O podwodnej mapie rozpisywaliśmy się już niejednokrotnie. Ale dopiero teraz dostaliśmy prawdziwy dowód na to, że Blizzard rzeczywiście ją tworzył już 2 lata temu.

Temat podwodnej mapy pojawił się w Overwatch kilka lat temu, gdy zaprezentowano wczesne koncepty map. Spekulowano wtedy, czy w grze mogłaby pojawić się taka mapa, szczególnie że po jakimś czasie w grze znalazła się Kolonia Księżycowa Horyzont, która posiadała element poruszania się bez grawitacji.

Z kolei w maju podczas premiery rocznicowego wydarzenia, Burzyciel otrzymał skina marynarza. Jednak co ważniejsze zaprezentowano go na dnie morza lub oceanu, a czujni fani dostrzegli, że nie jest to zwykłe tło, a rzeczywisty element podwodnego środowiska w Overwatch.

Z samego rana Teko podesłał mi ciekawy link. Na łamach portalu Artstation jeden z artystów zamieścił grafiki z prac nad mapą Toronto do Overwatch 2. Ale zagłębiając się w jego archiwum sprzed dwóch lat możemy zobaczyć, że już wtedy opracowywał elementy podwodnej mapy Ekopunkt. Wśród jego prac można znaleźć batyskaf, pracownię oraz właz.

Powyższe grafiki zostały stworzone przez Andrew Menjivar, artystę koncepcji Overwatch. Jego profil możecie znaleźć na łamach portalu Artstation.

Pozostaje jeszcze jedno ważne pytanie. Czy nową, podwodną mapę poznamy podczas premiery Overwatch 2, czy może Blizzard porzucił prace nad nią?

Tagi: , ,