Zmiany Ahri z League of Legends już na PBE

Lisica o 9 ogonach , czyli Ahri z League of Legends dostanie zmiany w kolejnym patchu. Zmiany te obecnie testowane są na PBE.

Riot August, czyli główny projektant bohaterów w League of Legends opublikował na swoim tweeterze informację o planowanych zmianach w rozgrywce dla Ahri. Zmiany te testowane są obecnie na PBE i wyjdą w kolejnym patchu czyli 12.3.

Jak powiedział Rioter zmiany celują głównie w jej tożsamość mobilnego maga, dlatego zdecydowano się na to, by jej superzdolność miała częściowy reset cooldownu, co pozwoli jej mieć więcej możliwości carrowania walk. Zmieniono jej pasywkę, by była użyteczniejsza w grze, a także nieco poprawiono jej umiejętności, by były bardziej użyteczne podczas fazy liniowej.

Zmiany prezentują się następująco:

Buffy:

Ogniki (W):

  • Obrażenia zwiększono z 40-140 do 60-160
  • Koszty many zmniejszono z 45 do 25
  • Czas trwania płomienia zmniejszony z 5 do 2.5 sekundy
  • Czas trwania bonusowej prędkości poruszania się zwiększony z 1,5 do 2 sekund
  • Zakutalizowano logikę lasthitowania i poprawiono efekty wizualne

Widmowa szarża (R)

  • Czas trwania zwiększono z 10 do 15 sekund
  • NOWOŚĆ: konsumpcja esencji championa przy pomocy zdolności pasywnej podczas trwania widmowej szarży wydłuża czas, podczas którego można recastować umiejętność do 10 i daje stack. Maksymalna liczba stacków, jakie można uzyskać to 3
  • Poprawiono efekty wizualne oraz dodano licznik stacków.

Nerfy:

Podstawowe statystyki:

  • Zdrowie zmniejszono z 526 + 92 na poziom do 480 + 82 na poziom
  • Regenerację zdrowia zmniejszono z 5.5 do 2.5 na sekundę
  • Pancerz zmniejszono z 21 do 18

Zwodnicza kula (Q):

  • Zmieniono koszty many z 65-85 do 60-100

Udoskonalenia:

Kradzież esencji (pasywka):

  • Przeróbka:
    • Zabijanie minionów i potworów daje Ahri fragment esencji. Za każdym razem kiedy przyznane zostanie 9 fragmentów esencji Ahri używa ich by wyleczyć się za 40-120 zdrowia (+25% mocy umiejętności). Kiedy Ahri bierze udział w zabójstwie leczy się za 80-200 zdrowia (+35% mocy umiejętności)
  • Dodano nowe efekty wizualne i dźwiękowe do każdej skórki

Urok (E):

  • Obrażenia zwiększone z 60-180 (+40% mocy umiejętności) do 80-200 (+60% mocy umiejętności)
  • Koszty many zmniejszono z 70 do 50
  • USUNIĘTO: nie zwiększa już zadawanych obrażeń po użyciu na wrogim bohaterze o 20%