawały się unikalne względem tych posiadanych przez innych bohaterów w grze.

Przez powyższe i kilka innych czynników, doszliśmy do wniosków, że musielibyśmy przeznaczyć zbyt wiele czasu naszych inżynierów na Reinhardt, aby wszystko działało jak chcielibyśmy w rozsądnym czasie. Zespół ma długą listę bohaterów, których z chęcią wprowadzimy do gry, zatem jako, że cały czas pracujemy nad nowymi bohaterami Reinhardt pozostanie na liście. Nierzadko zdarza się, że bohater znajdujący się na liście potrzebuje odpowiednich inspiracji czy pomysłów by uczynić ich najlepszymi możliwymi bohaterami w HotSie.

Powyższa wypowiedź jednoznacznie oznacza, że Reinhardt trafia na „ławkę rezerwowych” i pozostanie na niej, dopóki deweloperzy nie wymyślą odpowiednio dobrze dostosowanych umiejętności.

Tagi: