Dzisiejszej nocy na serwery PTR zawitała łatka ze zmianami balansu. McCree jako jedyny dostał niezłego buffa.

Blizzard wprowadza kolejne zmiany balansu aby jeszcze bardziej zróżnicować rozgrywkę w Overwatch. Tanki znowu dostały po tyłku, ale największa zmiana dotyczy McCree, który nie dość, że otrzymał 250HP to jeszcze może obracać się o 360 stopni na ulcie.

Hanzo
Storm Arrows

  • Damage reduced from 70 to 60

McCree
General

  • Base health increased from 200 to 250

Peacekeeper (Primary Fire)

  • Recovery time increased from 0.42 to 0.5 seconds

Deadeye

  • Firing Deadeye no longer locks the player’s aim

Reaper
The Reaping (Passive)

  • Healing amount reduced from 40% to 30% of damage dealt

Orisa
Fusion Driver (Primary Fire)

  • Damage reduced from 11 to 9

Fortify

  • Cooldown increased from 8 to 10 seconds

Halt!

  • Snare duration reduced from 1 to 0.65 seconds

Sigma
Hyperspheres (Primary Fire)

  • Range reduced from 22 to 20 meters

Gravitic Flux

  • Can now be interrupted before targets begin falling
  • Impact slow duration reduced from 0.9 to 0.6 seconds

Accretion

  • Explosion damage reduced from 60 to 40

Baptiste
Biotic Launcher (Primary Fire)

  • Recovery time increased from 0.36 to 0.45 sec

Biotic Launcher (Secondary Fire)

  • Heal explosion reduced from 60 to 50

Blizzard w dalszym ciągu wprowadza zmiany, które odbiją się na niektórych postaciach. Wymusi to większą liczbę zmian w trakcie meczu co może być przyczynkiem do powrotu dive mety.

Jak oceniacie najnowsze zmiany?

Tagi: , ,

Overwatch figurka Funko POP Ana
50 PLN 54 PLN
Do sklepu »
Overwatch statuetka Smugi
172 EUR 215 EUR
Do sklepu »