Wczorajszego dnia odbyły się pierwsze mecze w ramach 3 sezonu Overwatch League. Ale to z czym Blizzard naprawdę przegiął to reklama jednej firmy…

Reklamy lodczas rozgrywek esportowych to już tradycja. Puszczane często na samym początku każdemu widzowi, który dołącza do transmisji oraz pokazywane w trakcie przerw z reguły nie powodują odruchu wymiotnego, a są czymś akceptowalnym.

Jednak Activision Blizzard postanowiło zaskoczyć wszystkich i puszczać reklamy w trakcie ważnych batalii podczas wczorajszych meczów Overwatch League.

Reklama z hasłem Crunch time od Cheez-It puszczana była w dosłownie w każdym momencie. Reżysera OWL najwyraźniej nie obchodziło to, że w trakcie reklamy doszło do teamfightu, albo co gorsza to włodarze logi wymusili na nim tak częste reklamy bez względu na to co dzieje się na ekranie.

Należy zaznaczyć, że nie były to reklamy uruchamiane automatycznie przez Youtube. Te całkowicie zaokowałyby możliwość oglądania i słuchania meczów. Natomoast reklamy cheez-it były dodane bezpośrednio do meczów i w trakcie reklam widoczny był ekran reklamowy z dźwiękiem komentatorów.

Czyli jednak można osiągnąć kolejne szczyty żenady…

Tagi:

50 PLN 54 PLN
Do sklepu »
172 EUR 215 EUR
Do sklepu »