Pierwsze w historii zmiany balansu w Overwatch tylko dla konsol

Dzisiejszej nocy w Overwatch pojawiła się aktualizacja, w której zobaczyliśmy pierwsze zmiany wprowadzone wyłącznie z myślą o konsolach.

Blizzardowi udało się w końcu opracować mechanizm, który pozwoli na odrębne aktualizowanie konsol innymi statystykami. W najnowszej aktualizacji zbuffowano Anę, której pociski zostały powiększone aby łatwiej mogła w nich trafić. Znerfiono również Symmetrę, której wieżyczki zadają teraz znacznie mniej obrażeń z 34 do 30.

Pozostałe zmiany wymienione w najnowszym patchu już kilka dni temu opisywaliśmy w artykule o zmianach balansu. Symmetra otrzymała buffa na PPM, Brigitte kolejny raz znerfiono, Wdowa nie będzie już tak szybko zadawała krytów, a gracze zestunowani przez Hammonda będą szybciej odzyskiwać kontrolę nad postacią.

HERO UPDATES

Wrecking Ball

Piledriver

  • Zmniejszono czas utraty kontroli w powietrzu przez bohaterów objętych uderzeniem z 1 do 0.5 sekundy.

Brigitte

Repair Pack

  • Pancerz leczenia zmniejszony z 75 do 50
  • Leczenie na sekundę zmniejszone z 60 do 55

Symmetra

Photon Projector (Secondary Fire)

  • Obrażenia zwiększone ze 120 do 140

Widowmaker

Widow’s Kiss

  • Pełne naładowanie na lunecie do strzału zwiększone z 0.83 do 1 sekundy

Zmiany wyłącznie konsolowe

Ana

Biotic Rifle

  • Zwiększono projectile z 0.3 na 0.4

Symmetra

Sentry Turret

  • Obrażenia zmniejszone z 34 do 30

Cieszy to, że Blizzard znacznie szybciej wprowadza zmiany balansu do gry. Czy są wystarczające? Społeczność zawsze będzie tu podzielona. Fajnie jednak widać, że Blizzard zauważył potrzebę oddzielnego balansowania konsol.