Wczorajszego późnego wieczora pojawił się nowy Eksperyment w Overwatch, w którym Torbjorn dostał buffa, Wieprzu nerfa oraz wprowadzono zmiany w wystrzeliwanych pociskach ze strzelb!

Deweloperzy wprowadzili kolejne poprawki do Overwatch. Tym razem w eksperymentalnej karcie devsi postanowili przetestować nowe zmiany w odniesieniu do losowości wystrzałów ze strzelb.

Rozpoczynamy kolejny eksperyment! Tym razem chcemy poznać wasze zdanie na temat zmian balansu. Wykorzystamy system dobierania ról 2-2-2, abyście mogli poczuć, jak zmiany te wpłyną na standardową grę.

**Ogólne

  • Usunięto losowy obrót układu pocisków wystrzeliwanych ze strzelb. Zmiana wpłynie na następujące postacie:
    • Ashe
    • Pięść Zagłady
    • D.Va
    • Żniwiarz
    • Wieprzu
    • Torbjörn

Chcemy sprawić, aby strzelby były bardziej niezawodne, dlatego usuwamy losowe obroty stosowane do każdego strzału. Pojedyncze pociski nadal będą wykazywały niewielkie odchylenia kąta wystrzału, aby zachować wrażenie korzystania ze strzelby, ale zmiana ta zapewni znacznie większą kontrolę nad celowaniem z tej broni.

WIEPRZU

Mając na uwadze zmianę układu pocisków wystrzeliwanych ze strzelb, chcemy, aby kombinacja z Hakiem na Łańcuchu Wieprza była niezawodna, ale też nie wykazywała zbyt dużej skuteczności w walce przeciwko bohaterom o większych pulach zdrowia.

Szmelcownica

Ogólne

  • Zmniejszono obrażenia od pocisków z 7 do 6 pkt. (łącznie 150 na każdy strzał).

TORBJÖRN

Ta zmiana alternatywnego trybu ataku Torbjörna ma na celu wzmocnienie go na bliskim dystansie. Mamy nadzieję, że z uwagi na większe natychmiastowe obrażenia wzrośnie teraz znaczenie każdego strzału. Aby zrównoważyć tę zmianę, ograniczyliśmy obrażenia zadawane na sekundę.

Nitownica

Atak alternatywny

  • Wydłużono czas powrotu broni do pozycji wyjściowej z 0,6 do 0,8 sek.
  • Zwiększono obrażenia zadawane przez każdy pocisk z 10,5 do 12,5 pkt. (łącznie 125 na każdy strzał).

Nie jestem pewien jak mocno nerf czasu powrotu broni do pozycji wyjściowej u Torbjorna będzie miał wpływ na rozgrywkę, natomiast jestem pewien, że zwiększenie obrażeń ataku alternatywnego z pewnością zwiększy jego skuteczność.

Tagi: , , ,