League of Legends patch 12.5 – wcześniejszy opis

Do League of Legends zawita niedługo Patch 12.5.w tym patchu znajdują siętrzy dość spore buffy oraz cztery nerfy bohaterów. Znalazło się również miejsce na zmiany jednego przedmiotu.

Riot Phlox opublikował na swoim twitterze opis zmian balansu w nadchodzącym patchu 12.5 w League of Legends. Tym razem zarówno buffy, jak i nerfy, które wejdą w patchu będą sporymi zmianami. Opublikowano też opis mikropatcha ze zmianami najnowszej bohaterki, czyli Renaty Glasc, który powinien być obecny na serwerach live już dzisiaj.

Buffy bohaterów:

Samira:

  • zdrowie na poziom zwiększone z 88 do 94
  • Piekielny spust (R) coldown zmniejszony z 8 sekund na 5 sekund

Kennen:

  • Porażenie elektryczne (W) obrażenia od 4 ataku zwiększone z 20/30/40/50/60 (+100% bazowego AD) (+25%AP) do 35/45/55/65/75 (+120 bazowego AD)(+35%AP)

Seraphine:

  • Dźwięk przestrzenny (W):
    • koszty many zmniejszono z 50/70/90/110/130 na 50/60/70/80/90
    • cooldown zmieniono z 26/25/24/23/22 sekundy na 28/26/24/22/20 sekund
    • przyznawaną tarczę zmieniono z 75-225 w zależności od poziomu(+45%AP) na 60/80/100/120/140 (+40%AP)
    • sojusznicy teraz otrzymują taką samą ilość tarczy jak Seraphine zamiast 2/3 wartości przyznawanej Seraphine
    • Leczenie zmieniono z 5%(+1.125% na każde 100 AP) brakującego zdrowia sojusznika na 5/5,5/6/6,5/7%(+0,75% na każde 100 AP) brakującego zdrowia sojusznika
  • Więcej basu (E) cooldown zmniejszono z 13/12/11/10/9 sekund na 11/10,5/10/9,5/9 sekund

Nerfy bohaterów:

Ahri:

  • Ogniki (W):
    • koszty many zwiększono z 25 na 30
    • obrażenia zmniejszono z 60/85/110/135/160(+30% AP) na 50/75/100/125/150(+30%AP)
  • Urok (E) koszty many zwiększono z 50 na 60

Master Yi:

  • Cios alfa (Q):
    • Obrażenia zmieniono z 25/60/95/130/165 (+90% AD) na 30/60/90/120/150 (60%AD)
    • przelicznik szansy ciosu krytycznego zmienjszono z 60% (+ bonusowa procentowa szansa trafienia krytycznego) na 50% (+bonusowa procentowa szansa trafienia krytycznego)
    • teraz nakłada efekt przy trafieniu (efekty z późniejszych uderzeń zostają zredukowane)
    • redukcja czasu odnowienia skaluje się teraz z maksymalnym poziomem redukcji z przyśpieszenia umiejętności (nie ma już podwójnej redukci cooldownu)
  • Styl wuju (E):
    • Obrażenia zmniejszono z 30/40/50/60/70 (+35% bazowego AD) na 30/38/46/54/62 (+35 bazowego AD)
    • czas trwania nie zmniejsza się podczas medytacji (W) zmieniono na czas trwania nie zmniejsza się podczas trwania medytacji (W) oraz ciosu alfa (Q)
    • można teraz wycastować podczas trwania Uderzenia alfa (Q)
  • Nieśmiertelny(R):
    • czas trwania nie zmniejsza się podczas medytacji (W) zmieniono na czas trwania nie zmniejsza się podczas trwania medytacji (W) oraz ciosu alfa (Q)
    • można teraz wycastować podczas trwania Uderzenia alfa (Q)

Gwen:

  • Tysiąc cięć (pasywka): maksymalne obrażenia zadawane potworom zmniejszono z 10+0,25 AP do 10 +0,15 AP
  • Unik i cięcie (E) bonusowy zasięg ataku zmniejszony z 100 na 50

Xin Zhao:

  • Zuchwała szarża (E) cooldown zwiększono z 11 do 12 sekund
  • Garda półksiężyca (R) czas trwania zmniejszony z 5 do 4 sekund

Renata Glasc(zmiany dostępne od dzisiaj):

  • Bazowy pancerz zmniejszono z 4 na 3.5
  • Lewarowanie (pasywka) obrażenia od ataku zmniejszono z 1-5% na oba atak na 1-3%, przy czym skalowanie zatrzymuje się na 11 poziomie
  • Zastrzyk finansowy (W):
    • cooldown zwiększony z 28-20 na 28-24 sekundy
    • czas trwania wykrwanienia zmniejszony z 3 do 2,5 sekundy
    • zmniejszenie zrowia po wskrzeszeniu z 35% na 20%

Nerfy przedmiotów:

Kadłubołamacz (dla postaci zasięgowych):

  • odporność posiadacza zmnieniono z 20-60 do 20-60 (10-30 dla postaci zasięgowych)
  • odporność minionów zmieniono z 60-180 do 60-180 (30-90) dla postaci zasięgowych