Blizzard ujawnił Wyżera, nowego bohatera w Heroes of the Storm!

Wczorajszego wieczora Blizzard wprowadził na serwery PTR Heroes of the Storm nowego patcha. Wraz z nim ujawniono Wyżera, o którym pisaliśmy już wcześniej w poniższym artykule.

Pierwsza pojawiła się prezentacja bohatera na oficjalnym Youtube HotSa.

Hogger to postać walcząca w zwarciu, którego główny set umiejętności skupia się na stunach i obrażeniach obszarowych. Bohatera umieszczono w grupie Brutali co idealnie oddaje klimat jego postaci.

Postać jest dostępna na serwerach PTR, a w jego zestawie umiejętności i talentów znalazły się:

Cecha [D]

  • Wielki Łup
    • Wyżer ciska kupą śmieci, która zadaje na niewielkim obszarze 102 pkt. obrażeń i pełni funkcję przeszkody na mapie przez 5 sek. Kiedy łup zanika, zostaje z niego wyrzucona sztuka mięsa, którą Wyżer może zebrać, aby odzyskać 3% maksymalnego zdrowia na sekundę przez 5 sek.
    • Czas odnowienia: 20 sek.

Cecha [Pasywna]

  • Wściekłość
    • Wyżer zyskuje wściekłość, kiedy otrzymuje obrażenia lub zadaje je przy pomocy ataków podstawowych. Czasy odnowienia zdolności podstawowych Wyżera upływają o 1% szybciej za każde posiadane 2 pkt. wściekłości. Jeśli Wyżer nie zyska wściekłości przez 3 sek., jego zasoby zaczną gwałtownie zanikać.

Zdolności podstawowe

  • Walnieńcie Kulom [Q]
    • Wyżer wykonuje szeroki zamach kulą na łańcuchu i zadaje trafionym przeciwnikom 140 pkt. obrażeń oraz odrzuca ich w tył. Jeśli odrzucony przeciwnik zderzy się z przeszkodą na mapie, otrzyma dodatkowo 150 pkt. obrażeń i zostanie ogłuszony na 0,75 sek., a Wyżer zyska 10 pkt. wściekłości.
    • Czas odnowienia: 12 sek.
  • Dynamitorzut [W]
    • Wyżer ciska wiązką dynamitu, której lont dopali się po upływie 1,5 sek. W chwili wybuchu przeciwnicy otrzymają 180 pkt. obrażeń i zostaną spowolnieni o 30% na 2 sek. Dynamit wybucha natychmiast przy trafieniu wrogiego bohatera i zapewnia wówczas Wyżerowi 10 pkt. wściekłości.
    • Czas odnowienia: 8 sek.
  • Wyżernado [E]
    • Po upływie 0,25 sek. Wyżer zyskuje nieustępliwość i zaczyna chaotycznie wirować w kierunku celu, odbijając się przy tym od przeszkód na mapie. Co 0,25 sek. zadaje pobliskim przeciwnikom 36 pkt. obrażeń. Wartość ta wzrasta o 1% za każdy posiadany przez niego punkt wściekłości. Odbicie od przeszkody na mapie odświeża czas działania wirowania.
    • Czas odnowienia: 14 sek.

Zdolności bohaterskie

  • Łupomiot [R1]
    • Wyżer ciska wzmocnionym Wielkim Łupem i chwyta go, aby dać się ponieść. Zadaje przy tym przeciwnikom 140 pkt. obrażeń i spowalnia ich o 50% na 2 sek. Wielki Łup stworzony przy pomocy Łupomiotu utrzymuje się przez maksymalnie 20 sek. i zanika gwałtownie, gdy Wyżera nie ma w pobliżu. Wyżer może pobrać z takiego Wielkiego Łupu jedną sztukę mięsa co 10 sek.
    • Czas odnowienia: 50 sek.
  • Fala Uderzeniowa [R2]
    • Po upływie 0,5 sek. Wyżer uderza w ziemię z wielką siłą, tworząc falę uderzeniową, która przemieszcza się w linii prostej na dużą odległość. Przeciwnicy trafieni przez inicjujący cios otrzymują 306 pkt. obrażeń i zostają ogłuszeni na 1,25 sek. Przeciwnicy trafieni wyłącznie Falą Uderzeniową otrzymują 210 pkt. obrażeń i zostają ogłuszeni na 0,75 sek.
    • Czas odnowienia: 70 sek.

