Do League of Legends zawita niedługo Patch 12.4. Zmiany w tym patchu to głównie nerfy i buffy bohaterów, jednakże są też zmiany celujące w supporty na topie.

Riot Phlox opublikował na swoim twitterze listę zmian balansowych bohaterów, które wejdą w życie w patchu 12.4 w League of Legends. W nowej aktualizacji zbuffowani zostaną głównie strzelcy, do tego dochodzą dalsze nerfy Zeri oraz zmiany w supportowych itemach takich jak ostrze złodziejki czarów, stalowe naramienniki, reliktowa tarcza, czy widmowy sierp, mające na celu zakończenie szkodliwej mety w grze.

Zmiany balansu bohaterów:

Buffy:

Aatrox:

  • Ostrze Darkinów (Q) mnożnik obrażeń za cele trafione mniejszym hitboksem zwiększony z 50% do 60%

Illaoi:

  • mnożnik prędkości ataku zwiększony z 0,571 do 0,625
  • Sroga lekcja (W) Obrażenia od maksymalnego zdrowia celu zwiększone z 2% na każde 100 AD do 4% na każde 100 AD

Amumu:

  • Histeria (E) czas trwania zwiększony z 2/4/6/8/10 sekund do 5/7/9/11/13 sekund

Ashe:

  • Zaczarowana kryształowa strzała (R) prędkość pocisku zmieniona z 1600 do 1500 +200/s (maksymalnie 2100)

Lucian:

  • Przebijające światło (Q) koszty many zmniejszono z 50/60/70/80/90 do 48/56/64/72/80

Kalista:

  • Bazowy pancerz zwiększono z 21 do 24

Xayah:

  • Wezwanie ostrzy (E) mnożnik obrażeń krytycznych zwiększony z 0,5% na 1% szansy na trafienie krytyczne na 0,75% na 1% szansy na trafienie krytyczne

Sett:

  • Przyrost zdrowia na poziom zwiększono z 93 na 100

Rumble:

  • Bazowy pancerz zwiększono z 31 do 36

Neeko:

  • Hitbox zmniejszony z 80 do 65
  • Kwitnący wybuch (Q) obrażenia zadawane przez dodatkowe wybuchy zwiększone z 40/60/80/100/120 do 40/65/90/115/140
  • Rozdzielnokształtna (W) cooldown zmniejszono z 20/19/18/17/16 sekund do 16/15/14/13/12 sekund

Nami:

  • Błogosławieństwo władczyni przypływów (E) obrażenia magiczne zwiększono z 20/35/50/65/80 do 25/40/55/70/85

Nerfy:

Zeri:

  • Szybka seria (Q):
    • obrażenia nienaładowanego pocisku prawym przyciskiem myszy zmniejszono z 15-40(+4%AP) do 10-25(+3% AP)
    • mnożnik obrażeń na bohaterów z niskim stanem zdrowia z nienaładowanym pociskiem prawym przyciskiem myszy zwiększony z 4 do 6
    • czas trwania spowolnienia z prawego przycisku myszy zmniejszono z 1,5 do 1 sekundy
    • atak prawym przyciskiem spowalnia teraz nie o 20-40% a o 14- 50%
    • podstawowe obrażenia zmniejszone z 10-30 do 9-25
    • podstawowe ataki z Q mogą być teraz krytyczne
    • nadmiarowa prędkość ataku przekształcana w AD zwiększona z 50% do 60% (70% skuteczność zwiększona do 84%
  • Laserowy wstrząs (W) cooldown zmieniony z 10 sekund do 13-9 sekund
  • Iskrząca moc (E):
    • cooldown zwiększony z 23-17 sekund do 23-19 sekund
    • redukcja cooldownu przez trafienie bohatera atakiem lub umiejętnością zmniejszona z 1,5 do 1 sekundy
  • Piorunujący strzał (R) prędkość ataku zmniejszona z 30-40% do 30%

Mundo:

  • AD na poziom zmniejszone z 4,2 do 3,5
  • Maksymalna dawka (R) cooldown zmnieniono z 110/100/90 do 110 na wszystkich poziomach

Qiyana:

  • Królewski przywilej (pasywka) przelicznik bonusowego AD zmniejszony z 55%do 40%

Veigar:

  • Postawowy pancerz zmniejszony z 23 do 21
  • przyrost pancerza na poziom zwiększony z 3.75 do 4
  • Horyzont zdarzeń (E) cooldown zwiększono z 18/16.5/15/13.5/12 sekund do 20/18/16/14/12 sekund

Blitzcrank:

  • Podstawowa regeneracja zdrowia zmniejszona z 8.5 do 7.5

Nunu & Willump:

  • Gryz! (Q) leczenie z bohaterów zmniejszone z 80% do 60%

Zmiany przedmiotów:

Supportowe przedmioty w alei solowej:

  • Ograniczenie farmienia zmienione z 4 miniony na minutę do 2 minionów na minutę przed 5 minutą, 4 miniony na minutę do końca gry
  • Nagrody za dobijanie stworów przyznawane są teraz w zależności od tego ile przedmiotów supportowych znajduje się w drużynie
  • złoto za dobijanie stworów jest teraz zmniejszone o połowe, jeśli w drużynie znajdują się dwa lub więcej przedmioty supportowe
  • czas deaktywowania nagród za cele zmniejszony z 15 do 5 sekund

Tagi: , , , ,