Masa bugów u Echo. Sporo poprawek na PTR

Premiera nowego bohatera nie obyła się bez licznych bugów, których deweloperzy wcześniej nie wychwycili. Na PTR trafiła łatka usuwająca liczne błędy Echo.

za duży hitbox echo

Najnowsza łatka na PTR naprawiła wiele pomniejszych bugów Echo. Są to błędy, w których np. Sticky Bombs nie miały efektu wybuchu, czy gracze zboostowani przez Echo gdy ta byłą w formie duplikacji tracili nagle efekt gdy powróciła do swojej formy.

Pełną listę zmian Echo znajdziecie poniżej:

Overwatch PTR Patch Notes – 27 Marca, 2020

HERO UPDATES

Echo

General

  • Added stats and tips

BUG FIXES

Heroes

D.Va

  • Fixed a bug where D.Va’s aim pitch would reset when leaving her Mech

Echo

  • Fixed a bug where a Duplicated Supercharger would not grant damage boost after Duplicate has ended but before the Supercharger has been removed
  • Fixed a bug where Echo did not properly track deaths or count for eliminations
  • Fixed a bug where a spectator’s camera may become detached from Echo when clone ends
  • Fixed a bug where Echo’s Sticky Bombs would sometimes not play their explosion effect
  • Fixed a bug where Duplicated heroes would not properly reflect some custom game settings
  • Fixed a bug where dying to environmental damage while using Duplicate would cause kill cam to not play
  • Fixed a bug where dying to environmental damage while using Duplicate would cause incorrect ultimate credit for the enemy responsible
  • Fixed a bug where duplicate ending on a moving platform could cause Echo to be sent flying
  • Fixed a bug where first-person Sticky Bomb effects would not disappear if the bombs detached (ie from using Moira’s Fade)
  • Fixed a bug where, in some cases, Echo’s Duplicate ability wasn’t respecting hero specific custom key bindings
  • Fixed a bug where cloning a Junkrat who is controlling Rip Tire would cause Echo to lose ultimate

Tracer

  • Fixed a bug where the Pulse Bomb’s „Stuck” message would sometimes appear on the wrong target