Talenty

  • Poziom 1
    • Gotowanie dla Średniozaawansowanych [W]
      • Zadanie: Trafiaj wrogich bohaterów Dynamitorzutem, aby Wyżer odzyskał 6% maksymalnego zdrowia, a wartość jego zdrowia wzrosła na stałe o 10 pkt., maksymalnie do 750 pkt. dodatkowego zdrowia.
    • Chrupionce Kosteczki [Cecha]
      • Przy trafieniu Wielki Łup tworzy na ziemi mięso. Kiedy mięso jest aktywne, zapewnia Wyżerowi 10 pkt. pancerza.
    • Grasant [Aktywowany]
      • Aktywuj, aby Wyżer zyskał 30 pkt. wściekłości w ciągu 8 sek. Działanie pasywne: Wyżer odzyskuje co sekundę 6 pkt. zdrowia. Skuteczność tego leczenia wzrasta o 2% za każdy posiadany przez niego punkt wściekłości.
      • Czas odnowienia: 45 sek.
  • Poziom 4
    • Brutalna Siła [Q]
      • Zwiększa zasięg Wielkiego Łupu o 15%. Za każdego bohatera trafionego Walnieńciem Kulom obrażenia od ataku podstawowego Wyżera wzrastają na stałe o 1 pkt., maksymalnie do 100 pkt. dodatkowych obrażeń. Zderzenia z przeszkodami na mapie zapewniają 2 poziomy kumulacji tego efektu.
    • Zasięg Agresji [E]
      • Zwiększa obszar działania Wyżernada o 25% i generuje 1 pkt. wściekłości za każdego trafionego przeciwnika, a 3 pkt. wściekłości za każdego trafionego bohatera.
    • Wyżerobieg [Pasywny]
      • Kiedy Wyżer ma co najmniej 30 pkt. wściekłości, zyskuje premię 10% do szybkości ruchu podczas dosiadania rumaka oraz skuteczności otrzymywanego leczenia. Kiedy Wyżer ma więcej niż 50 pkt. wściekłości, premie te wzrastają do 15%.
  • Poziom 7
    • Obłęd w Ślepiach [Q/E]
      • Kiedy Wyżer ma więcej niż 50 pkt. wściekłości, czasy odnowienia Walnieńcia Kulom oraz Wyżernada upływają o 30% szybciej, a gnol zyskuje premię 25% do szybkości ataku.
    • Czarny Proch [W]
      • Bezpośrednie trafienia powodują wyrzut dodatkowej wiązki dynamitu poza cel. Trafianie dynamitu utworzonego przy pomocy Dynamitorzutu Walnieńciem Kulom powoduje wyrzut 3 dodatkowych lasek dynamitu.
    • Pożar w Burdelniku [W/Cecha]
      • Skraca czas odnowienia Wielkiego Łupu o 4 sek. Wielki Łup zadaje 22 pkt. obrażeń co 0,5 sek. i spowalnia pobliskich wrogów o 20% na dużym obszarze.
  • Poziom 13
    • Pyłowy Diablik [E]
      • Wyżernado zapewnia 40 pkt. pancerza na cały czas działania zdolności oraz przez 3 sek. po jego zakończeniu. Wartość pancerza wzrasta do 60 pkt., jeśli Wyżer ma co najmniej 50 pkt. wściekłości.
    • Straszliwy Łomot [E]
      • Przeciwnicy trafieni Wyżernadem zostają spowolnieni o 10% na 1,5 sek. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 5 razy. Moc zaklęć trafionych bohaterów zostaje zmniejszona o 50% na 3 sek.
    • Żądza Krwi [Pasywny]
      • Wyżer odzyskuje w postaci zdrowia równowartość 33% obrażeń zadanych bohaterom przy pomocy ataków podstawowych, Wyżernada oraz Walnieńcia Kulom.
  • Poziom 16
    • Łbem w Mur [Q]
      • Bohaterowie, którzy zderzą się z przeszkodą na mapie po trafieniu Walnieńciem Kulom otrzymują dodatkowo obrażenia równe 8% ich maksymalnego zdrowia, a czas działania efektu ogłuszenia zostaje przedłużony o dodatkowe 0,5 sek.
    • Kabum! [W]
      • Bezpośrednie trafienia Dynamitorzutem zadają obrażenia zwiększone o 40%, skracają czas odnowienia tej zdolności o 1,5 sek. i zwiększają skuteczność zapewnianego przez nią spowolnienia o 50%.
      • [Pasywne działanie] Zasięg Dynamitorzutu wzrasta o 25%.
    • Wściekły Sierściuch [Pasywny]
      • Trafianie bohaterów Walnieńciem Kulom lub Dynamitorzutem zwiększa obrażenia od kolejnego ataku podstawowego Wyżera o 50%. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 2 razy.
      • Kiedy Wyżernado dobiega końca, Wyżer zyskuje premię 30% do szybkości ruchu na 2 sek.
  • Poziom 20
    • Ukryta Skrytka [R1]
      • Co 2 sek. Wielki Łup stworzony przy pomocy Łupomiotu wykonuje Dynamitorzut w losowego wrogiego bohatera znajdującego się w pobliżu. Co 5 sek. w kierunku Wyżera zostaje również wyrzucona sztuka mięsa.
    • Postrach Początkujących Awanturników [R2]
      • Pancerz bohaterów trafionych Falą Uderzeniową zostaje zmniejszony o 15 pkt. na 4 sek., a Wyżer otrzymuje 20 pkt. wściekłości.
      • [Działanie pasywne] Efekt redukcji czasu odnowienia zapewniany przez wściekłość działa na czas odnowienia Fali Uderzeniowej.
    • Bez Kagańca [E]
      • Aktywuj, aby Wyżer użył podstawowej wersji Wyżernada i ruszyć w pościg za wrogim bohaterem. Po dogonieniu celu Wyżer ruszy za kolejnym wrogim bohaterem. Jeśli w pobliżu ściganej ofiary nie znajduje się żaden inny wrogi bohater, czas działania tej zdolności zacznie upływać szybciej. Czas działania: 6 sek. Nie można anulować. Czas odnowienia: 60 sek.
    • Kontrola Gniewu [Pasywny]
      • Zwiększa maksymalny poziom wściekłości Wyżera o 50 pkt. Ataki podstawowe generują dodatkowo 5 pkt. wściekłości.

