Serwis gamespot rozmawiał z Kaplanem na temat planów dotyczących przyszłości Overwatch, a także bród, psów i tym podobnych.

To kolejny z wywiadów, których twórcy Overwatch udzielili po pokazie na BlizzConie. Jeff opowiedział dokładniej co czeka nas do premiery Overwatch 2. Oto skrót najważniejszych informacji:

  • Po pierwszej prezentacji twórcy zauważyli, że fani nie zrozumieli tego jak wielkim projektem jest Overwatch 2. Celem tegorocznego pokazu było zmienienie tej percepcji. Mieli cały rok na dopracowanie tego co i jak chcą pokazać, i wydaje im się, że tym razem poszło o wiele lepiej.
  • Jeff uważa, że społeczność fanów ma często skłonności do wygłaszania swoich uwag w nieco zhiperbolizowany sposób. Sam często tak się zachowuje, więc uważa, że ma spore szanse żeby się z nami pogadać.
  • Przykładem tego zachowania jest właśnie mówienie, że Overwatch nie dostaje teraz żadnej zawartości. Jeff uważa, że patrząc na zeszły rok pojawiło się bardzo dużo nowej zawartości. Było o wiele więcej łatek balansu, pojawiła się Kanezaka oraz sporo nowych trybów i wyzwań. Dodano również wiele zmian do Warsztatu, Przepustki i inne zmiany usprawniające jakość gry.
Best Torbjorn turret placement spots on Hanamura | Esports Tales
  • Jeżeli mielibyśmy dostać kolejnego bohatera, wiązałoby się to z opóźnieniem premiery Overwatch 2, a twórcy tego nie chcą.
  • Fani chcą wypuszczenia sequela już teraz, twórcy chcieliby tego jeszcze bardziej. Mimo wszystko gra wyjdzie dopiero jeśli będzie dopracowana w 100%.
  • Twórcy są świadomi krytyki i ma to na nich spory wpływ. Jeff podczas spotkań z zespołem tłumaczy, że to wspaniałe mieć tak zaangażowanych fanów. Porównuje ich trochę do młodego chłopaka, który nie wiedząc jak pokazać dziewczynie, że ją lubi, uderza ją w rękę by zwrócić jej uwagę. Jest to jeden ze sposobów by zachować spokój umysłu w trakcie tworzenia gier.
  • Nawet jeśli Overwatch 2 zostanie wydany w stanie idealnego balansu, gracze znajdą sposób by ten balans zniszczyć. Tak było zawsze i tak zawsze będzie. Już przed premierą pierwszej części twórcy wiedzieli, że wprowadzenie w przyszłości limitu bohaterów oraz podziału na role jest nieuniknione.
  • Sequel będzie bardzo wnikliwie badany w trakcie alphy oraz bety, tak by został wydany w jak najlepszym stanie.
  • Nikt ze starych bohaterów nie zostanie usunięty w sequelu, zostanie jedynie dodane więcej nowych.
Pin on Other SquishyMain stuff
  • Jeff spodziewa się, że wraz z dodawaniem nowych map oraz bohaterów zostanie osiągnięty moment, gdy konieczne będzie ograniczenie wyboru graczy, tak aby nie było sytuacji, w której spamiętanie umiejętności wszystkich bohaterów byłoby zbyt trudne. Nie jest jeszcze przesądzone czy zostanie ponownie wprowadzona pula map, czy też system umożliwiający głosowanie nad mapą do gry.
  • W Overwatch 2 będzie wiele kotów.
  • Możemy się też spodziewać psa, który będzie należał do jednej z postaci. Pies będzie ważny.
  • Misje bohaterów będą dziać się w konkretnym momencie historii Overwatch, np. tuż po zakończeniu kampanii fabularnej. Będą miały swoje mini-historie, ale nie będą rozwijały świata w równie znaczący sposób co kampania.
  • Jeff potwierdza, że 2CP w ogóle nie będzie na rankedach oraz prawdopodobnie w szybkich grach. Będą dostępne w Salonie Gier lub grach customowych. Ilość wysiłku jaki zespół włożył w poprawienie tych trybów sprawił, że postanowiono porzucić je całkowicie i zająć się całkowicie nowym trybem.
  • Jeff przyznał również, że nadal nie widział ani jednego filmu z serii Szybkich i Wściekłych.
  • Broda Jeffa sprawiła, że jego znienawidzone zdjęcie zniknęło z wyników google grafika, więc podzieli się z nami kolejną fotką. Tym razem uzupełnioną o filtry z instagrama.
Papa Jeff becomes Daddy Jeff

Link do pełnego wywiadu:
https://www.gamespot.com/articles/overwatch-2-jeff-kaplan-on-expanding-story-refining-gameplay-and-beards/1100-6488126/?utm_source=reddit.com

Tagi: , , , ,