Tragedii nie było, ale i daleko było do wyników inauguracji pierwszego i drugiego sezonu Overwatch League. Brak tokenów ewidentnie wpłynął na oglądalność Overwatch League.

W sobotę i niedzielę odbyły się pierwsze spotkania w ramach 3 sezonu rozgrywek Overwatch League. Był to ogromny test zaufania wobec firmy, która ostatnimi czasy nie cieszy się zbyt dużym zaufaniem społeczności. Również brak tokenów dał się we znaki wynikom oglądalności, które niestety nie miały nawet połowy tego co w zeszłym roku.

Widownia pierwszych dwóch dni rozgrywek w 3 sezonie OWL nie była jednak tragiczna. Średnia utrzymująca się na poziomie ok 130 tysięcy widzów była większa aniżeli średnia przez cały czas trwania drugiego sezonu ligi. Należy jednak wziąć pod uwagę fakt, że otwarcia sezonów w OWL miewały znacznie większe liczby dochodzące niemalże do 400 tysięcy widzów na Twitchu. Patrząc na 130 tysięcy na Youtube pojawia się arcy ważne pytanie jak będzie wyglądała oglądalność w kolejnych tygodniach.

Brak tokenów będzie miał ogromne znaczenie, szczególnie że wielu widzów nie wiedziało o braku możliwości ich zdobywania. Na plus zasługuje jednak zmiana mety, która pokazuje, że coraz częściej w grze widzimy McCree, Żniwiarza czy Smugę. Gdy nie ma stagnacji w mecie mecze ogląda się znacznie przyjemniej o ile w kluczowym teamfightcie nie wyskoczy nam reklama Cheez-It…

Jestem ciekawy tego, jak będzie wyglądała oglądalność w kolejnych tygodniach. Czy się utrzyma czy zejdzie poniżej 100 tysięcy? Jak myślicie?

Tagi: ,

50 PLN 54 PLN
Do sklepu »
172 EUR 215 EUR
Do sklepu »