Poza dodaniem Wyżera do gry, deweloperzy wprowadzili kilka dodatkowych zmian balansu w grze.

Jasnoskrzydła

Talenty

  • Poziom 1
    • Hiperprzesunięcie [Z]
      • Zmniejszono premię do skuteczności leczenia z równowartości 10% do 8% maksymalnego zdrowia.

Imperius

Zdolności podstawowe i statystyki

  • Zmniejszono zdrowie z 2450 do 2375 pkt.
  • Zmniejszono regenerację zdrowia z 5,11 do 4,95 pkt. na sekundę.

Talenty

  • Poziom 7
    • Ognie Chwały [W]
      • Zwiększono obrażenia ze 135 do 150 pkt.

Jaina

Talenty

  • Poziom 7
    • Różdżka Lodowej Furii [Pasywny]
      • Zmodyfikowane działanie: Ataki podstawowe wymierzone w wyziębionych przeciwników zadają obrażenia zwiększone o 50% i skracają czas odnowienia Zamieci o 1,25 sek. Podwójna skuteczność w przypadku ataków podstawowych wymierzonych we wrogich bohaterów.

Sonia

Talenty

  • Poziom 4
    • Spękana Ziemia [W]
      • Zwiększono obrażenia z równowartości 100% podstawowych obrażeń Fali Sejsmicznej do 125%.
  • Poziom 13
    • Bezwzględność [E]
      • Teraz trafienia krytyczne są wyświetlane, gdy zadawane są dodatkowe obrażenia.
      • Zwiększono próg zdrowia konieczny do wywołania premii do obrażeń z 33% do 50%.
  • Poziom 16
    • Zguba Olbrzymów [W]
      • Zwiększono obrażenia z równowartości 1,25% do 1,5% maksymalnego zdrowia.

Thrall

Talenty

  • Poziom 4
    • Dzika Wytrzymałość [W]
      • Zwiększono pancerz fizyczny z 50 do 75 pkt.
  • Poziom 13
    • Duchowa Tarcza [Aktywowany]
      • Wydłużono czas działania pancerza magicznego z 1,5 do 2,5 sek.
  • Poziom 20
    • Niszczyciel Światów [R1]
      • Zwiększono redukcję czasu odnowienia z 20 do 40 sek.

Nowe zmiany można już testować na serwerach PTR.

Tagi: , , ,