League of Legends patch 11.24 – wcześniejszy opis

Zmiany w tym patchu kierowane są głównie dla nowych przedmiotów i smoków z przedsezonu, ale nie obyło się bez balansowania bohaterów.

Riot Phlox podzielił się na swoim twitterze informacjami na temat kolejnych zmian balansowych w League of Legends w patchu 11.24. Zaprezentował listę zmian nerfów i buffów w kolejnym patchu. Wraz z listą opublikowany został opis zmian.

Buffy bohaterów:

Ivern:

  • Przyjaciel lasu (pasywka): doświadczenie z uwolnienia krugów zostało zwiększone z 37 do 95, a przyznawane złoto zwiększone z 39 do 85

Samira:

  • Piekielny spust (R) zredukowano koszty many do 0 na wszystkich poziomach

Caitlyn:

  • Podstawowe ataki Caitlyn są teraz częściowo resetowane, kiedy namierza ona wroga oznaczonego przez jej pułapkę lub sieć

Nerfy bohaterów:

Camille:

  • Haki (E) Cooldown zwiększono z 16/14,5/13/11,5/10 do 16/15/14/13/12 sekund
  • Taktyczne podcięcie (W) obrażenia zadawane po zewnętrznej części hitboksu zmniejszone z 6/6,5/7/7,5/8 (+3.3 za każde 100 bonusowego AD)% maksymalnego zdrowia do 5/5,5/6/6,5/7 (+2,5 za każde 100 bonusowego AD)% maksymalnego zdrowia

Poprawki bohaterów:

Kled:

  • Skaarl, tchórzliwa jaszczurka (pasywka) podstawowe HP Skaarla liczy się teraz jako podstawowe zdrowie bohatera
  • podstawowe zdrowie Skaarla zwiększono z 400-1420 ( w zależności od poziomu) do 400-1550 (w zależności od poziomu)
  • Potyczka (E):
    • Cooldown zmniejszony z 14/13/12/11/10 do 13/12/11/10/9 sekund
    • Przelicznik AD zwiększony z 60% do 65%

Buffy Systemowe:

Kostur Archanioła: Koszt połączenia zmniejszono z 950 do 550 sztuk złota, całkowity koszt zmniejszono z 3000 do 2600 sztuk złota

Buff Chemtechowego smoka: wzmocnienie obrażeń zwiększono z 5% do 6%

Buff Hextechowego smoka:

  • bonusowa prędkość ataku zwiększona z 5% do 6%
  • bonusowe przyśpieszenie umiejętności zwiększone z 5 do 6

Zdobywca(runa):

  • Czas trwania wzmocnienia zwiększony z 4 do 5 sekund
  • moc adaptacyjna zwiększona z 2-4 do 2-4,5 na stack

Nerfy systemowe:

Drapieżnik(runa):

  • Maksymalna prędkość poruszania zmniejszona z 60% do 45%,
  • Czas przyśpeszenia zwiększony z 1 do 1,5 sekundy

Dusza Chemtechowego smoka:

  • Czas wykrwawienia skrócony z 5 do 4 sekund
  • Redukcja zadawanych obrażeń z mniejszona z 33% do 40%

Korona Roztrzaskanej Królowej: Bonusowa moc umiejętności zmniejszona z 70 do 60

Kosmiczny popęd:

  • Bonusowa moc umiejętności zmniejszona z 75 do 65
  • Bonusowe zdrowie zmniejszono z 250 do 200
  • Prękdość poruszania przyznawana przez zdolność Spelldance zmniejszona z 20-10% do 15-5%

Zasłona równości:

  • Zwiększenie obrażeń zmniejszone z 12% do 9%
  • Czas trwania zmniejszony z 5 do 4 sekund

Lodowa Rękawica: Obrażenia zredukowane z 20-100 (+0,5% maksymalnego zdrowia) do 12-85 (bez bonusu za zdrowie)

Aksjomatyczny łuk:Zwrot czasu superumiejętności zmniejszony z 25% do 20%

Poprawki systemowe:

Zabójcze tempo (runa):

  • Prędkość ataku za stack dla bohaterów walczących w zwarciu zmniejszono z 15% do 13%
  • Prędkość ataku na stack dla bohaterów dystansowych zwiększono z 5% do 7%
  • Bonusowy zasięg ataku dla bohaterów dystansowych zmniejszono z 100 do 75

Lodowcowe ulepszenie (runa):

  • Spowolnienie zredukowano z 35% do 30%
  • Przelicznik AD zmieniony z 2% bonusowego AD na 4% za każde bonusowe 100 AD
  • Przelicznik AP zwiększony z 2% na każde 100 bonusowe AP do 3% za każde bonusowe 100 AP
  • Przelicznik wzmocnienia leczenia i tarcz zwiększony z 5% do 7% za każde bonusowe 10% siły leczenia i tarcz