Dzisiejszego wieczora w Overwatch pojawił się kolejny eksperyment, w którym wprowadzono kilka buffów i nerfów.

Blizzard nie przestaje wprowadzać zmian balansu w Overwatch. Bo szalonych propozycjach na 1 kwietnia, dziś w grze pojawiła się kolejna eksperymentalna karta, w której kilku bohaterów otrzymało zmiany balansu. Pełną listę prezentujemy poniżej:

  • BAPTISTE
    • Biotic Launcher (Secondary Fire)
      • Eksplozja po uderzeniu granatnikiem leczącym zmniejszona z 60 do 50 HP
      • Trafienie bezpośrednie leczy dodatkowe 20 HP
    • Immortality Field
      • Zmniejszona wartość utrzymania HP bohaterów do 10% maksymalnej wartości życia bohatera (zmiana z 20%)
  • D.VA
    • Call Mech
      • Obrażenia zwiększone z 50 do 250
  • ECHO
    • Duplicate
      • Gdy Duplicate kończy się, Echo powraca z poziomem HP sprzed aktywacji umiejętności lub 100 HP w zależności, które jest wyższe
  • MOIRA
    • Biotic Orb
      • Odnowienie zmniejszone z 10 do 8 sekund
  • ORISA
    • Halt!
      • Odnowienie zmniejszone z 8 do 6 sekund
  • REINHARDT
    • General
      • Pancerz zmniejszony z 250 do 200 (łącznie HP + pancerz zmniejszone z 550 do 500)
  • ROADHOG
    • Scrap Gun (Primary and Secondary Fire)
      • Obrażenia projectile zwiększone z 6 do 6.6
  • SOMBRA
    • Stealth
      • Czas znikania bądź wychodzenia z niewidzialności zredukowany z 0.75 do 0.45 sekundy
      • Szybkość poruszania zwiększona z 50 do 60%

Które zmiany uważacie za najciekawsze i sensowne?

Tagi: , , , , , , , , ,