Overwatch 2, które pojawi się ze zmienioną mechaniką pvp 5vs5 zaprezentuje nam również nową umiejętność Winstona!

Zmiana rozgrywki w Overwatch, która wprowadzi mecze 5vs5 zamiast aktualnie istniejących kompozycji 6vs6 spowoduje potrzebę wprowadzenia zasadniczych zmian u bohaterów. Podczas wczorajszego pokazu PvP w Overwatch 2 deweloperzy potwierdzili, że większość bohaterów doczeka się mniejszych lub większych zmian, a część z nich całkowitych reworków. Szczególnie zwrócili uwagę na tanków, których w meczach będzie mniej właśnie przez zabranie jednego zawodnika.

Rework Winstona w Overwatch 2

Wczorajszy pokaz PvP w Overwatch zaprezentował nam zmiany w umiejętnościach trzech tanków. Jako pierwszy był Winston, który doczekał się zupełnie nowej umiejętności. Po prawym przyciskiem myszki Działo Tesli po przytrzymaniu klawisza wyzwoli ładunek, który popędzi przed siebie raniąc wszystkich wrogów znajdujących się na drodze pocisku.

Umiejętność ta ma pozwolić dynamicznemu aczkolwiek nieskutecznemu na odległość bohaterowi na jakąkolwiek kontrolę na polu bitwy w momencie gdy nie znajduje się zbyt blisko przeciwników.

Reworki Reinhardta i Zarii w Overwatch 2

Kolejni są Reinhardt i Zaria. Ten pierwszy otrzyma znacznie mniejszą wytrzymałość tarczy jak większość tanków. Otrzyma jednak większe bonusy do zadawanych obrażeń, które mają na celu zwiększyć jego skuteczność jako klasycznego tanka z innych gier. Dodatkowo Reinhardt otrzyma drugi ładunek Ognistego Uderzenia, dzięki czemu uskuteczni walkę na odległość z innymi przeciwnikami.

Zaria z kolei otrzyma bonusowy ładunek do swoich barier. Będą to dwa ładunki, które wykorzysta, zanim umiejętność przejdzie w tryb opóźnienia zanim bariery będzie można użyć ponownie. Niby nic, ale pozwala przetrwać dłużej Zarii bądź DPSom w zależności na kim zostaną użyte ładunki. Co warto podkreślić oba ładunki są dostępne dla obu umiejętności. Jednak wykorzystanie jednego ładunku zmniejsza ilość dostępnych w drugiej umiejętności. Oznacza to, że teraz Zaria może przykładowo użyć bariery dwukrotnie na sobie, lub na przykład dwukrotnie na jednym DPSie, który otrzymuje spore obrażenia.

Rework mrożenia Mei w Overwatch 2

Kolejny rework jaki zaprezentowali nam deweloperzy odnosi się do Mei. Jej podstawowy atak nie będzie już mroził przeciwników. W dalszym ciągu będzie spowalniał i zadawał dodatkowe obrażenia, natomiast skutek mrożenia wypada za sprawą reworku prac nad Crowd Control, których w Overwatch 2 ma być znacznie mniej.

Czy można powyższe zmiany nazwać ewolucją czy rewolucją pozostawiam już Wam do decyzji. Jestem jednak dziwnie pozytywnie nastawiony do tych zmian.

Co sądzicie o tych konkretnych zmianach?

Tagi: , , , , ,