Startuje 10 sezon w League of Legends

Koniec czekania. Dzisiejszego dnia wystartował nowy sezon w League of Legends.

Dokładnie o godzinie 4:00 w nocy czasu polskiego, a nie jak wcześniej planowano o 13:00 rozpoczął się jubileuszowy 10 sezon w League of Legends. Gracze ponownie będą mogli zasiąść do komputerów by zawalczyć o jak najwyższe rangi w tym sezonie.

Zmiany w 10 sezonie League of Legends

Największym zmianom uległa mapa, na której rozgrywane są mecze w League of Legends. Pierwszą i jedną z najbardziej kluczowych zmian są Żywioły Smoków, które zmieniają krajobraz Summoner’s Rift i dają drużynom buffy do żywiołów czy potężne dusze smoków.

Aktualnie w grze znajdują się cztery szczeliny gdzie występują Żywioły Smoków:

  • Piekielna Szczelina
  • Oceaniczna Szczelina
  • Podniebna Szczelina
  • Górska Szczelina

W zależności od tego, którego smoka ubijemy drużyna otrzyma następujące wzmocnienia:

  • Moc Piekieł:
    • Daje pewien procent obrażeń od ataku i mocy umiejętności.
  • Wola Oceanu:
    • Co sekundę regeneruje pewien procent brakującego zdrowia.
  • Łaska Niebios:
    • Daje skrócenie czasu odnowienia superumiejętności.
  • Potęga Gór:
    • Daje procentowe zwiększenie odporności pancerza i odporności na magię.

Jeśli drużyna zdoła ubić czwartego smoka otrzyma Duszę Smoka. Dzięki temu artefaktowi gracze otrzymają następujące buffy:

  • Dusza Piekielnego Smoka:
    • Co 3 sekundy kolejny atak lub zaklęcie zadające obrażenia tworzy małą eksplozję obszarową, zadając obrażenia adaptacyjne, które skalują się z dodatkowymi obrażeniami od ataku, mocą umiejętności i dodatkowym zdrowiem.
  • Dusza Oceanicznego Smoka:
    • Zadawanie wszelkich obrażeń aktywuje znaczne zwiększenie regeneracji zdrowia i zasobów na 3 sekundy.
    • Obrażenia zadawane stworom dają mniejszą regenerację.
  • Dusza Podniebnego Smoka:
    • Trafianie wrogów umiejętnościami lub atakami skraca czas odnowienia umiejętności podstawowych.
  • Dusza Górskiego Smoka:
    • Jeśli przez 5 sekund nie odnosisz obrażeń, zyskujesz tarczę, która utrzymuje się, dopóki nie zostanie zniszczona. Wytrzymałość tarczy skaluje się z dodatkowymi obrażeniami od ataku, mocą umiejętności i dodatkowym zdrowiem.

Kolejną ważną zmianą jest usunięcie skalowania Starszego Smoka ze wzmocnieniami Smoków Żywiołów. Deweloperom zależy aby gracze, którzy nie zdobyli Duszy Smoka mieli szansę na wyrównaną walkę.

Pozostałe zmiany w grze odnoszą się do pomniejszych poprawek w alejkach czy ścieżkach.